Smart Forfour dostane dva nafťáky 1.5 CDI

O novém Smartu Forfour jsem psal velmi podrobně už v polovině února. Už tehdy bylo známo, že kromě tří benzínových motorů 1.1 l, 1.3 l a 1.5 l dostane Forfour také dva naftové motory CDI o výkonech 50 a 70 kW; nyní doplňujeme další podrobnosti.

Oba motory mají objem 1.5 l a jsou přeplňované turbodmychadlem. Oproti čtyřválcovým benzíňákům jde však o tříválce. Slabší má točivý moment 160 Nm a udělí smartu maximální rychlost 160 km/h, silnější nabízí maximální točivý moment 210 Nm a rozphybuje auto na 180 km/h. Kombinovaná spotřeba obou výkonových verzí je 4,6 l na 100 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Smart Forfour se začne na českém trhu prodávat v dubnu, a sice s motory 1.3 l a 1.5 l. V červnu pak nabídku doplní nejslabší benzíňák 1.1 l a v říjnu zmíněné turbodiesely. Ceny Forfouru na českém trhu v základní, ale bohaté výbavě Pulse (např. 4 airbagy, ESP, dálkově ovládané centrální zamykání):

  • 1.1 55 kW: 369 000 Kč
  • 1.3 70 kW: 409 000 Kč
  • 1.5 80 kW: 439 000 Kč
  • 1.5 CDI 50 kW: 449 000 Kč
  • 1.5 CDI 70 kW: 489 000 Kč 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků