Slavný Hans Zimmer oficiálně na palubě BMW. Jeho úkol je nesmírně důležitý

Pokud bude jeho práce u BMW tak skvělá jako doposud, tak se máme vážně na co těšit.

Automobilka BMW nyní zaměstnala německého hudebního skladatele Hanse Zimmera již na plný úvazek. Jeho tvorbu snad ani netřeba představovat. Tóny linoucí se na diváky během filmů Lví král, Počátek, Temný rytíř nebo Gladiátor udělaly ze Zimmera jednoho z nejznámějších skladatelů na světě. Za svou práci na filmu Lví král si dokonce vysloužil Oscara. 

Další detaily o BMW i4: Elektrické Gran Coupé nabídne 530 koní a dojezd až 600 km

Další detaily o BMW i4: Elektrické Gran Coupé nabídne 530 koní a dojezd až 600 km

Hans samozřejmě nebude utahovat šrouby na lince, ze své profese v mnichovské automobilce nevypadne. Jeho úkolem bude navrhovat zvuky elektromobilů. BMW si totiž uvědomuje, že zákazníci jdou i za zvukem. Časem se totiž budou prodávat i elektromobily o velikost aut, do kterých se běžně instalují i osmi a dvanáctiválcové motory.

A takový vůz bude muset opravdu hodnotně znít. Pro Zimmera to bude náročný úkol, ale jak sám potvrdil, na tuto výzvu se moc těší. V tiskové zprávě prohlásil, že má teď příležitost vtisknout elektromobilitu akustiku a emoce. Za tímto mužem stojí tolik skvělé práce, že mu to snad ani nejde nevěřit.

BMW ukázalo koncept Vision M Next. Jde o vizi nového supersportu z Mnichova?

BMW ukázalo koncept Vision M Next. Jde o vizi nového supersportu z Mnichova?

Hans Zimmer a BMW spolu již spolupracovali na konceptu Vision M Next. Už tehdy se BMW nechalo slyšet, že Hans bude zodpovědný za zvuk budoucích elektromobilů značky. A nyní to mají černé na bílém. Níže máte i přiložené video se zvukem konceptu Vision M Next.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 28 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků