Složte si vlastní Bugatti Veyron Grand Sport v konfigurátoru

Bugatti prodává částečně otevřenou verzi svého jediného modelu jménem Veyron Grand Sport již téměř tři čtvrtě roku, ale není o něj takový zájem, v jaký automobilka doufala. Jak jsme vás informovali nedávno při příležitosti představení Veyronu Bleu Centenaire, z omezené série 150 kusů tohoto superstroje registruje automobilka dle vlastních prohlášení pár desítek závazných objednávek a to není mnoho.

Možná i proto se u Bugatti rozhodli nechat návštěvníky svých webových stránek složit si právě tento model dle vlastního gusta v konfigurátoru, což u takto exklusivních značek nebývá obvyklé. Není to ale konfigurátor tak úplně typický a pokud doufáte, že si budete moci přidat do výbavy tónovaná skla v ceně 5 700 Kč, musím vás předem zklamat - detaily nelze konfigurovat vůbec a cenu se taktéž nedozvíte. V konfigurátoru si tak můžete zvolit ze široké palety barev exteriéru i interiéru, vše si prohlédnout z nejrůznějších úhlů s nandanou i sundanou střechou a jakmile budete spokojeni, výsledek si stáhnout ve formátu PDF.

Pokud vás láká představa mít svůj malý Veyron Grand Sport na disku vlastního počítače, můžete si jej složit zde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron Grand Sport
TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků