Šlechtic v tretrách

Před nedávnem jsme měli možnost seznámit se s edici Red Label modelové řady Arnage. Bentley pro ni nabízí dva typy motorů.
Šlechtic v tretrách
Před nedávnem jsme měli možnost seznámit se s edicí Red Label modelové řady Arnage. Bentley pro ni nabízí dva typy motorů. Prvním je 4,5 litrový osmiválec přeplňovaný dvojící turbodmychadel, disponující výkonem 350 ks. Točivý moment vrcholí 570 Nm, které jsou k dispozici už od 2 500 ot/min.

Druhý osmiválec má objem 6,75 litru přeplňovaný pouze jedním turbodmychadlem. Výkon, který tento nový motor nabízí je více než dostatečný. 400 ks a 835 Nm jsou hodnoty, které by se daly čekat spíš u supersportovního automobilu než u velké a nadmíru komfortní limuzíny jako je Arange.

O 65% větší torzní tuhost karoserie než tomu bylo u předchůdců modelu Arnage je hlavní změnou, která se nejvíce podílí na zdokonalení jízdních vlastností. Red Label je samozřejmě vybaven moderními systémy jízdní bezpečnosti jako jsou např. ABS, ale také ESP neboli systém jízdní stability. Na chování vozu za jízdy chybu ani při sebevětší snaze nenajdete.

Změny se samozřejmě dotkly také interiéru. Prostor pro cestující na zadních sedadlech se zvětšil o 50 mm v prostoru pro nohy, o 28 mm na výšku v prostoru pro hlavu a o 25 mm na šířku v úrovni hlavy. Další prostor navíc při vystupování vám dodá systém automatického posunu zadních sedadel dozadu při otevření zadních dveří.

Interiér Arnage je velmi ergonomický a klasický pro značku Bentley s důrazem na detaily. Přesné analogové přístroje vám dávají přesný obraz o správné funkci motoru a provozních hodnotách. Interiér tradičně vyveden v kůži Connolly je doplněn koberci Wilton.

Nejvýraznějším prvkem při pohledu na zevnějšek jsou 18” litá kola, čiré kryty předních reflektorů. Krásu designu Arnage nejlépe poznáte na fotografiích (které se Vám na kliknutí, jako vždy, zvětší).

Jízdní výkony patří, jak již jsem se zmínil u výkonu motoru, spíše do kategorie supersportovních automobilů. Bentley Arnage Red Label 6,75 V8 zrychluje z 0 na 100 km/h za 5,9 s. Elasticita z 50 na 80 km/h je 2,1 s a z 80 na 120 km za 3,2 s. Maximální rychlost je 250 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků