Neměl by tenhle článek okomentovat někdo z autorů důchodový reformy?
Ale kus pravdy na tom článku asi bude. Ostatně je to vidět v noci, kolik lidí jede najednou pomalu
A není to tím, že je tma? :-))
Je.
Taky nevidim, jsem tupozraky a silham, ale bryle nenosim, protoze mi to v nich neslusi. Ale zatim mi vsichni protijedouci uhnuli, kdyz jsem predjizdel, takze se nebojim.
A jax poznal že předjíždíš ? :-))
Vidim, ze manzelka macka virtualni brzdu na miste spolujezdce.
Dobrý.... :-DMno k tématu článku, slepec za volantem je nicmoc, ale blbec je daleko horší. Protože jich je víc a je úplně fuk, jestli vidí nebo ne.
Třeba příště při dobrovolných kontrolách nebudou zkoumat vady zraku nýbrž vady inteligence? :-D
Nebudou. Silnice by byly poloprázdné, mandarinky jen na pořadník, autobusy by nejezdily, pošta nefungovala, víkendové silnice bez aut a stát by nezkasíroval spotřební daň. Z ekonomických důvodů mu idioti za volantem nevadí.
To, že někdo zaplatí nějaký výzkum, ještě neznamená, že se výsledky nějak projeví v praktickém životě. Takže ti řidiči se špatným zrakem nejspíš budou jezdit dál. Kdyby někdo zkoumal blbost, tak na to nejspíš dostane také dotaci nebo grant, ale že by se zjištěné výsledky přenesly do reálného světa v nějakém rozumném čase, to je celkem nepravděpodobné. Nejen z ekonomických důvodů, ale třeba i proto, že nějaký blbec s rozhodovací pravomocí by tím mohl být také postižen. ;-)
Jo. A přesně proto nelze grant na výzkum blbů nikdy a nikde získat.
Tak jako si ti hůře vidící neuvědomují, že špatně vidí, tak ani blbci si nepřipustí, že blbí jsou oni sami a ne ti ostatní. Tento paradox dává naději, že by aspoň nějaká ta dotace na výzkum blbosti mohla přes nějakého projít. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.