Smart ForTwo Brabus ve speciální edici podle návrhů fandů

Ano, původní Smart ForTwo se zatím stále vyrábí! Nyní o sobě chce dát vědět limitovanou sérií.
Smart ForTwo Brabus ve speciální edici podle návrhů fandů

Ta vzniká pod patronací oddělení Brabus a pod jménem Fan Edition a na jejích přípravách se můžete podílet i vy, pokud navštívíte speciální internetovou stránku Smart-Fan-Edition. V rámci pětikolového hlasování mohou zákazníci vybírat odstín lakování karoserie, barvu dominantního rámu Tridion, design litých ráfků a kombinaci čalounění interiéru. Pokud se do této akce hodláte zapojit, pospěšte si: poslední příležitost budete mít 19. května.

Akční mrňous Smart Fortwo zbabrá, co může. Bravo!

Akční mrňous Smart Fortwo zbabrá, co může. Bravo!

Tato „soutěž“ nyní již běží a v době edice tohoto článku se do ní zapojilo 749 účastníků, kteří v barvách karoserie volili mezi perleťově bílou, tmavě modrou s vysokým leskem, matově růžovou, matově saténově zlatou a matově žlutou a zelenou. A pro trochu motivace je třeba dodat, že vítěz této soutěže si zajede do Portugalska. Pokud si na Smart Brabus nějak nemůžete rozvzpomenout, připomeneme vám alespoň sérii Smart ForTwo Brabus Made by WeSC.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků