Slavný Ikarus skončil s výrobou autobusů

Jméno Ikarus je v našich myslích zřejmě navždy spojeno nejen s bájným letcem, ale i s autobusy, které se proháněly po městech hlavně před rokem 1989. Různé verze autobusů nebyly sice dokonalé, ale zase dokázaly pojmout ohromné množství cestujících.

Jenže již od konce osmdesátých let přestala automobilka vyvíjet nové vozy a to se podepsalo na tom, že po pádu železné opony neměla co nabídnout. Trh si žádá své a moderní technologie, které by umožnily i nadále produkovat autobusy této značky zde nebyly.

To je také důvod, proč automobilka po dlouhých 58 letech výrobu autobusů značky Ikarus minulý týden definitvně ukončila.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků