Smart Forfour dostane dva nafťáky 1.5 CDI

O novém Smartu Forfour jsem psal velmi podrobně už v polovině února. Už tehdy bylo známo, že kromě tří benzínových motorů 1.1 l, 1.3 l a 1.5 l dostane Forfour také dva naftové motory CDI o výkonech 50 a 70 kW; nyní doplňujeme další podrobnosti.

Oba motory mají objem 1.5 l a jsou přeplňované turbodmychadlem. Oproti čtyřválcovým benzíňákům jde však o tříválce. Slabší má točivý moment 160 Nm a udělí smartu maximální rychlost 160 km/h, silnější nabízí maximální točivý moment 210 Nm a rozphybuje auto na 180 km/h. Kombinovaná spotřeba obou výkonových verzí je 4,6 l na 100 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Smart Forfour se začne na českém trhu prodávat v dubnu, a sice s motory 1.3 l a 1.5 l. V červnu pak nabídku doplní nejslabší benzíňák 1.1 l a v říjnu zmíněné turbodiesely. Ceny Forfouru na českém trhu v základní, ale bohaté výbavě Pulse (např. 4 airbagy, ESP, dálkově ovládané centrální zamykání):

  • 1.1 55 kW: 369 000 Kč
  • 1.3 70 kW: 409 000 Kč
  • 1.5 80 kW: 439 000 Kč
  • 1.5 CDI 50 kW: 449 000 Kč
  • 1.5 CDI 70 kW: 489 000 Kč 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků