Šlechtic v tretrách

Před nedávnem jsme měli možnost seznámit se s edici Red Label modelové řady Arnage. Bentley pro ni nabízí dva typy motorů.
Šlechtic v tretrách
Před nedávnem jsme měli možnost seznámit se s edicí Red Label modelové řady Arnage. Bentley pro ni nabízí dva typy motorů. Prvním je 4,5 litrový osmiválec přeplňovaný dvojící turbodmychadel, disponující výkonem 350 ks. Točivý moment vrcholí 570 Nm, které jsou k dispozici už od 2 500 ot/min.

Druhý osmiválec má objem 6,75 litru přeplňovaný pouze jedním turbodmychadlem. Výkon, který tento nový motor nabízí je více než dostatečný. 400 ks a 835 Nm jsou hodnoty, které by se daly čekat spíš u supersportovního automobilu než u velké a nadmíru komfortní limuzíny jako je Arange.

O 65% větší torzní tuhost karoserie než tomu bylo u předchůdců modelu Arnage je hlavní změnou, která se nejvíce podílí na zdokonalení jízdních vlastností. Red Label je samozřejmě vybaven moderními systémy jízdní bezpečnosti jako jsou např. ABS, ale také ESP neboli systém jízdní stability. Na chování vozu za jízdy chybu ani při sebevětší snaze nenajdete.

Změny se samozřejmě dotkly také interiéru. Prostor pro cestující na zadních sedadlech se zvětšil o 50 mm v prostoru pro nohy, o 28 mm na výšku v prostoru pro hlavu a o 25 mm na šířku v úrovni hlavy. Další prostor navíc při vystupování vám dodá systém automatického posunu zadních sedadel dozadu při otevření zadních dveří.

Interiér Arnage je velmi ergonomický a klasický pro značku Bentley s důrazem na detaily. Přesné analogové přístroje vám dávají přesný obraz o správné funkci motoru a provozních hodnotách. Interiér tradičně vyveden v kůži Connolly je doplněn koberci Wilton.

Nejvýraznějším prvkem při pohledu na zevnějšek jsou 18” litá kola, čiré kryty předních reflektorů. Krásu designu Arnage nejlépe poznáte na fotografiích (které se Vám na kliknutí, jako vždy, zvětší).

Jízdní výkony patří, jak již jsem se zmínil u výkonu motoru, spíše do kategorie supersportovních automobilů. Bentley Arnage Red Label 6,75 V8 zrychluje z 0 na 100 km/h za 5,9 s. Elasticita z 50 na 80 km/h je 2,1 s a z 80 na 120 km za 3,2 s. Maximální rychlost je 250 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků