Smart ForTwo není pouze pro dva. Zvládne šestnáct osob

Smart ForTwo není pouze pro dva. Zvládne šestnáct osob

Guinessova kniha rekordů je plná různých zajímavých zápisů. My jsme naposledy psali například o driftu dlouhém 82,5 km, který aktuálně drží BMW M5, častými změnami v poslední době prochází také kategorie podélného parkování do co nejmenší mezery. Aktuálně přepsaný rekord ovšem není o jízdních dovednostech, ale spíše o gymnastice.

BMW M5 drží nový rekord – drift dlouhý 82,5 kilometrů

BMW M5 drží nový rekord – drift dlouhý 82,5 kilometrů

Smart ForTwo je koncipován jako dvoumístný automobil a kvůli svým extrémně malým rozměrům se stal už několikrát terčem pokusů, kolik se do něj vtěsná osob. Nejprve to bylo 14, minulý rok ve Vídni byl rekord posunut o jednu osobu navíc. Před pár dny jedna taneční skupina z Nového Zélandu ale poslední zápis opravila, když se do interiéru Smartu nacpalo šestnáct dívek.

Pozoruhodný svěťák v paralelním parkování: 13,1 centimetrů

Pozoruhodný svěťák v paralelním parkování: 13,1 centimetrů

Jak to dokázali, to najdete na přiloženém videu. Pokud nechcete sledovat zdlouhavé úvody, přeskočte rovnou na čas 2:30. Zdá se, že překonat tento rekord už bude hodně složité.

bazar

Smart Fortwo 0,7
Rok výroby: 2005
Stav: 113 664 km
Cena: 66 000 Kč
Smart Fortwo 1
Rok výroby: 2014
Stav: 37 127 km
Cena: 160 000 Kč
Smart Fortwo 1
Rok výroby: 2010
Stav: 76 911 km
Cena: 100 000 Kč
Smart Fortwo 0,8
Rok výroby: 2003
Stav: 141 970 km
Cena: 50 000 Kč
Smart Fortwo 0,6
Rok výroby: 1998
Stav: 176 488 km
Cena: 46 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků