Na dlzke vystavby sa podpisal AJ stavebne narocny teren, nie vsak v rozhodujucej miere. Hlavny dovod toho, ze sa 10 km "stavalo" 8 rokov, bol v tom, ze dodavatelska firma skrachovala a stavba bola dlhy cas iba konzervovana.Porovnavat vystavbu v Chorvatsku a na Slovensku je zbytocne. "Za penize v Praze dum" - keby sa u nas davalo na vystavbu dialnice rocne tolko penazi ako v Chorvatsku, nebolo by ani na zdravotnicto, ani na skolstvo, ani na ine bohumile ucely (investicne stimuly a pod.). Chorvatom tie drahe rychlopostavene dialnice zaplatia na mytnom Nemci, Taliani, Cesi a Slovaci. Nasu D1 si platime a budeme platit predovsetkym my doma.
Postavit za 7 rokov 10 km dialnice je fakt uspech. To vykopanie tunela Branisko bolo rychlejsie (a tam boli dva tunely - jeden v zemi, druhy v rozpocte). Chodim tade velmi casto, je to urcite potrebne, ale uz by sa konecne mal niekto zamysliet nad tym, ze v Chorvatsku postavili za 10 rokov skoro celu dialnicnu siet...o jej narocnosti ani nehovorim.
Kazda retaz je taka silna aka silna je jeho najslabsia cast. Na spojenii do Ziliny je slabym miestom je semafor v Povazskej Bystrici, kde dialnica dlho pre nezhody nebude a ked som naposledy cez nu prechadzal tak som na semafore stal asi 1,5 hod. Odvtedy davam prednost ceste cez Belusu, Puchov. V spicke odporucam, je to sice uzsia cesta no relativne prazdna a da sa plynule ist.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.