Český Ford informuje o akčních nabídkách pro modely Kuga, Puma a Focus. Na vozy se vztahují velké slevy. Zájemci by si však měli pospíšit, protože nabídka platí pouze do konce letošního roku.
Nový Ford Puma ST oficiálně: Crossover se přiostřil! Má samosvor a 200 koní
„Rozhodli jsme se zásadním způsobem zatraktivnit nabídku našich nejpopulárnějších modelů pro české zákazníky. Jdeme možná tak trochu ,proti proudu’ – a věříme, že to motoristé v dnešní době ocení,“ říká k tomu Country Manager českého Fordu Libor Beneš.
Ford Kuga
Podle aktuálního ceníku koupíte Ford Kuga s motorem 1.5 EcoBoost o výkonu 88 kW (120 koní) ve výbavě Trend za 569.900 Kč. Při uvedení modelu na trh stála tato verze 734.900 Kč. Ford také nabízí zvýhodněné balíčky výbavy. Například sada vyhřívaného čelního skla, zadního sedadla a volantu pro výbavy ST-Line a ST-Line X šla s cenou z 16.000 Kč na 9000 Kč.
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou
Stejná situace je i u paketu Technology, který obsahuje adaptivní tempomat, asistent vyhýbacího manévru, aktivní parkovací asistent, přední parkovací kameru či systém sledování bdělosti řidiče. Aktuálně jej pořídíte za 24.900 Kč, tedy o 10.000 Kč levněji.
Ford Puma
Crossover Puma startuje nově na částce 439.900 Kč, za kterou dostanete výbavu Titanium v kombinaci s motorem 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW (125 koní). Za deset tisíc korun navíc lze pořídit novou variantu Titanium Smart Edition, která přidává sadu Winter a automatickou klimatizaci, automatické stěrače a vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním. Za zmíněné prvky byste jinak připlatili 24.800 Kč.
TEST Ford Puma 1.0 EB mHEV ST-Line X: Hra na kočku, ale rozhodně ne na myš
Ford Focus
Kompaktní hatchback se dostal pod 400 tisíc korun, za které koupíte výbavu Trend s motorem 1.0 EcoBoost o výkonu 74 kW (100 koní). Za stejných 399.990 Kč pak pořídíte i kombi, příplatek za prodlouženou karoserii tedy zmizel. I zde dostanete zvýhodněné sady příplatkových prvků, týkají se však jen verzí Titanium, ST-Line a Active.
Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT: Když musíš, tak musíš