Sledujte premiéru BMW i3 živě. Začíná se za pár hodin

Sledujte premiéru BMW i3 živě. Začíná se za pár hodin

Dnešním dnem definitivně končí čekání na prvního člena rodiny „i“, tedy na první elektrický automobil z dílny značky BMW. Ta v roce 2011 poprvé ukázala na autosalonu ve Frankfurtu koncept i3, dnes se světu představí konečná sériová varianta. Stane se tak ve třech metropolích zároveň, a to v půl třetí středoevropského času. Nové BMW i3 se ukáže v New Yorku, v Londýně a v Pekingu.

BMW i3: první z rodiny „i“ podrobně

BMW i3: první z rodiny „i“ podrobně

Jak se už pomalu stává zvykem, automobilka bude premiéru vysílat živě přes internet. Pokud vás tedy tato de facto revoluční novinka zajímá, nezapomeňte v půl třetí zasednout ke svému počítači. Odkaz najdete pod článkem.

BMW i3: postupné odhalování pokračuje, zde jsou oficiální fotky

BMW i3: postupné odhalování pokračuje, zde jsou oficiální fotky

Samotné BMW i3 zas až takovým tajemstvím není. Automobilka už dříve zveřejnila řadu technických detailů. Těšit se tak máme na parametry elektromotoru 170 k a 250 Nm, zrychlení z nuly na stovku za 7,2 s, maximální rychlost 150 km/h nebo rozložení hmotnosti v poměru 50/50. Cena bude atakovat hranici jednoho milionu korun.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků