Slovenský diaľničný úsek Ladce – Sverepec konečne hotový

Slovenský diaľničný úsek Ladce – Sverepec konečne hotový

Vodiči sa v piatok 9. decembra konečne dočkajú oficiálneho otvorenia úseku diaľnice D1 Ladce – Sverepec, ktorý je vo výstavbe už od decembra roku 1997. Na tomto pomerne dlhom čase sa podpísal najmä stavebne náročný terén, na úseku dĺžky 9,94 km sa nachádza až 34 mostných objektov o celkovej dĺžke 7210 metrov.

Kto týmto úsekom aspoň občas prechádza, určite mi dá za pravdu, že diaľnica je tu priam nevyhnutná. Na dennom poriadku sú dlhé kolóny tvorené kamiónovou dopravou, mnoho nehôd a dopravné preťaženie obcí Visolaje a Sverepec je enormné.

Spolu s nedávno otvoreným bratislavským úsekom tak budú vodiči mať k dispozícii súvislých 172 km diaľnice D1 od Bratislavy po Sverepec (smer Žilina).

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků