Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

Philipp Plein, německý módní návrhář, začal svou kariéru navrhováním luxusních pelíšků pro psy. Postupným propracováním se až mezi návrhářskou elitu je nyní ve svých 41 letech v klubu milionářů, který si náležitě užívá. Vedle nemovitostí a žen jde samozřejmě i o auta. U něj doma byste našli třeba Rolls-Royce Phantom, Lamborghini Urus nebo zelené Ferrari 812 Superfast.

Na unikátní Ferrari se momentálně čeká 5 let. Toto jsou ty nejlepší kousky historie

Na unikátní Ferrari se momentálně čeká 5 let. Toto jsou ty nejlepší kousky historie

Se vším se samozřejmě chlubí na sociální síti Instagram, kterou sem tam používá i k propagaci svých produktů. Jedna z posledních fotografií se ovšem setkala s negativní reakcí, když Plein vyfotil své nové boty položené na zadním okně svého zeleného Ferrari - ozvala se totiž sama automobilka.

Podle Ferrari šlo o jednání proti zásadám ochranné známky a požadovalo, aby návrhář fotografii smazal. Automobilce ale zřejmě nevadí jen jedna fotografie: „Značka Ferrari a její modely jsou ve vašich fotografiích reprezentací životního stylu, který se neslučuje s filozofií vozů Ferrari, i ve věci sexuálního podtextu. Používání vozů Ferrari k promování věcí tohoto typu je samo o sobě nechutné“, stojí v dopise návrháři.

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Právník také dožadoval, aby veškeré uvedené obrázky byly do 48 hodin smazány a aby návrhář přestal používat vozy Ferrari pro komerční účely. Plein je samozřejmě zklamaný a znechucený. Tvrdí, že jde o jeho auto a jeho boty. Jenže fotit svůj produkt na jiném produktu a ještě s viditelným logem je vyloženě hloupé. Plein se také prý nenechá zastrašit, ale na jeho Instastories teď najdete převážně jízdu v Lamborghini, takže tak žhavá jeho vzpoura asi nebude.

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Značka Ferrari je ve svých pravidlech velmi striktní. Určitě to znáte, pokud chcete mít nějakou limitovanou edici, musíte už několik „obyčejných“ modelů vlastnit a také auto poté nesmíte několik let prodat. Těchto pravidel je spousta a stvrzují se podpisem při koupi. Ferrari je tradiční značka a ctít její zásady je výsadou gentlemanů. Na druhou stranu ale své produkty nikomu nenutí. Chcete Ferrari? Dodržujte pravidla! Nechcete je dodržovat? Kupte si něco jiného.

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků