Šlechtic v tretrách

Před nedávnem jsme měli možnost seznámit se s edici Red Label modelové řady Arnage. Bentley pro ni nabízí dva typy motorů.
Šlechtic v tretrách
Před nedávnem jsme měli možnost seznámit se s edicí Red Label modelové řady Arnage. Bentley pro ni nabízí dva typy motorů. Prvním je 4,5 litrový osmiválec přeplňovaný dvojící turbodmychadel, disponující výkonem 350 ks. Točivý moment vrcholí 570 Nm, které jsou k dispozici už od 2 500 ot/min.

Druhý osmiválec má objem 6,75 litru přeplňovaný pouze jedním turbodmychadlem. Výkon, který tento nový motor nabízí je více než dostatečný. 400 ks a 835 Nm jsou hodnoty, které by se daly čekat spíš u supersportovního automobilu než u velké a nadmíru komfortní limuzíny jako je Arange.

O 65% větší torzní tuhost karoserie než tomu bylo u předchůdců modelu Arnage je hlavní změnou, která se nejvíce podílí na zdokonalení jízdních vlastností. Red Label je samozřejmě vybaven moderními systémy jízdní bezpečnosti jako jsou např. ABS, ale také ESP neboli systém jízdní stability. Na chování vozu za jízdy chybu ani při sebevětší snaze nenajdete.

Změny se samozřejmě dotkly také interiéru. Prostor pro cestující na zadních sedadlech se zvětšil o 50 mm v prostoru pro nohy, o 28 mm na výšku v prostoru pro hlavu a o 25 mm na šířku v úrovni hlavy. Další prostor navíc při vystupování vám dodá systém automatického posunu zadních sedadel dozadu při otevření zadních dveří.

Interiér Arnage je velmi ergonomický a klasický pro značku Bentley s důrazem na detaily. Přesné analogové přístroje vám dávají přesný obraz o správné funkci motoru a provozních hodnotách. Interiér tradičně vyveden v kůži Connolly je doplněn koberci Wilton.

Nejvýraznějším prvkem při pohledu na zevnějšek jsou 18” litá kola, čiré kryty předních reflektorů. Krásu designu Arnage nejlépe poznáte na fotografiích (které se Vám na kliknutí, jako vždy, zvětší).

Jízdní výkony patří, jak již jsem se zmínil u výkonu motoru, spíše do kategorie supersportovních automobilů. Bentley Arnage Red Label 6,75 V8 zrychluje z 0 na 100 km/h za 5,9 s. Elasticita z 50 na 80 km/h je 2,1 s a z 80 na 120 km za 3,2 s. Maximální rychlost je 250 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků