Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

33 komentářů

copy
13. října • 12:25

Bývali časy, keď bol Ford v osobákoch ČR dvojkou na trhu, hneď po Škodovke, a jednotkou v úžitkáčoch.

petr r. (petrumr)
4. října • 17:27

pamatuji dobu kdy focus sedan, kombi a HB taky byl za stejnou cenu.

Jiri Korinek
4. října • 16:08

No. Koukam Ecoboost. Tak to dekuji pekne.

praptak
4. října • 19:25

Tak, ford benzinove motory umi a v ramci kategorii patři na špičku.

Karloos
6. října • 7:55

V kategorii tříválců možná.

Tom
5. října • 9:12

Opravdu? A které konkrétně? Naposledy tak zetecSE. Dal už to byl více či méně průšvih. Teď uvidíme, co 1,5 ecoboost, ještě není ta dlouho na trhu...

Znalec
5. října • 15:30

1.0 ecoboost sa zadrel v teste autobilde.Neuznavanie záruky je Ford je veľká téma, treba googlit.

Znalec
4. října • 22:03

Naozaj?
Preto sa v teste autobilde zadrel ešte pred 100000km?
Preto Ford neuznáva záruky?
Preto ma najvyšší pokles hodnoty?
Preto u nás nič nepredáva?Zaujímavý pohľad na kvalitu.
Za svoje peniaze si si nového forda nikdy nekúpil, však?

praptak
5. října • 12:34

Prej ZNALEC. Ty jsi velmi, ale opravdu velmi marny.

Mirek
5. října • 11:29

Ford záruky uznává, píšeš pitomosti. Pokud se motor posmolí v záruce není problém. Hodně lidí si stěžuje, že motor odešel a Ford se na ně vykašlal, ale raději nepsali moc okatě, že měli po záruce. Přihlas se na fóum Fordu a tam se to dočteš. Jinak vyšlo docela dost článků na toto téma a i tam je vložený jeden, který upozorňuje majitele přeplňovaných benzínových motorů, že není radno tyto motory točit pod 2000 ot/min, že u nich dochází k předzápalům. Motory ecoboost hodně vzbuzují pocit, že se s nimi dá jezdit klidně nad 1500 ot/min a hodně lidí to tak dělá, dělalo, a to je potom problém s karbonováním a předzápalem a poškození motoru na sebe nenechá dlouho čekat. Ty ostatní tvé nesmysly nebudu hodnotit.

šofér
5. října • 14:13

Tak nevím ,ale pokud se v záruce motory mění pomalu jako na běžícím páse tak po záruce by měla fungovat aspoň možnsot bezplatných ND. A že jsou ty motory špatné je jasné v zrcadle toho, že ostatním značkám se to neděje.(nemám na mysli první koncernový TSi)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
5. října • 19:33

To jako chceš, aby měli záruku i když jí nemají? Která automobilka ti to dá? Zeptej se zákazníků Opelu na přeplňovaný benzínový motor 1.4 T 103 kW, jak jsou s ním spokojeni a kolik jich odešlo, mému kamarádovi také. Tento motor vykazoval mnohem větší poruchovost. Děje, spíše dělo, se to i ostatním firmám, není si třeba nic nalhávat. Také se lze dočíst, že hodně motorů ecoboost, které "odešly", byly upravené, navýšený výkon, chiptuning, a také po těchto zkušenostech některé známější firmy přestaly tuto službu pro 1.6 ecoboosty nabízet (https://www.xtuning.cz/chip/ford/focus-2475/... ), případně radikálně snížili navýšení výkonu. Peugeot měl na výkon (Peugeot RCZ R), na který se ecoboosty čipovaly, ocelové kované písty, Ford jen hliníkovou slitinu. Co čekáš, že se stane, že to vydrží takové tlaky jako ocel?
Pravdou však je, že motory EB, při nedodržování určitých zásad, jsou poruchovější.

Lukáš
6. října • 20:45

A největší pohromou pro ecoboosty bylo, když se v ojetinách dostaly do dílen garážistů a ti do nich začli lít oleje nepředepsanejch specifikací, protože ho mají plnej sud a mají s nim dobrý zkušemosti. Ten rozvodovej řemen máčenej v oleji pak časem jejich majitelům pěkne poděkoval.

Ffff
4. října • 23:49

Meleš nesmysly ale totální. P.S. k tomu tvému testu si nejak zapoměl dotat že se to týkalo pouze vozů s at převodovkou a to pouze nějaký měsíc cca asi 10 aut. Takový kaspary jako si ty mám nejradši

šofér
5. října • 10:53

Nevím, jestli mele nesmysly, ale vím o fandovi Focusů, měl 3 kousky, první TDCi, ten přežil 250 tisíc než se odporoučelo turbo. Pak koupil- na protiúčet- 1,0 Ecobost( chtěl být eko, nafta fůůůj), měl ho rok a měnili mu motor poprvé, při 28 tisících, pak v 57 tis podruhé a potřetí už to nechtěl, vrátil jim to, neuznali , tak se s Fordem soudí To vše během dvou let!. Jo koupil si nyní Corollu 1,8 Hybid, je spokojený, ale zase s ní najezdil zatím necelých 26 tisíc.
Takže já těm skazkám o nespolehlivém Ecobostu věřím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Znalec
5. října • 15:31

Dnes info z prvej ruky, KO v streky po cca 120000 km na tdci, cca 6 ročnom focuse.

Tom
5. října • 9:13

Jasně, takže zadny ecoboost s manuálem se nezadrel, ecoboost neměly problemy s karbonovanim a tím havárie motoru.

saj
4. října • 14:46

Tenhle focus je skvělé auto.

MLokkkk
4. října • 15:17

Môžem potvrdiť mám 1.5e parádne auto.

E15
4. října • 13:08

Už to začíná. Automobilky zatím nechtěly vypadat zoufale a rozjet spirálu zlevňování. Nicméně to nemohlo vydržet do nekonečna. Včera Hyundai, dneska Ford, zítra PSA, pozítří koncern VW. Jak se k tomu postaví mimonští prodejci japonců nevím, u těch těžko predikovat.

LOL2000
4. října • 13:34

Koukněte na ceník. Asi zlevnili ale pořád je to cenově za nesmysl.A
Ač ono diky pokutám za emise to jinak asi nepůjde.
Bez výbavy krom základu vše začíná 5tkou...I30 je značně lepsi volbou.

Roman
4. října • 19:28

I 30? Volba lidí libujících si v průměrnosti.

W. Burnitz
5. října • 8:02

No, zajímalo by mne, v čem i si libujete vy - zřejmě ve snobizmu a vlastní omezenosti. Váš příspěvek je toho jasným důkazem.

petr r. (petrumr)
5. října • 15:41

roman ani neví kolik verzí modelů i30 vyrábí, snobizmem to není, spíš pubertou a výchovou.

koncernový antipíčus
4. října • 20:30

Průměrnost je jejich těžko dosažitelný cíl :-P

Kaa
4. října • 17:32

Navíc se čtyřválcema.

praptak
4. října • 19:26

Takže hyundai a ještě k tomu horši pohony. Ona ta nižši cena ma sve duvody.

Karloos
6. října • 10:29

Horší pohon než tříválec?
Snad už jenom dvouválec.

Polo
4. října • 15:24

Nebejt tý zasraný unie, ceny nových aut byl byly mnohem níž. Kopejte do bolševiků i zem spadlých!

Kriket
4. října • 20:33

Nebýt unie, probíhá zahraniční obchod každé samostatné země pomaleji, tudíž by by bylo menší hdp a vozy by pro nás byly dražší. A znovu opakuji, omezení přímých emisí je růstová strategie pro další století. Ochrana živ.prostředí je vedlejší produkt.

polo
6. října • 15:02

To není žádná růstová strategie. To je řízená degenerace.

jozka
5. října • 7:32

Me se libi, jak uz ani nepredstirate, ze jde o pokrok. Jen slibujete nejakou formu raje kdesi v nedosazitelnu. Klasicka sekta.

Michal2
4. října • 10:55

Puma je skoro stejně drahá jako focus když do něj dáte taky silnější litr.

Doporučujeme

Články odjinud