Britská firma Lanzante, která má úzký vztah se samotným McLarenem, opět plánuje něco mimořádného. Mluvíme o společnosti, která v nedávné době zajišťovala například  silniční konverzi  původně okruhového titána McLarenu P1 GTR... | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante

Britská firma Lanzante, která má úzký vztah se samotným McLarenem, opět plánuje něco mimořádného. Mluvíme o společnosti, která v nedávné době zajišťovala například silniční konverzi původně okruhového titána McLarenu P1 GTR... | Lanzante LM 25 Editions | Zdroj: Lanzante

...ale především, jejíž tým vyhrál v roce 1995 s McLarenem F1 GTR slavných 24 hodin Le Mans. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante

...ale především, jejíž tým vyhrál v roce 1995 s McLarenem F1 GTR slavných 24 hodin Le Mans. | Lanzante LM 25 Editions | Zdroj: Lanzante

A právě legendární tmavošedé F1 GTR chce nyní Lanzante uctít celou sérií speciálních McLarenů ze současného portfolia automobilky. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante

A právě legendární tmavošedé F1 GTR chce nyní Lanzante uctít celou sérií speciálních McLarenů ze současného portfolia automobilky. | Lanzante LM 25 Editions | Zdroj: Lanzante

První návrhy jsou venku a takzvané LM 25 Editions se inspirují nejen ve vzhledu vítězného F1 GTR, ale trochu si polepší i po funkční stránce. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante

První návrhy jsou venku a takzvané LM 25 Editions se inspirují nejen ve vzhledu vítězného F1 GTR, ale trochu si polepší i po funkční stránce. | Lanzante LM 25 Editions | Zdroj: Lanzante

Ikonické lakování je nicméně základem s šedou barvou Ueno Gray a dalšími odstíny, napodobujícími válečné barvy Tokyo Ueno Clinic, do čehož zapadají i čistě karbonové díly karoserie. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante

Ikonické lakování je nicméně základem s šedou barvou Ueno Gray a dalšími odstíny, napodobujícími válečné barvy Tokyo Ueno Clinic, do čehož zapadají i čistě karbonové díly karoserie. | Lanzante LM 25 Editions | Zdroj: Lanzante

Nechybí loga LM25 nebo startovní čísla 59 na dveřích modelů. Speciální karbonová kola jsou také šedá a oproti standardu ušetří 7 kg hmotnosti, drží je titanové šrouby a zbytek doplňují zlaté třmeny brzd. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante

Nechybí loga LM25 nebo startovní čísla 59 na dveřích modelů. Speciální karbonová kola jsou také šedá a oproti standardu ušetří 7 kg hmotnosti, drží je titanové šrouby a zbytek doplňují zlaté třmeny brzd. | Lanzante LM 25 Editions | Zdroj: Lanzante

Také uvnitř dojde k úspoře pár kilogramů. Například vrcholný Mclaren Senna GTR LM 25 Edition dostane i nové a ještě lehčí sedačky... | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante

Také uvnitř dojde k úspoře pár kilogramů. Například vrcholný Mclaren Senna GTR LM 25 Edition dostane i nové a ještě lehčí sedačky... | Lanzante LM 25 Editions | Zdroj: Lanzante

...tudíž ve výsledku k dalším úpravám bude oproti standardnímu modelu lehčí o 41 kg. Upravené 765LT a 600LT podobným způsobem zhubnou 27 kg. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante

...tudíž ve výsledku k dalším úpravám bude oproti standardnímu modelu lehčí o 41 kg. Upravené 765LT a 600LT podobným způsobem zhubnou 27 kg. | Lanzante LM 25 Editions | Zdroj: Lanzante

U všech vozů se pak objeví i zlatě eloxované spínače a pedály nebo keramické tepelné štíty výfukového systému v pozlacené úpravě. | Mclaren F1 GTR Zdroj: McLaren

U všech vozů se pak objeví i zlatě eloxované spínače a pedály nebo keramické tepelné štíty výfukového systému v pozlacené úpravě. | Mclaren F1 GTR | Zdroj: McLaren

Lanzante takto upraví pouze sedm vozů, od každého modelu jeden. Cenovky za konverzi začnou na částce 120.000 liber bez daně (asi 3,5 milionu korun). | Mclaren F1 GTR Zdroj: McLaren

Lanzante takto upraví pouze sedm vozů, od každého modelu jeden. Cenovky za konverzi začnou na částce 120.000 liber bez daně (asi 3,5 milionu korun). | Mclaren F1 GTR | Zdroj: McLaren

 | Mclaren F1 GTR Zdroj: McLaren

 | Mclaren F1 GTR | Zdroj: McLaren

 | Mclaren F1 GTR Zdroj: McLaren

 | Mclaren F1 GTR | Zdroj: McLaren

...ale především, jejíž tým vyhrál v roce 1995 s McLarenem F1 GTR slavných 24 hodin Le Mans. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante
A právě legendární tmavošedé F1 GTR chce nyní Lanzante uctít celou sérií speciálních McLarenů ze současného portfolia automobilky. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante
První návrhy jsou venku a takzvané LM 25 Editions se inspirují nejen ve vzhledu vítězného F1 GTR, ale trochu si polepší i po funkční stránce. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante
Ikonické lakování je nicméně základem s šedou barvou Ueno Gray a dalšími odstíny, napodobujícími válečné barvy Tokyo Ueno Clinic, do čehož zapadají i čistě karbonové díly karoserie. | Lanzante LM 25 Editions Zdroj: Lanzante
12
Fotogalerie

Slavné F1 GTR z Le Mans inspiruje ostatní. Lanzante plánuje řadu speciálních McLarenů

Speciální verze sem, speciální verze tam. Sběratelé budou mít zase možnost utratit hromadu peněz. Rádi bychom k nim patřili…

Britská firma Lanzante, která má úzký vztah se samotným McLarenem, opět plánuje něco mimořádného. Mluvíme o společnosti, která v nedávné době zajišťovala například silniční konverzi původně okruhového titána McLarenu P1 GTR, ale především, jejíž tým vyhrál v roce 1995 s McLarenem F1 GTR slavných 24 hodin Le Mans.

A právě legendární tmavošedé F1 GTR chce nyní Lanzante uctít celou sérií speciálních McLarenů ze současného portfolia automobilky. První návrhy jsou venku a takzvané LM 25 Editions se inspirují nejen ve vzhledu vítězného F1 GTR, ale trochu si polepší i po funkční stránce.

Ikonické lakování je nicméně základem s šedou barvou Ueno Gray a dalšími odstíny, napodobujícími válečné barvy Tokyo Ueno Clinic, do čehož zapadají i čistě karbonové díly karoserie. Nechybí loga LM25 nebo startovní čísla 59 na dveřích modelů. Speciální karbonová kola jsou také šedá a oproti standardu ušetří 7 kg hmotnosti, drží je titanové šrouby a zbytek doplňují zlaté třmeny brzd.

Také uvnitř dojde k úspoře pár kilogramů. Například vrcholný Mclaren Senna GTR LM 25 Edition dostane i nové a ještě lehčí sedačky, tudíž ve výsledku k dalším úpravám bude oproti standardnímu modelu lehčí o 41 kg. Upravené 765LT a 600LT podobným způsobem zhubnou 27 kg.

U všech vozů se pak objeví i zlatě eloxované spínače a pedály nebo keramické tepelné štíty výfukového systému v pozlacené úpravě. Lanzante takto upraví pouze sedm vozů, od každého modelu jeden. Cenovky za konverzi začnou na částce 120.000 liber bez daně (asi 3,5 milionu korun).

Doporučujeme

Články odjinud