Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

Český Ford informuje o akčních nabídkách pro modely Kuga, Puma a Focus. Na vozy se vztahují velké slevy. Zájemci by si však měli pospíšit, protože nabídka platí pouze do konce letošního roku.

Nový Ford Puma ST oficiálně: Crossover se přiostřil! Má samosvor a 200 koní

Nový Ford Puma ST oficiálně: Crossover se přiostřil! Má samosvor a 200 koní

„Rozhodli jsme se zásadním způsobem zatraktivnit nabídku našich nejpopulárnějších modelů pro české zákazníky. Jdeme možná tak trochu ,proti proudu’ – a věříme, že to motoristé v dnešní době ocení,“ říká k tomu Country Manager českého Fordu Libor Beneš.

Ford Kuga

Podle aktuálního ceníku koupíte Ford Kuga s motorem 1.5 EcoBoost o výkonu 88 kW (120 koní) ve výbavě Trend za 569.900 Kč. Při uvedení modelu na trh stála tato verze 734.900 Kč. Ford také nabízí zvýhodněné balíčky výbavy. Například sada vyhřívaného čelního skla, zadního sedadla a volantu pro výbavy ST-Line a ST-Line X šla s cenou z 16.000 Kč na 9000 Kč.

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Stejná situace je i u paketu Technology, který obsahuje adaptivní tempomat, asistent vyhýbacího manévru, aktivní parkovací asistent, přední parkovací kameru či systém sledování bdělosti řidiče. Aktuálně jej pořídíte za 24.900 Kč, tedy o 10.000 Kč levněji.

Ford Puma

Crossover Puma startuje nově na částce 439.900 Kč, za kterou dostanete výbavu Titanium v kombinaci s motorem 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW (125 koní). Za deset tisíc korun navíc lze pořídit novou variantu Titanium Smart Edition, která přidává sadu Winter a automatickou klimatizaci, automatické stěrače a vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním. Za zmíněné prvky byste jinak připlatili 24.800 Kč.

TEST Ford Puma 1.0 EB mHEV ST-Line X: Hra na kočku, ale rozhodně ne na myš

TEST Ford Puma 1.0 EB mHEV ST-Line X: Hra na kočku, ale rozhodně ne na myš

Ford Focus

Kompaktní hatchback se dostal pod 400 tisíc korun, za které koupíte výbavu Trend s motorem 1.0 EcoBoost o výkonu 74 kW (100 koní). Za stejných 399.990 Kč pak pořídíte i kombi, příplatek za prodlouženou karoserii tedy zmizel. I zde dostanete zvýhodněné sady příplatkových prvků, týkají se však jen verzí Titanium, ST-Line a Active.

Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT: Když musíš, tak musíš

Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT: Když musíš, tak musíš

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

TEST Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid: Zenový silák za všechny prachy

Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid

Je to druhá nejvýkonnější Toyota v nabídce na našem trhu. A nejde o sporťák ani v rámci kategorie SUV. Slouží k přesně opačným účelům, které zvládá na výbornou. I když bez chyb není.

7.  3.  2021 | Richard Herbich
TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků