Slovenský diaľničný úsek Ladce – Sverepec konečne hotový

Vodiči sa v piatok 9. decembra konečne dočkajú oficiálneho otvorenia úseku diaľnice D1 Ladce – Sverepec, ktorý je vo výstavbe už od decembra roku 1997. Na tomto pomerne dlhom čase sa podpísal najmä stavebne náročný terén, na úseku dĺžky 9,94 km sa nachádza až 34 mostných objektov o celkovej dĺžke 7210 metrov.

Kto týmto úsekom aspoň občas prechádza, určite mi dá za pravdu, že diaľnica je tu priam nevyhnutná. Na dennom poriadku sú dlhé kolóny tvorené kamiónovou dopravou, mnoho nehôd a dopravné preťaženie obcí Visolaje a Sverepec je enormné.

Spolu s nedávno otvoreným bratislavským úsekom tak budú vodiči mať k dispozícii súvislých 172 km diaľnice D1 od Bratislavy po Sverepec (smer Žilina).

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků