Smart ForTwo Nightorange: „ProDva” v další zvláštní edici

Za poslední roky představila divize Smart koncernu DaimlerBenz celou škálu „speciálních edicí“, tentokrát přichází se sérií Nightorange. A jak již její název napovídá, nejvýraznějším rysem se stává oranžové metalické lakování karoserie v kombinaci s černě zbarvenými litými ráfky a střechou. Kola s trojicí zdvojených paprsků obouvají pneumatiky o rozměru 175/55 R15 vpředu a 195/50 R15 vzadu. Černě jsou lakovány také rámečky předních světel a kryty zpětných zrcátek. 

Stejná barevná kombinace se přenáší také do interiéru s čalouněním kombinací kůže a látky, černou palubní desku oživují oranžové stehování volantu a svislý pruh pod volantem. V seznamu standardní výbavy Smartu ForTwo v edici Nightorange najdeme kromě jiných také automatickou klimatizaci, elektrické ovládání oken, audiosoustavu s konektory AUX a USB či panoramatickou střechu. K dispozici jsou dva zážehové motory s výkonem 71 koní (52 kW) a 84 koní (62 kW) a jeden diesel naladěný na 54 koní (40 kW), karoserie může být uzavřená i otevřená.

Tento zajímavý vozík se v Evropě začne prodávat ve druhé půli letošního února a například v Německu mají se jeho ceny mají pohybovat v přepočtu od 340 000 do 446 000 Kč. U nás by si vzhledem k svému zaměření za podobné ceny mnoho zákazníků zřejmě nezískal...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Smart ForTwo Nightorange
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků