Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

Na serveru emotion-cars.cz se objevila velmi zajímavá položka. Jedná se o obytný vůz Thor Palazzo, ve kterém jezdil po soutěžích český závodní jezdec a mistr Evropy tahačů Adam Lacko. Můžete se tak nyní podívat, v čem Adam přebýval, a pokud se vám bude motorhome s chlapáckým jménem líbit, můžete si ho i rovnou koupit.

Thor Palazzo stojí na vzduchovém podvozku výrobce amerických náklaďáků Freightliner. O pohon se stará dieselový motor o objemu 7,3 litru s výkonem 221 kW (300 koní) od americké společnosti Cummins. Vůz je vyrobený v roce 2015 a na délku měří 9 metrů. Uvnitř najde místo na spaní až devět lidí.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Nechybí plnohodnotná koupelna včetně záchodu a sprchového koutu. Odpadní voda odtéká do 150 a 180 litrových nádrží. O dostatek pitné vody se stará další nádrž na 380 litrů. V bohaté výbavě nechybí ani dvě manželské postele, pět televizí, automatická klimatizace, bluetooth, handsfree, tempomat, střešní okno, senzor světel a stěračů, parkovací kamera či výškově stavitelná sedadla.

Luxusní vůně Ameriky samozřejmě něco stojí. Prodejce Emotion Cars udává cenu 4.966.000 Kč. V ceně ale není žádná závodnická přirážka, tolik tyto vozy prostě stojí. Najdete určitě levnější a menší evropské stavby, do kterých se často dávají motory Fiat, ale ty rozhodně nejsou tak cool.

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Thor Palazzo má najeto jen 38.400 kilometrů a technická kontrola platí až do května příštího roku. Na víkendy u vodních nádrží si jej asi nekoupíte, ale pokud máte v plánu objet svět a neplatit za hotely, bude tohle ta správná volba.

Adam Lacko začal svou závodní kariéru v roce 1994 na motokárách. Poté se přes Octavia Cup dostal až do sedla závodního tahače. V roce 2017 se stal za volantem tahače Buggyra mistrem Evropy v šampionátu FIA European Truck Racing Championship. Tuto vítěznou sezónu mu s největší pravděpodobností dělal parťáka právě bydlík, který si teď můžete koupit.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 84 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků