Složte si vlastní Bugatti Veyron Grand Sport v konfigurátoru

Bugatti prodává částečně otevřenou verzi svého jediného modelu jménem Veyron Grand Sport již téměř tři čtvrtě roku, ale není o něj takový zájem, v jaký automobilka doufala. Jak jsme vás informovali nedávno při příležitosti představení Veyronu Bleu Centenaire, z omezené série 150 kusů tohoto superstroje registruje automobilka dle vlastních prohlášení pár desítek závazných objednávek a to není mnoho.

Možná i proto se u Bugatti rozhodli nechat návštěvníky svých webových stránek složit si právě tento model dle vlastního gusta v konfigurátoru, což u takto exklusivních značek nebývá obvyklé. Není to ale konfigurátor tak úplně typický a pokud doufáte, že si budete moci přidat do výbavy tónovaná skla v ceně 5 700 Kč, musím vás předem zklamat - detaily nelze konfigurovat vůbec a cenu se taktéž nedozvíte. V konfigurátoru si tak můžete zvolit ze široké palety barev exteriéru i interiéru, vše si prohlédnout z nejrůznějších úhlů s nandanou i sundanou střechou a jakmile budete spokojeni, výsledek si stáhnout ve formátu PDF.

Pokud vás láká představa mít svůj malý Veyron Grand Sport na disku vlastního počítače, můžete si jej složit zde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron Grand Sport
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků