Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Michal2  |  04. 10. 2020 10:55

Puma je skoro stejně drahá jako focus když do něj dáte taky silnější litr.

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 10. 2020 13:08

Už to začíná. Automobilky zatím nechtěly vypadat zoufale a rozjet spirálu zlevňování. Nicméně to nemohlo vydržet do nekonečna. Včera Hyundai, dneska Ford, zítra PSA, pozítří koncern VW. Jak se k tomu postaví mimonští prodejci japonců nevím, u těch těžko predikovat.

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  04. 10. 2020 13:34

Koukněte na ceník. Asi zlevnili ale pořád je to cenově za nesmysl.A
Ač ono diky pokutám za emise to jinak asi nepůjde.
Bez výbavy krom základu vše začíná 5tkou...I30 je značně lepsi volbou.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  04. 10. 2020 15:24

Nebejt tý zasraný unie, ceny nových aut byl byly mnohem níž. Kopejte do bolševiků i zem spadlých!

Odpovědět  |   | 
Kriket  |  04. 10. 2020 20:33

Nebýt unie, probíhá zahraniční obchod každé samostatné země pomaleji, tudíž by by bylo menší hdp a vozy by pro nás byly dražší. A znovu opakuji, omezení přímých emisí je růstová strategie pro další století. Ochrana živ.prostředí je vedlejší produkt.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  05. 10. 2020 07:32

Me se libi, jak uz ani nepredstirate, ze jde o pokrok. Jen slibujete nejakou formu raje kdesi v nedosazitelnu. Klasicka sekta.

Odpovědět  |   | 
polo  |  06. 10. 2020 15:02

To není žádná růstová strategie. To je řízená degenerace.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  04. 10. 2020 17:32

Navíc se čtyřválcema.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  04. 10. 2020 19:26

Takže hyundai a ještě k tomu horši pohony. Ona ta nižši cena ma sve duvody.

Odpovědět  |   | 
Karloos  |  06. 10. 2020 10:29

Horší pohon než tříválec?
Snad už jenom dvouválec.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  04. 10. 2020 19:28

I 30? Volba lidí libujících si v průměrnosti.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  04. 10. 2020 20:30

Průměrnost je jejich těžko dosažitelný cíl

Odpovědět  |   | 
W. Burnitz  |  05. 10. 2020 08:02

No, zajímalo by mne, v čem i si libujete vy - zřejmě ve snobizmu a vlastní omezenosti. Váš příspěvek je toho jasným důkazem.

Odpovědět  |   | 

roman ani neví kolik verzí modelů i30 vyrábí, snobizmem to není, spíš pubertou a výchovou.

Odpovědět  |   | 
saj  |  04. 10. 2020 14:46

Tenhle focus je skvělé auto.

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  04. 10. 2020 15:17

Môžem potvrdiť mám 1.5e parádne auto.

Odpovědět  |   | 
Jiri Korinek  |  04. 10. 2020 16:08

No. Koukam Ecoboost. Tak to dekuji pekne.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  04. 10. 2020 19:25

Tak, ford benzinove motory umi a v ramci kategorii patři na špičku.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  04. 10. 2020 22:03

Naozaj?
Preto sa v teste autobilde zadrel ešte pred 100000km?
Preto Ford neuznáva záruky?
Preto ma najvyšší pokles hodnoty?
Preto u nás nič nepredáva?

Zaujímavý pohľad na kvalitu.
Za svoje peniaze si si nového forda nikdy nekúpil, však?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  04. 10. 2020 23:49

Meleš nesmysly ale totální. P.S. k tomu tvému testu si nejak zapoměl dotat že se to týkalo pouze vozů s at převodovkou a to pouze nějaký měsíc cca asi 10 aut. Takový kaspary jako si ty mám nejradši

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 10. 2020 09:13

Jasně, takže zadny ecoboost s manuálem se nezadrel, ecoboost neměly problemy s karbonovanim a tím havárie motoru.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 10. 2020 10:53

Nevím, jestli mele nesmysly, ale vím o fandovi Focusů, měl 3 kousky, první TDCi, ten přežil 250 tisíc než se odporoučelo turbo. Pak koupil- na protiúčet- 1,0 Ecobost( chtěl být eko, nafta fůůůj), měl ho rok a měnili mu motor poprvé, při 28 tisících, pak v 57 tis podruhé a potřetí už to nechtěl, vrátil jim to, neuznali , tak se s Fordem soudí To vše během dvou let!. Jo koupil si nyní Corollu 1,8 Hybid, je spokojený, ale zase s ní najezdil zatím necelých 26 tisíc.
Takže já těm skazkám o nespolehlivém Ecobostu věřím.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  05. 10. 2020 15:31

Dnes info z prvej ruky, KO v streky po cca 120000 km na tdci, cca 6 ročnom focuse.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 10. 2020 11:29

Ford záruky uznává, píšeš pitomosti. Pokud se motor posmolí v záruce není problém. Hodně lidí si stěžuje, že motor odešel a Ford se na ně vykašlal, ale raději nepsali moc okatě, že měli po záruce. Přihlas se na fóum Fordu a tam se to dočteš. Jinak vyšlo docela dost článků na toto téma a i tam je vložený jeden, který upozorňuje majitele přeplňovaných benzínových motorů, že není radno tyto motory točit pod 2000 ot/min, že u nich dochází k předzápalům. Motory ecoboost hodně vzbuzují pocit, že se s nimi dá jezdit klidně nad 1500 ot/min a hodně lidí to tak dělá, dělalo, a to je potom problém s karbonováním a předzápalem a poškození motoru na sebe nenechá dlouho čekat. Ty ostatní tvé nesmysly nebudu hodnotit.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 10. 2020 14:13

Tak nevím ,ale pokud se v záruce motory mění pomalu jako na běžícím páse tak po záruce by měla fungovat aspoň možnsot bezplatných ND. A že jsou ty motory špatné je jasné v zrcadle toho, že ostatním značkám se to neděje.(nemám na mysli první koncernový TSi)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 10. 2020 19:33

To jako chceš, aby měli záruku i když jí nemají? Která automobilka ti to dá? Zeptej se zákazníků Opelu na přeplňovaný benzínový motor 1.4 T 103 kW, jak jsou s ním spokojeni a kolik jich odešlo, mému kamarádovi také. Tento motor vykazoval mnohem větší poruchovost. Děje, spíše dělo, se to i ostatním firmám, není si třeba nic nalhávat. Také se lze dočíst, že hodně motorů ecoboost, které "odešly", byly upravené, navýšený výkon, chiptuning, a také po těchto zkušenostech některé známější firmy přestaly tuto službu pro 1.6 ecoboosty nabízet (https://www.xtuning.cz/chip/ford/focus-2475/... ), případně radikálně snížili navýšení výkonu. Peugeot měl na výkon (Peugeot RCZ R), na který se ecoboosty čipovaly, ocelové kované písty, Ford jen hliníkovou slitinu. Co čekáš, že se stane, že to vydrží takové tlaky jako ocel?
Pravdou však je, že motory EB, při nedodržování určitých zásad, jsou poruchovější.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  06. 10. 2020 20:45

A největší pohromou pro ecoboosty bylo, když se v ojetinách dostaly do dílen garážistů a ti do nich začli lít oleje nepředepsanejch specifikací, protože ho mají plnej sud a mají s nim dobrý zkušemosti. Ten rozvodovej řemen máčenej v oleji pak časem jejich majitelům pěkne poděkoval.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  05. 10. 2020 12:34

Prej ZNALEC. Ty jsi velmi, ale opravdu velmi marny.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 10. 2020 09:12

Opravdu? A které konkrétně? Naposledy tak zetecSE. Dal už to byl více či méně průšvih. Teď uvidíme, co 1,5 ecoboost, ještě není ta dlouho na trhu...

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  05. 10. 2020 15:30

1.0 ecoboost sa zadrel v teste autobilde.

Neuznavanie záruky je Ford je veľká téma, treba googlit.

Odpovědět  |   | 
Karloos  |  06. 10. 2020 07:55

V kategorii tříválců možná.

Odpovědět  |   | 

pamatuji dobu kdy focus sedan, kombi a HB taky byl za stejnou cenu.

Odpovědět  |   | 
copy  |  13. 10. 2020 12:25

Bývali časy, keď bol Ford v osobákoch ČR dvojkou na trhu, hneď po Škodovke, a jednotkou v úžitkáčoch.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 39 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster