Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

Philipp Plein, německý módní návrhář, začal svou kariéru navrhováním luxusních pelíšků pro psy. Postupným propracováním se až mezi návrhářskou elitu je nyní ve svých 41 letech v klubu milionářů, který si náležitě užívá. Vedle nemovitostí a žen jde samozřejmě i o auta. U něj doma byste našli třeba Rolls-Royce Phantom, Lamborghini Urus nebo zelené Ferrari 812 Superfast.

Na unikátní Ferrari se momentálně čeká 5 let. Toto jsou ty nejlepší kousky historie

Na unikátní Ferrari se momentálně čeká 5 let. Toto jsou ty nejlepší kousky historie

Se vším se samozřejmě chlubí na sociální síti Instagram, kterou sem tam používá i k propagaci svých produktů. Jedna z posledních fotografií se ovšem setkala s negativní reakcí, když Plein vyfotil své nové boty položené na zadním okně svého zeleného Ferrari - ozvala se totiž sama automobilka.

Podle Ferrari šlo o jednání proti zásadám ochranné známky a požadovalo, aby návrhář fotografii smazal. Automobilce ale zřejmě nevadí jen jedna fotografie: „Značka Ferrari a její modely jsou ve vašich fotografiích reprezentací životního stylu, který se neslučuje s filozofií vozů Ferrari, i ve věci sexuálního podtextu. Používání vozů Ferrari k promování věcí tohoto typu je samo o sobě nechutné“, stojí v dopise návrháři.

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Právník také dožadoval, aby veškeré uvedené obrázky byly do 48 hodin smazány a aby návrhář přestal používat vozy Ferrari pro komerční účely. Plein je samozřejmě zklamaný a znechucený. Tvrdí, že jde o jeho auto a jeho boty. Jenže fotit svůj produkt na jiném produktu a ještě s viditelným logem je vyloženě hloupé. Plein se také prý nenechá zastrašit, ale na jeho Instastories teď najdete převážně jízdu v Lamborghini, takže tak žhavá jeho vzpoura asi nebude.

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Značka Ferrari je ve svých pravidlech velmi striktní. Určitě to znáte, pokud chcete mít nějakou limitovanou edici, musíte už několik „obyčejných“ modelů vlastnit a také auto poté nesmíte několik let prodat. Těchto pravidel je spousta a stvrzují se podpisem při koupi. Ferrari je tradiční značka a ctít její zásady je výsadou gentlemanů. Na druhou stranu ale své produkty nikomu nenutí. Chcete Ferrari? Dodržujte pravidla! Nechcete je dodržovat? Kupte si něco jiného.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků