SLC K200: malý sporťák pro teenagery

Mladá italská firma SLC, které mimo jiné vyrábí rámy pro Porsche Carreru GT nebo Ferrari Enzo a patří pod světoznámého výrobce uhlíkových vláken, firmu ART, poskládala malinkaté auto pro teenagery. Dvoumístný K200 má celkové rozměry 2 507 x 1 400 x 1 180 mm a rozvor 1 700 mm, rám je pochopitelně také z uhlíkových vláken.

Vůz je možné řídit již od 16 let, má totiž homologaci jako malý motocykl v kategorii A1. Pod kapotou se ukrývá malý dvouválcový motor o objemu 350 ccm, který disponuje výkonem 15 kW (20,4 k). Automatická převodovka s variabilním převodem CVT udělá z autíčka o hmotnosti 200 kg celkem povedeného ďáblíka na svádění mladých slečen. A cena? Pokud chcete udělat svému synovi radost, připravte si zhruba 880 tisíc korun (27 500 eur).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků