Služba WaiveCar nabídne elektrické Hyundaie až na dvě hodiny zdarma

Až do dvou hodin jezdíte zcela zdarma. Služba na sdílení vozů nabídne na půjčení elektromobily Ioniq Electric od Hyundai.
Služba WaiveCar nabídne elektrické Hyundaie až na dvě hodiny zdarma

Automobilka Hyundai bere "zelené" vozy velice vážně. Do roku 2020 chce na trh přinést až 28 vozů s alternativním pohonem. Během automobilové show v Los Angeles navíc korejská automobilka představila dohodu se společností na sdílení vozů WaiveCar. 

Její zákazníci budou moct od ledna příštího roku v LA postupně využívat 150 vozů Ioniq Electric. Elektromobil si objednají pomocí smartphonu, a až dvě hodiny ho můžou využívat zcela zdarma. To je poměrně dost času na otestování tohoto pětidveřového hatchbacku, který na jedno nabití ujede přibližně 200 km. 

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

Jak to, že WaiveCar dává vozy na dvě hodiny zcela zdarma? Na střeše automobilů budou totiž displeje zobrazující reklamy. Z reklamy společnost získá dostatek financí na pokrytí prvních dvou hodin. Za každou další hodinu si už ale zákazníci této služby připlatí přibližně 150 korun. Pokud bude mít projekt úspěch, těchto elektromobilů Hyundai se v příštím roce dočkají další tři města. 

Klepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků