Slovenská diaľnica D1 Bratislavu s Košicami do roku 2010 nespojí

7 komentářů

gewehr
15. září • 12:26

ake dohady? Sak to o 2010 povedal sam Fico a predpokladam ze svojim slovam sam neveril, co u neho nie je zadny problem. A ani sa nedivim. Trasa vedie podla toho, kto ako loboval a nie podla toho ako bola najlepsie navrhnuta, vid napriklad okolo Ziliny. Zlozite, klukate, drahe, urcite tam bude 100vka ako pri PB. Povodne to malo ist na Rajec, po relativnej rovine a rovno. Ale preco robit veci jednoducho, ze.

matuS
15. září • 21:53

co je jednoduche je lacne, a cim lacnejsie, tym tazsie sa kradne

ymir
15. září • 22:10

...jediny "zaujem" preco stavat dialnicu do KE a mozno i dalej je obrazne iba ten, ze kazdy clen vlady/parlamentu apod. ma v "rodine" min jednu "stav. firmu" ktora sa na obdobnych projektoch nabaluje.Teda naco by sa stavalo lacno, rychlo a nedajboze jednoducho...Uz len stavat severny smer ako prvy bol a je omyl storocia, dialnica ktora je 3 mesiace pod snehom je iba na jednu vec...A ten "aktualny" termin 2010, tomu snad nikto neveril, an ako cerstvej aktualite, najma ked ho prezentoval "vseodbornik cerveny" tak vehementne...

Magistr Kelly
16. září • 18:02

Samozřejmě že severní směr je mnohem nutnější než jižní - ostatně to dokazuje aktuální vytíženost trasy BA-PB-ZA a dále na Liptov, Tatry a Spiš ... s tím se cokoli jižnějšího vůbec nedá srovnávat, i prvňáček který se podívá na mapu Slovenska pochopí, že stavět páteřní dálnici a vynechat Žilinu by bylo na hlavu padlé.Bohužel někteří banskobystričtí lobbysté neunášejí, že pod BB nepatří území jako dříve středoslovenský kraj, a že se BB nezvratně (a přirozeně) ocitá v pozici provinčního městečka, zatímco osa Pováží na sebe váže mnohem víc průmyslu, a následně i dopravy.

matuS
15. září • 22:30

ja cervenych nemam rad a kazdemu je jasne, ze sa teraz na vsetkom balia (ale to nieje oproti minulej vlade ziaden rozdiel) ale dialnicu do KE treba (a to som blavak :-) ) a treba ju co najskor, a nejake navysenie ceny o par mld sk tu nehra rolu, naozaj. Je to investicia, ktora sa vrati nam vsetkym.Pozri sa na CR - pre zahranicne firmy mame lacnejsiu pracovnu silu, mensie dane a napriek tomu prudi do CR neustale viac zahranicnych investicii ako ku nam. A preco? No jasne, ze ked na prejdenie 500km potrebujes 7 hodin, tak sa na taku investiciu kazdy vyprdne.Co sa tyka severneho smeru, ten je nutny, rovnako ako je nutny ten juzny. Proste treba postavit oba a idealne by bolo potom ich spojit tunelom, napr niekde v blizkosti BB. Ale to uz dost snivam...

yoggi
15. září • 12:13

co uz niekde je to komplikovane :) a to ze je to nedohladne sa ani necudujem. ved sa staci pozret na ten pracovny ruch pri stavbe:-D nech sa na mna nikto nehneva ale dve tatrovky co navazaju hlinu ako som minule videl a jeden bager co to rozhrna to naozaj je nekonecna stavba. ale nemajme to za zle doprastavu ze stava sa pomaly ved oni stavaju ako o zivot vsetko mozne len nie dialnice :-D

jogurt
15. září • 3:11

Nemyslim ze to kosicanum vadi, do blavy uz stejne davno jezdi po madarskych dalnicich M1 a M3. Je to rychle a bez stresu. A ze D1 bude az v nedohlednu? No kdyz vidim nesmyslne vedeni dalnice u Ziliny, tak se nedivim.

Doporučujeme

Články odjinud