Slabým Škodám Kamiq a Scala je konec. Nyní mohou mít až 181 koní a 305 N.m

66 komentářů

Sekera
10. června • 16:10

Tak jsem šel koupit kamig,svezl jsem se v něm, pak ve scale a koupil jsem toyotu.
Škodovka je obyčejná předražená sračka a nevím proč to lidé kupují když za ty prachy můžou mít kvalitu!

moje jmeno
24. dubna • 19:31

Zajímalo by mne, jestli záruka pokrývá krom motoru i převodovku, která není na tento krouták dimenzovaná...;-)

Kejsy
18. prosince • 13:35

Chcel by som vidiet graf z brzdy. Uz v serii maju tsi o 10-15 kw naviac.

dpcstb
17. září • 17:02

preco je medzi ludmi co sa zaujimaju o auta tolko machistickych kokotov?

Tim
7. září • 12:19

Já bych tu 1. 5 tsi nechtěl ani zadara, když vidím, kolik reklamaci nám na ty písty vracejí 😁

Faker
27. srpna • 21:22

Hele to je prece normalni chiptuning, to neni zadnej kit...

Razor
16. února • 14:10

Chiptuning je název pro amatéry aby to uměli číst asi tak :) Že mi Lojza Kotlet zvedne tlak v turbu a poladí vstřiky, že emise budou jak u Ávie, tak ano, to je chiptuning v českých luzích a hájích :) BSR stage 1 je úplně o něčem jiném, ale to nemůže neznalý pochopit :)BTW, každá stage 1 je "chip", stage 2 downpipe, BOV, stage 3 pák výměny jednotlivých komponent agregátu a hnacího ústrojí...

Elpin E. (Elpin)
26. srpna • 17:01

A co na to převodovka? Není stavěná na určitý točivý moment? Např. Rapid v motorizaci 1.4 TSI se dělal jen s automatem právě proto, že manuální převodovka nebyla stavěna na dost Nm.

Razor
16. února • 14:03

Když nebudeš jezdit jak dement a šlapat na to 10x za cestu do omezovače, tak to rozhodně vydrží, nevím proč si pořád většina blbečků myslí, že když si nechá upravit mapy, že můžou pak na cestě závodit. Úpravci to převážně pro "normální" lidi tvoří s cílem snížit spotřebu v návaznosti na možnost ponechat vyšší převodový stupeň. Takže např. když mi to před úpravou "žere" do středního kopce na 6ku 8-9, tak po úpravě 6,5-7.Převodovky tuším DQ200 jsou do 250nm, ale to je zase "safe" údaj výrobce. Při prvních testech mají motory na brzdě nějakých 25% více minimálně, pak se to zkrouhne.Je jasné, že když ta převodovka utáhne potenciálně 300nm, aniž by šly nějak rychle do kopru spojky, tak si nechají rezervu 50nm, pro většinu idiotů co s tím budou jezdit jak s hnojem, aby jim vydržely spojky aspoň nějaký slušný nájezd. Kdyby už automobilky ladily SW na maximální možný výkon bez zvýšeného opotřebení, pak by žádný úpravce nebyl, což by nebylo dobré pro byznys a celkovou flow na trhu s náhradními díly :)Pak je tu samozřejmě ještě další možnost, právě např. pro DSG, nechat vyměnit spojky za nějaké závodní, např. Sachs, které budou do 350, či více a pak s tím můžete jezdit vesele dál jak prasata :)Např. pro motory DKRF což jsou u Scaly, Kamiq a dalších VW koncern auta (Golf, A3...) je také úprava na 101 / 240 a není problém, kdo aspoň trochu rozumí ECO jízdě (nemyslím klobouk stajl, ten s tím nemá nic společného) dosáhnout na hodnotu 3.8-4.2 na trase 20% město, 80% mimo, při dodržování maximální povolené rychlosti + nějaké to malé prošlápnutí z rozjezdu 2-3x za cestu. Což jsou úctyhodné hodnoty, pro 99% lidí absolutně nereálné, může se jít schovat i nějaké TGI, eTSI apod krámy. A to by měl být hlavní cíl každého kdo upravuje... Kdo chce výkon a jezdit jak ocas, měl by si zajít na okruh, vyletět v první zatáčce, pořádně to rozflákat a probrat se :) Protože většina těch "rally" specialistů na českých cestách mají tak akorát takovýto skill :)

Radon
3. září • 9:42

možná i spojka nebo brzdy ... ale 2 roky to vydrží, máš na to i tu záruku :-)

komik
26. srpna • 9:12

1.5 má problém.. nepravide

Jirka_1
25. srpna • 9:51

BSR nedělá nic, co by neuměli jiní tuneři a tyto hodnoty vám nabídnou i našinci za podstatně nižší cenu.

Razor
16. února • 13:44

:D tak to může vážně napsat jedině kašpar co tomu absolutně nerozumí... jestli BSR nedělá nic jinak než kašpaři u nás na koleně v garáži s mapama stáhnutýma z netu z tera placebo efektem, tak si zaplať pernamentku k doktorovi :) stačí se informovat kdo jsou, čeho dosáhli a logicky tím pádem co všechno upravují za parametry. V takovým případech se kalkuluje s hmotností vozidla, brzdami, obtékáním vzduchu apod. Co ti udělá kašpar u nás v "chiptuningové dílně" - už ten amatérský název "chip" je na chuckovku na oko. Zvednout tlak v turbu a tradá třívlasí amatéři šlapejte na to, za měsíc jdete na vrakáč :) ale tak proč ne, klidně si to dávejte upravit za 3 tácy u Milana Lakatoše, aspoň více pleček zmizí z cest :)

Jirka_1
16. února • 21:53

Je vidět, že tomu rozumíš jako koza petrželi. S BSR jsem komunikoval už v době, kdy se zde ukázali a prakticky nabízeli totéž, co třeba CIMBU, ale za podstatně vyšší cenu. Oni s ničím nekalkulují, je to prostě o spalovacím procesu na hraně detonací a příslušném obohacení směsi, nějaké obtékání vzduchu (čeho?) je tak dobré, jen když dělají nějaké spoilery, ale co vím, tak všechno to spoilerování akorát zhoršuje Cx. Jakmile jsem si přečetl, že v nízkých otáčkách úmyslně nezvyšují moment, protože to namáhá spojku a převodové ústrojí, tak jsem se zde válel smíchen docela dlouho a hned mi bylo jasné, že neumí nic víc, než kdokoli jiný. V nízkých otáčkách totiž výkon nezvýšíš proto, že se dostatečně neroztočí turbo a pokud něco víš (ale nevíš, jen čteš reklamní žvásty) o charakteristice odstředivého dmychadla, tak ti musí být jasné, že to prostě nejde - pokud celý přeplňování nepředěláš. A to znamená aspoň dvě turba nebo kompresor s tubem. U nových motorů se už výrobci zaměřili na charakteristiky v nízkých otáčkách a třeba benzíny to šlapou na plný moment už od 1250 rpm. Ale u takového TDI-PD je bez ohledu na úpravu čipem pod 1500 rpm smrt, ten motor jsem měl a dokonce přečipovaný. Pod tuto hodnotu byl zdechlý jak před, tak po přečipování a BSR nenabízel ani o fous lepší charakteristiku. Tak se prober z toho šoku a pozdravuj Lakatoše... :-)

Asi
25. srpna • 10:35

A co záruka? Tu dávají stejnou ? Autorizovaní musí mít certifikaci na úpravy a ti super levní ji sotva mají . Není všechno tak jednoduché .

Jirka_1
25. srpna • 11:46

Co tak číst celý článek? Kromě toho BSR nejsou levní... :-)

Asi
25. srpna • 12:08

Je vidět že jste si ještě nikdy nekoupil nové auto a nikdy nic na něm nereklamoval . To by jste věděl
na kolik věcí se výrobce vymlouvá aby nemusel platit. Když si to budete instalovat sám , tak vám řeknou že to bylo neodborně. To platí i u jakékoliv pojistky. Například , kupte si nová okna do domu a jakmile si je budete instalovat sám , záruka padá .

Karel
25. srpna • 16:31

No a co jako čekáš? To máš to samé jako si koupit deset krabic autodílů, doma z toho spatlat Roomster a pak chtít po Škodovce záruku?

Honza
24. srpna • 21:47

Když je to tak easy a Simply Clever, tak mi vrtá hlavou, proč Škodovka nechává vydělávat cizí firmy...?

Lord Owl
25. srpna • 8:58

No tak u nás na kraji města funguje jeden kovář a tuní auta bouracím kladivem. Mohl by škodárnám upravit Cx...., kvůli emisím a spotřebě....

.
25. srpna • 9:03

A jinak zdraví slouží? :-D

Josef Buřt
24. srpna • 15:53

Pochopitelně. V mladý boleslavi si usere vratnej, a hned o tom máme článek zde na Vagrevue.cz...

.
24. srpna • 16:28

Co si takhle zopakovat gramatiku? Když už se hotentot jako ty chce k něčemu vyjadřovat.

Rohlík
24. srpna • 20:17

Nech ho, za týden začne škola, tak snad bude klid.

Lojza
24. srpna • 17:55

Šlápl ti na bábovičku, tak se vytáhne gramatika, co? Jen se nepo...:-D

Asi
25. srpna • 9:30

Stačí to jen nečíst , ubylo by zbytečných a hloupých komentářů. To platí i na ten váš. Když mne něco nezajímá tak to nečtu natož komentuji .

.
24. srpna • 20:45

Tak na moji určitě ne, škodovku nevlastním. Ale nesnáším tyhle primitivní burany.

Lojza
24. srpna • 21:12

Si ten svůj původní post přečti ještě jednou. Nejsem češtinář, ale myslim, že to taky nemáš úplně košér a nějaká ta čárečka se nám vytratila, buraneB-]

Klobásyn
24. srpna • 15:50

SKODA byla odjakživa prémie!A teď je ještě víc...Už taková S120L byla hodně tvrdou konkurenci pro spoustu německých nebo amerických znacek - Mercedes S klasse nebo Lincoln Town Car.

Hektor
4. března • 5:55

DDD vzít prášek a spinkat:)

Martin Linhart
25. srpna • 7:38

Škoda a prémie??? :-D:-D Málo muziky za hodně peněz, to je Škoda a s ní i celý slavný konzern VW. Chce se to jen zorientovat trochu v autech a cenách:-))

Razor
16. února • 13:36

Tak koncern VW bych do toho opravdu netahal, VW/AUDI má společnou se Škodou tak akorát techniku... Takovou ptákovinu může napsat jen někdo kdo v tom v životě neseděl a nejspíš má doma nějakou francouzskou trapárnu a silnohubní kecy.

Asi
25. srpna • 9:10

Vw vyrábí i prémiová auta. Chce to trošku dostudovat než začnete psát hloupé příspěvky. Napovím , třeba Bugati.

Antisudetak
9. září • 21:22

"Asi"uz nepis nic prosim.Ulevis sobe i nam.

Freddka
30. srpna • 16:46

Jojo, ale podnik je to dost ztratovy, na jeden Veyron asi 6 milionu USD... ale ty skodovky to zadotujou :-)

Jan
24. srpna • 13:59

to už je pěkný výkon, to je prémie..

Twan
28. srpna • 22:17

Ano, trhá to prostě asfalt. Takových 180 koní to už není sranda. Dříve na to potřebovali 1.8T přece, je to prostě neuvěřitelný pokrok, 3 deci dole. Jenže ta 1.8T uměla i 260hp bez úprav (Oct. RS, Audi S3) a to už bych chtěl vidět ten jejich lego blok co by udělal, o převodovce nemluvě.

Jan2
24. srpna • 19:29

Megan 4 s 1,3 TCe 115k jde u autorizovanýho prodejce přehrát softeare na silnější variantu 160k,asi za 2500,- která jede krásně,motor je stejný pro všechny výkony včeně převodovky...za cca 400 tis v krásný výbavě 160kB-]

Razor
16. února • 13:33

s pi*ou na kapotě chce vážně někdo jezdit :)

SMRT
16. června • 6:45

Vetsina z nas vylezla z toho znaku.... ale ty si sel urcite cisarem

někdo
19. dubna • 23:08

Nedávno jsem kupoval auto. Můj názor je, že všechny automobilky dělají auta jako spotřební zboží. V zásadě je jedno co se koupí a počítám to tak na deset let provozu. O Renaultu jsem uvažoval. I kdybych dokázal přežít ten nevkusný tablet na stojato tak ten pí-a znak ne.

.
24. srpna • 20:48

Hm, ale na silnicích nějak moc nejsou. Čím to asi bude?

pacho
25. srpna • 14:40

ja by som to nebral tak tragicky. Tie predajne čísla sú taký lepší priemer. Na druhej strane keď si porovnáš, napr Clio, tak sa naň nechytá žiadné auto v triede, ani ten tvoj milovaný koncern.

Asi
25. srpna • 15:00

Clio ??))))) Že se na něj nechytá žádné auto ?? Pán je srandista Je ale fakt že Severní Madar tomu nemůže rozumět a to vás omlouvá . ))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
25. srpna • 16:49

Aha a jižní Germán tomu rozumí jo? Bože,jak ubohé!
Nastuduj si dějiny! A taky si domluv návštěvu u psychologa.

Asi
25. srpna • 17:21

Tak zeměpis a dějiny si prostudujte vy . Severní Madar se tu používá normálně a každý ví o co jde ale Čechy leží východně od Německa ne jižně . No a ještě k těm dějinám . Slováci se v roce 1939 přidali na stranu Německa . Tak než něco napíšete tak do toho dejte rozum ale vy ho asi nemáte tak se alesponˇs někým poradťe .

Antisudetak
9. září • 21:20

Původně jsem si jen cetl diskuze ale nedalo mi nezareagovat na tohodle deb*lniho spoluobcana asi ceske narodnosti. Proc nekoho urazis kdyz sam asi zijes za ceskej median a jezdis dle statistik 15 let starou Skodou.Vrat se do sudet Ty sudetaku.
A prestan urazet francouzska auta a Slovaky a zvanit o historii co nikoho nezajima Ty lemple zakomplexovanej.Mluv o autech ...anebo vis co, drz hubu blbe.cku.

mpolan
24. srpna • 21:00

Tím, že u nás žije příliš mnoho pitomců, kteří nepoznají dobré auto.

mpolan
13. března • 18:09

Jdu leštit

aaa
9. ledna • 9:36

jasný, proto většina taxikářů v EU jezdí ve škodovkách.. jsou blbý a neumějí počítat poměr výkon/cena.. lol. good luck s rendlikem. 😂👍

Asi
25. srpna • 12:12

Mpolan, tak vy jste zrovna ten co opravdu dobré auto nepozná. Renault , to je dneska s vámi sranda .

Jirka_1
25. srpna • 9:50

Jestli nechceš denně vidět pitomce, tak se nedívej do zrcadla...

C+K
24. srpna • 22:24

V tom případě žije mnoho pitomců i v Evropě a dokonce na celém světě, protože Megane se prodává mizerně v EU a celosvětově jeho prodeje ani nestojí za řeč.
http://carsalesbase.com/european-sales-2019-h1-co... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Asi
25. srpna • 9:03

Jezdí jich málo protože Scala se prodává krátce a Kamiq se bude prodávat až v září , vy inteligenti.

.
25. srpna • 12:37

Hele ty inteligente, víš na co vůbec reaguješ? Nebo snad chceš tvrdit, že až bude na silnicích více Scal a Kamiqů tak se zvedne prodej Meganu? Z čeho vycházíš?

Asi
25. srpna • 13:43

Ne to ne . Byl to omyl. Popletl jsem si to . Myslel jsem že to psal ten co to chválí ten Renault .

.
25. srpna • 13:51

ok :-)

homer
24. srpna • 21:53

Dobry v čom? Všechno ojebany - to je sice svetovej standart - ale u rencka to ani neskrejvaj a nad reklamacema krcej rameny a s priblblym usmevem rikaj: to vite francouz...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petrzel1
17. září • 16:58

Nevím, jak u Rencka, ale mám dvě Dacie. Na Sanderu nalítáno 70000km bez jediné závady. Teda až na jedinou - Polokožená sedadla. Lehce prasklá koženka na sedadle řidiče po dvou létech a 60000km a reklamačka bez jakýchkoliv problémů. Kus za kus. 898ccm poladěno na 120k a 200Nm a veškeré ty Škoodovky nechávám za sebou. Totéž druhé mé auto, Duster 1,2TCe 4x4. Na jeho váhu a stabilitu na okreskách se žádná Škoda ani zdaleka nechytá. Zatím v sérii 120k a 205Nm - za měsíc poladěno na 150k a 250Nm. Za mnohem nižší ceny než předražené Škody. Za cenu jedné Škody mám Hatchback a SUV...:) Tak kdo je tady pitomec??? A Renault Megane RS Trophy Cup zatím nemá pokořitele. Vyzkoušejte a pak pochopíte, jak směšné jsou veškeré škodovácké WRS-ka.

někdo
19. dubna • 22:59

Možná nemáš "pokořitele" protože Renault Megane neberou závodníci jako soupeře tak se ani nemanáhaji.

Razor
16. února • 14:16

Zase jeden dement musí hojit socka ego úpravou map na papírovém žďorbu. Je fakt že Mercedes A má stejný motor jak některé novější Dacie, takže kdybys sis ještě nalepil znak Mercedesu, tak by sis mohl hrát na bohatého :DOMG, lidská blbost nezná mezí...

Saj
31. října • 11:44

Tak to je spíš asi mokrej sen :)
A nebo lidi když viděj "závodníka" v Dacii tak mu raději uhnou a ty máš pocit že je vyhráváš :D
Ono totiž koncern VW a škodovky budou mít nejen lepší motory ale i podvozky.
Ta vyšší cena není za to, že za stejné železo zaplatíš značku, ale že lepší je zkrátka dražší.

Pepan
7. prosince • 17:31

Samozřejměn platí, že vyšší cena by (logicky) měla zaručovat větší kvalitu. To je však pouhá teorie, která rozhodně vždy neplatí v reálném světě. Takže odvozovat z ceny kvalitu je dosti naivní... ;-)

Tom
2. října • 11:31

A myslis, ze nekdo chce s tebou zavodit? Jen si kazdej poklepe na celo, ze si nekdo s dacii potrebuje honit ego a bejt prvni..

.
24. srpna • 21:11

Proč by to měli být pitomci?

Doporučujeme

Články odjinud