Smart Fortwo: the imagemaker (megatest)

28 komentářů

Dp.man
29. července • 18:25

A poloměr otáčení není 8 metrů ale skoro 9.

wip
5. května • 20:30

mam smart roadster a mozem vam povedat, ze ten motor je maximalne postacujuci hlavne pri hmotnosti 750 kg, verte ze ked zabere to turbo tak je to naozaj citit. smart to riesi hlavne dobre prapracovanymi stupnami  prevodovky (u mna je to 6stupnova sekvencna)

Fíša
16. března • 9:01

Ahojky, mame Smarta ve firme k dispozici a je to fakt supr auticko, do mesta nic idealnejsiho neni, velky kufr, male rozmery, zivy motor, jednoduche razeni...hodne mich znamych ohrnovalo nos nad nim, ze to pry neni auto, ale vsichni se do nej po prvni jizde zamilovaly...verte!

Hlucny motor bych jako minus nevidel, naopak, ten zvuk se blizi zvuku Carrery, potvrdil mi to i jeden automobilovy odbornik...kazdemu bych pral svezeni :))

By,
H.

LK
16. března • 11:27

A líbí se i chlapům?

Petr Broža
18. března • 10:00

Určitě; každý, kdo viděl smarta naživo, koukal a koukal

Jája
15. března • 21:59

teda pane Brožo, dneska na mě těch překlepů je nějak moc

DAVE
15. března • 15:50

Je sice pekne ze to ma velmi vyspelou techniku ale prijde mi pomerne drahe.. Asi je to auto predevsim pro image...

Mulder
15. března • 15:37

Male mozna, ale jak tady nekdo psal, polski fiat je skutecne maly Jinak byt za 300 tis Smart Roadster coupe, tak bych ho bral, je to opravdu pekne sportovni auto a ma prave uz tu image, ale dvojnasobek (600) ? Za to ze fortwo usekli strechu a dali ji mezi kola ? nachapu ... technika je stejna ...

Miroslav Blazevic
15. března • 14:25

preco je to auto image - pretoze je to male, mozem si kupit predsa polski Fiat 128 a mozem mat tiez image. Zaroven je ovela lacnejsie aj ked ovela starsie. Male je male.

Lada Motl
22. listopadu • 1:00

polski Fiat 128??????:-D:-D:-D:-D:-D Asi tam melo byt Fiat 126...ne? Jenze tohle se neda srovnavat se SMARTEM !!!!! Pane Miroslave probudte se:-D:-D:-D

Vaclav
15. března • 10:58

Jezdim Smartem uz rok a pul a uz bych ho nedal, skvele prakticke vozidlo, i delsi trasy na dalnici nejsou problem, spotreba okolo 5 litru, poruchy zadne (mam 60'000 najeto), jenom servis se mi zda drahy.

aquila
15. března • 13:42

mno to je "dan" za to ze podiel MB je 51% a servisuju ho ti isty ludia ako MB .. a tam je servis kusok drahsi

ondras
15. března • 8:29

37kW je nějak málo na 0.7 turbo. Není to skutečně atmosférický motor? Matiz 0.8 (0.796) atmosférický má 38kW a turbo 60kW. To jsem si myslel, že má Smart sofistikovanější motory...

Dp.man
29. července • 18:24

Protože Matiz je 4 válec a Smart jen 3 válec. Takže vlastně vede Smart.

Niemand
16. března • 23:02

Take se mi to zda nejak malo. Z litru atmosferickeho dostane Toyota 48kW. Pokud by turbo zvedlo vykon jenom o 1/3, pak by mel byt vykon cca 62,5 kW. Jenze zase na druhou stranu, by byla spotreba asi o nejaky ten chlup vyssi a nutno si priznat, na co. Pokud to auto jezdi jenom ve meste, tak jde hlavne o tu spotrebu. Jestlize je pravda to co pise autor, ze je auto do 80ky celkem svizne, tak to bohate staci. Navic s 60kW motorem by mohla byt maximalka jiste nekde u 170 km/h, coz by bylo zase moc na podvozek, takze myslim, ze je ten vykon akorat.

Me akorat zarazi fakt, ze auto nema standardne rezervu, ani kit na opravu pneu. Jak to mohlo projit homologaci?

Take by me na tom aute stval fakt, ze pokud jedu kolem 100ky tak neuslysim ani radio, ani spolujezdce. To je v tom aute takovy hluk?

Jeste by me zajimalo, jak je na tom auto se zabezpecenim. Zamykani rychlosti tady namontovat nejde, alarm to asi nema a zamky dnes odradi asi jenom nahodneho opilce.

Ve smartu jsem jenom sedel a nebylo to spatne, ale za ty penize si dokazi predstavit minimalne Opel Corsa, Nissan Micra, Toyotu Yaris, Renault Twingo, Hyundai Getz, nebo Ford Fiesa. Sice nebudou mit takovou vybavu, ani s nimi nezaparkuji napric, ani me nebudou okukovat lidi, ale zavazadelnik bude vetsi, podvozek bude lepsi, variabilita interieru, odvezu az 5 lidi, v aute bude mozne i pri vyssich rychlostech mluvit.  

Petr Broža
17. března • 8:00

Jenže Smart je auto právě pro lidi, co nepotřebují jezdit po dálnici a odvézt pět lidí. Je to auto do města a tak je nutné se na to dívat. Ideální stav je, když je v rodině běžné auto plus Smart.

Niemand
17. března • 21:30

Asi mam pokrivene mysleni, ale za ty penize mohu dostat u konkurence jednoznacne vic. Tak proc kupovat tohle auto. Take jezdim vetsinou sam a po meste a v rodine mame velky vuz, ale i tak bych toto auto nekoupil ani jako treti vuz do rodiny.

Petr Broža
17. března • 21:43

Ale to vás přece nikdo nenutí

Já mít zbytečných tři sta tisíc, beru ho hned. Proč jezdit do města autem, když můžu jet smartem.

Dira nedira
15. března • 8:27

Vzpominam jak tehda pred lety ve Francii zaparkovala mila slecna napric chodniku pred meho Patrola.... Docela sranda..... pak jsem si vsimnul ze tak Smarti casto parkuji. Proste vjedou mezi dve auta a vymalovano. Ani moc neprecuhoval.

 

Peter Polák
15. března • 11:58

Smart Fortwo je vraj jediné vozidlo, ktoré takto parkovať môže, pretože jeho dĺžka je menšia, ako najvyššia povolená šírka. Neviem, či je to pravda, takto som počul...

Petr Broža
15. března • 20:28

Podle mého názoru to není možné ani se Smartem; nicméně protože potřebuje k podélnému zaparkování jen něco málo přes tři metry, není to většinou ani nutné.

Sch
15. března • 20:12

To je celkem zajimavy problem. V Nemecku je pricne parkovani v podelne rade jiz zakazane.
Muj  nazor na situaci v Cechach je tento:
pokud je parkovani oznaceno dopravni znackou napr. podelne stani, sikme stani, navic treba castecne na chodniku atd. tak je urceno jak parkovat a stani smartem napric na podelnem stani je jednoznacne prestupek.
Ve meste ale vetsinou neni v ulicich podelne stani urceno dopravni znackou a tam nevidim problem.
Na druhou stranu smart je pak 2,5m "siroky" zastavi pred vami treba 5cm aniz by si toho vsimnul (pravou stranou) a jak pak vy mate vyjet, kdyz si nemuzete ani bez obav drknout. Samo 5cm pred vami muze zastavit jakykoliv bezohledny ridic, ale do toho si v nehorsim drknete.

méďa
16. března • 11:43

Minulý týden jsem byl v Bruselu a smartíci tam takhle parkují normálně. A je jich tam požehnaně. Do města supr autíčko.

Petr Broža
15. března • 11:58

Já tak se Smartem také několikrát parkoval, je to vážně skvělé

Pavel
15. března • 8:17

Skutečně nevypadá zle, pro manželku ideální. S tím by se jí možná i podařilo zaparkovat

LK
15. března • 10:38

Taky jsem si myslel, že velký auta dělaj ženským problémy. Když jsem ale tuhle viděl ženskou v C3 (což je opravdu malé auto), jak zkoušela zaparkovat (s trochou nadsázky) tam, kam by se nevešel ani Smart, byla tam našikmo zaklíněná, nemohla ani dopředu, ani dozadu, blokovala celou ulici (jednosměrka), tak jsem si uvědomil, že ženskejm zkrátka chybí odhad a je jedno, jestli řídí 2m bobečka nebo 5m limuzínu.

Petr Broža
15. března • 12:10

Přítelkyně v pohodě zaparkuje kamkoliv s Ka, ale s Octavií ani ránu. Záleží spíše na konkrétní řidičce.

Drrrak.2
15. března • 13:04

Zato moje pritelkyne zaparkuje jedine na velkokapacitnim parkovisti ala Tesco v nejzazsim moznem koute a k tomu jeste nakrivo pres parkovaci cary...

Doporučujeme

Články odjinud