Slečny na výstavišti (Ženeva živě)

48 komentářů

Quido
11. března • 11:39

No fotit teda ale moc neumíte....

Petr
5. března • 22:53

Kdyby tak ta slecna od Daewaa nebo od Peugeotu nechtela treba prijit zavazet ke mne domu. Ta druha by mohla pribrat i tu novou 407. Jeste, ze se nam panove kazdemu libi jina, jinak by to byla prece strasna nuda. Hezky vikend

Touareg
5. března • 19:49

P. Broža: U A6 žádná kočka nestojí?

Petr Broža
5. března • 22:01

Stála, ale fotil jsem jen ty, co za to stály

Touareg
5. března • 22:13

Měl jste ji vyfotit a víme! Nešlo by to ještě?

Funcarver
5. března • 21:20

takhle se dostaneš k tomu videu

www.audi.cz -> mezinarodni prezentace ->individuality &discovery ->download -> Video world premiere

Touareg
5. března • 22:11

Díky. Já sem se na tu prezentaci díval odpoledne a toho videa sem si nevšimnul. Díval ses na ten 360° pohled do interiéru. Mají to dost dobře udělané. Když zoomneš tak se ti to za chvilku zaostří. Prostě paráda. Ale na Allroad ten int. nemá.

Jo a taky Ti nefunguje Audi Konfigurator?

Funcarver
5. března • 22:53

Prohlížel jsem to celý včera večer:) Tu 360ku taky Konfigurátor mi funguje.

Celá ta prezentace je pěkná, akorát wallpapery nic moc.. Celá nová A6 je vidět jen z boku...tak, kde jede, tam je kus ořízlý :(

Petr Broža
6. března • 10:38

Plakáty A6 najdete i na AutoRevue

PS. Je vidět, že vás nová A6 dost bere. Naživo je to moooc hezké auto, interiér ještě hezčí než u A8.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Funcarver
6. března • 14:01

Já vím, taky jsem se na ně koukal 

PS Jo, bere. KLuci z Audi se zase přesně trefili do mého vkusu. Design podle mě prostě nemá chybu, jako by mi četli myšlenky. Skutečně sportovní limuzína. Z prvních ofic. fotek jsem byl hodně rozpačitý, ale ty Vaše, ostatní obrázky z Ženevy a video mě skutečně nadchly. Škoda, že už skončila soutěž o nejhezčí auto... (To  by pak asi nebyli ostatní čtenáři překvapeni, tím jak jsem hlasoval, zatímco teď by se asi hoodně divili, čemu jsem dal hlas)

Touareg
6. března • 14:54

Na auto.cz jsem našel modelku od Audi (alespoň podle tašky), je to ta POSLEDNÍ fotka. Tady.
Enjoy!

Funcarver
6. března • 15:21

NO nepsal jsem to? - bába tutovka!  

Avant + Allroad - Avanta tipuju tak za rok, dost možná to bude zároveň s uvedením vzduchového podvozku.  Allroad - současnému bych dával tak do 2 let života - přišel na trh později než A6 a navíc jeho prodeje jsou pořád velmi velmi dobré (a konkurence málo). Takže Avant 2005, Allroad konec 2005 nebo 2006 ... Tenhle rok už má Audi dost novinek A6, bude facelift A4 (čumák) a asi A3 dostane 5 dveří. Bych zapomněl na Le Mans quattro  

PS Mám jednu velmi zprostředkovanou informaci, že Nuvolari quattro BUDE!!  

Petr Broža
6. března • 15:36

A3 bude mít pět dveří na podzim: A3 Sportsback, něco mezi kombi a hatchem.

Funcarver
6. března • 15:45

A zároveň uvedou i facelift A4, ne?

Touareg
6. března • 16:08

Co já vím, tak bude A3 Sportsback (agresivnější, atraktivnější, větší A3), S4 kabrio (coupé), A6 cabrio, možná RS4 a místo TT bude něco jako malé Nuvolari.

Petr Broža
6. března • 16:37

Sportsback by také měl mít novou masku A8 W12.

Touareg
6. března • 17:29

Jo to je pravda. Po uvedení nové A8 udělali i Nuvolari a to nastolilo nové masky, takže všechny nové modely od A8 (včetně A8 V12) (mají) budou mít novou masku. Něco jako "kdysi" A6 a zadní světla zvednutá nahoru.

Funcarver
6. března • 18:10

Ta maska se poprvé objevila ve finální podobě na studii Nuvolari. Již před tím však podobnou masku měla studie Avus. Vzpomínáte si na ni? To byla bestie s 600k pod kapotou  

Toureg : na novýho Allroada bych se těšil.. myslím si, že když zmenšíš studii Pikes Peak, připlácneš na to detaily a znaky nové A6, bude to poměrně raelistický předpoklad výsledku...

Touareg
6. března • 18:59

Ten Avus má tu masku dost jinou... Nevím sice jak je Avus starý, ale řek bych ,že dost a zároveň jsem si jist tím, že všechny studie až po Nuvolari nesly staré znaky Audi (Avantissimo, Steppenwolf).

No oni chtějí nového Allroada udělat jako plnohodnotné SUV + bude na platformě Touaregu, takže podle mě se zmenšovat ani nebude. Tím pádem asi odpadne i podobnost s A6 jak je tomu nyní, protože dnešní Allroad z A6 přímo vychází. To je můj názor.

Funcarver
6. března • 21:46

sakra já se sekl... místo Avus tam mělo být všude Rosemayer

Touareg
6. března • 22:06

Rosemeyer už trochu připadá v úvahu, ale chybí mu to nejdůležitější co mají nové masky: nárazník, který více méně půlí kryt (sakra, nevím jak to nazvat) chladiče a je vyveden ve stejné barvě jako ten kryt, takže to vypadá jako jednolitá "díra". Když se třeba podíváš na A4 (A8,...) tak na sebe horní a dolní průduchy navazují, ale jsou odděleny nárazníkem v barvě karoserie.

Funcarver
7. března • 13:21

Jenže právě tan nárazník co půlí mřížku chladiče už nový Audiny mít nebudou  viz A8 W12, A6. FAcelift A4 bude to samé.

Jasně, že to není to samý co teď ..byla to studie.Jen i ní jako první použili zvýrazněnou mřížku chladiče a celý je to už v tvaru lichoběžníku..

Touareg
7. března • 15:08

A proč by ten nárazník A8 W12, A6 neměly mít?

Touareg
7. března • 15:09

Tak se pořádně podívej na fotky!

Funcarver
8. března • 2:21

Asi mluvíme každý o něčem jiném....

Touareg
8. března • 19:46

Asi... Já myslím tu část nárazníku, která je v oblasti otvoru chladiče a je vyvedena v černé barvě. První to mělo Nuvolari, teď A6, A3 sportsback,... Ne??

Funcarver
6. března • 21:20

Avus "čumák" už měl...ne takový jako Nuvolari, ale byl tam...

Nevím to byl jen můj odhad ...

Touareg
6. března • 12:18

Nóó A6 vypadá dobře. Co nevidět asi zruší i původní Avant a Allroad, ne?

Nejhezčí int. má Allroad, to je bez diskuze. V nové A6 mi to trochu připomíná H1.

Funcarver
5. března • 20:48

Vedle A6 by všechny vypadaly jak báby Tutovky

Qurk
6. března • 19:13

Jednoduche vysvetleni: to auto je urceny pro cigose, tak by tam k tomu potrebovali postavit nejaky cigosky, ale ty by jim to zas hned rozkradly, tak to holt maj bez bab

Pavel
5. března • 11:20

Nejhezčí baby má Fiat, hlavně ta u Idei je boží (bloncka, zvlněný vlasy).

Martin
5. března • 11:50

No teda nevim - já jsem slečnama od Fiatu docela zklamanej   Nejhezčí je ta u Nubiry

Dawe
5. března • 10:31

Tak nevim...ja jsem zvykly ze vsech  autosalonu, kam jsem kdy prisel, tak holky od Alfy byly vzdycky o tridu jinde. Tady me moc nenadchly, az na tu cicinu co se vali po 8C Competizione...A pak ze je nejaka rovnopravnost...taky bych si tam sel za par slusnych penez sednout na kapotu. Skoda ale, ze tem holkam nedavaj aspon male skoleni, aby byly schopny odpovedet na nejake zakladni otazky. Loni v Brne kocka od Ferrari tvrdila, ze sice nevi kolik ma to Enzo koni, ale zrychleni z 0-100 je za 1.5 sekundy...ale byla nadherna

strejceknimra
5. března • 9:31

Souhlasím s těmi, kdož napsali už přede mnou, že jedny z nejhezčích jsou holky u Octavie. Ale tam krásné holky přebily dojem z tuctového auta pro masy (nic proti Octavii). Takže vítězkami jsou u mne holky od Alfy Romeo - krásné ženy se doplňují s krásnými auty. Naopak soudě podle uveřejněných fotografií, u Peugeotu 407 krása auta přebila "krásu" okolostojících.

Díky za příjemný článek při pátku, páni redaktoři!

Bodik
5. března • 9:14

Tam se musí š...t o 106!

Petr Broža
5. března • 9:18

O tom nic nevíme, nás holky vůbec nezajímaly; fotili jsme jen ta auta a slečny nám neustále zavazazely v záběru

Bodik
5. března • 11:57

Vzhledem k tomu, že pracuju na místě, kde se pořádají různé akce, tak to znám......., že na holky - modelky není času (dostatek........)

Petr Broža
5. března • 12:10

Bohužel; měli jsme v plánu vyhradit čas speciálně na ně, ale bohužel to nevyšlo. Tak jsme to museli při jednom - auta i slečny. Nejvíce jsme se zdrželi u Alfy Romeo, Fiatu a Lancie, ostatně to je vidět z fotek.

asimov
5. března • 12:56

Italové ( resp. Italky) vědí za co chytit chlapa.

Drrrak.2
5. března • 9:05

Souhlasím s tím, že k fotkám nené třeba dodávat komentář. Diskuze je rovněž zbytečná, ale já ji přesto využiji. Pozoruji v poslední době nebývale velké množství fotek u recenzí a článků. K tomu nemám nic proti, jen tak dál. Ale jednu věc bych tu přeci jen měl > vadí mi (a určitě nejen mi), že musím obrázek pokaždé zavřít a zase otevřít jiný. Nešlo by to udělat tak, aby v okně obrázku byly tlačítka pro pohyb "předchozí" a "další"?

 

Dík, Dejv

Petr Broža
5. března • 11:18

Systém je nastaven takto, aby bylo možné otevřít více fotografií současně a měnit to zatím nebudeme.

Drrrak.2
5. března • 11:25

Ď.

méďa
5. března • 10:13

Mě nejde u vás otvírat foto na další stránce(tak abych měl současně otevřeno víc fotek). Nevím, jestli je chyba u mě nebo to tak máte nastavené - vadí mi, že si nemohu otevřít dvě fotku vedle sebe a porovnávat. Pane Broža, odpovíte mi?  Díky

Marek
5. března • 23:30

Ale ved to ide... V pohode otvorim vedla seba tolko fotiek, kolko chcem.

Petr Broža
5. března • 11:17

Toto možné je; každý náhled otevře fotku v samostatném okně. Systém je takto od začátku, co běží AutoRevue.cz

JB
5. března • 8:51

Nejhezčí je Octavie ...

Huhla
5. března • 8:44

Nerad to říkám, ale: kam se všichni hrabou na daewoo

Huhla

limos
9. března • 10:34

přesně tak, ostatní se můžou jít zahrabat

Doporučujeme

Články odjinud