Smart Forfour dostane dva nafťáky 1.5 CDI

O novém Smartu Forfour jsem psal velmi podrobně už v polovině února. Už tehdy bylo známo, že kromě tří benzínových motorů 1.1 l, 1.3 l a 1.5 l dostane Forfour také dva naftové motory CDI o výkonech 50 a 70 kW; nyní doplňujeme další podrobnosti.

Oba motory mají objem 1.5 l a jsou přeplňované turbodmychadlem. Oproti čtyřválcovým benzíňákům jde však o tříválce. Slabší má točivý moment 160 Nm a udělí smartu maximální rychlost 160 km/h, silnější nabízí maximální točivý moment 210 Nm a rozphybuje auto na 180 km/h. Kombinovaná spotřeba obou výkonových verzí je 4,6 l na 100 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Smart Forfour se začne na českém trhu prodávat v dubnu, a sice s motory 1.3 l a 1.5 l. V červnu pak nabídku doplní nejslabší benzíňák 1.1 l a v říjnu zmíněné turbodiesely. Ceny Forfouru na českém trhu v základní, ale bohaté výbavě Pulse (např. 4 airbagy, ESP, dálkově ovládané centrální zamykání):

  • 1.1 55 kW: 369 000 Kč
  • 1.3 70 kW: 409 000 Kč
  • 1.5 80 kW: 439 000 Kč
  • 1.5 CDI 50 kW: 449 000 Kč
  • 1.5 CDI 70 kW: 489 000 Kč 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

dnes | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků