Smart končí i s výrobou modelu ForFour

Ztrátová automobilka Smart oznámila prostřednictvím vedení koncernu DaimlerChrysler, že po ukončení výroby modelu Roadster skončí i s výrobou největšího modelu ForFour. V jejím výrobním portfoliu tak zůstane pouze malý model ForTwo s tím, že na jaře příštího roku představí jeho novou generaci. Model ForFour se tak na slunci moc dlouho neohřál, protože byl představen teprve před necelými třemi lety a automobilka si od něj slibovala zlepšení prodejů. To se ovšem nestalo a prodeje stále klesají.

DaimlerChryslet také v minulém týdnu ukončil jednání o odprodeji této automobilky a definitivně rozhodl, že si tuto společnost ponechá. Smart ovšem projde výraznou restrukturalizací a bude začleněn přímo pod křídla Mercedesu. Zrušení výroby modelu Roadster a ForFour, spolu s výrazným propuštěním zaměstnanců a také začlenění pod Mercedes, mají přinést již v příštím roce první zisk a červená čísla se mají změnit v černá. Zda se to ovšem skutečně podaří a ztráta v řádu miliard dolarů se začne snižovat, se ukáže nejdříve za dva roky, kdy budou k dispozici hospodářské výsledky za rok 2007.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků