„Slovenský“ Peugeot 207: doma od 405 000 Sk

Predstavenie a prvé dojmy (vrátane českých cien a prehľadu výbav) francúzskej novinky vyrábanej na Slovensku ste si na AutoRevue.cz mohli prečítať už pred nejakým časom. Teraz prinášame pohľad do cenníku slovenského, ktorý stojí za zmienku hlavne preto, že kombinácie motorov a výbav sa od českého mierne líšia. Najlacnejšiu 3-dverovú verziu s motorom 1,4 16V kúpite na Slovensku od 405.000 Sk, za ďalšie dvoje dvere si priplatíte rozumných 18.000 Sk.

Zmeny oproti českému cenníku sa týkajú len trojdverovej „dvestosedmičky“. Motor 1,4 16V je na Slovensku k dispozícii vo výbavách Urban a Sport (v ČR je to Urban a Trendy), 1,6 16V a 1,6 HDi 90k zase výhradne vo výbave Sport, pričom v ČR sa tieto motory s trojdverovou verziou nekombinujú vôbec. Najsilnejší nafťák 1,6 HDi 110k okrem výbavy GT dostanete na Slovensku taktiež vo výbave Sport. Karta sa obracia len v podaní najslabšej nafty 1,4 HDi, ktorá figuruje v slovenskom cenníku len v základnej výbave Urban (v ČR aj Trendy).

Ceny Peugeotu 207 3D (v Sk):

Peugeot 207 3D

Urban

Trendy

Premium

Sport

GT

1,4 16V (90k)

405 000

-

-

501 000

-

1,6 16V (109 k)

-

-

-

526 000

-

1,6 16V (150 k)

-

-

-

-

687 000

1,4 HDi (68 k)

446 000

-

-

-

-

1,6 HDi (90 k)

-

-

-

572 000

-

1,6 HDi (110 k)

-

-

-

612 000

722 000



Ceny Peugeotu 207 5D (v Sk):

Peugeot 207 5D

Urban

Trendy

Premium

Sport

GT

1,4 16V (90k)

423 000

451 000

499 000

519 000

-

1,6 16V (109 k)

-

-

524 000

540 000

-

1,4 HDi (68 k)

464 000

492 000

-

-

-

1,6 HDi (90 k)

-

522 000

570 000

590 000

-

1,6 HDi (110 k)

-

-

610 000

630 000

740 000

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků