Slabým Škodám Kamiq a Scala je konec. Nyní mohou mít až 181 koní a 305 N.m

Jan  |  24. 08. 2019 13:59

to už je pěkný výkon, to je prémie..

Odpovědět  |   | 
Jan2  |  24. 08. 2019 19:29

Megan 4 s 1,3 TCe 115k jde u autorizovanýho prodejce přehrát softeare na silnější variantu 160k,asi za 2500,- která jede krásně,motor je stejný pro všechny výkony včeně převodovky...za cca 400 tis v krásný výbavě 160k

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 08. 2019 20:48

Hm, ale na silnicích nějak moc nejsou. Čím to asi bude?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 08. 2019 21:00

Tím, že u nás žije příliš mnoho pitomců, kteří nepoznají dobré auto.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 08. 2019 21:11

Proč by to měli být pitomci?

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 08. 2019 21:53

Dobry v čom? Všechno ojebany - to je sice svetovej standart - ale u rencka to ani neskrejvaj a nad reklamacema krcej rameny a s priblblym usmevem rikaj: to vite francouz...

Odpovědět  |   | 
petrzel1  |  17. 09. 2019 16:58

Nevím, jak u Rencka, ale mám dvě Dacie. Na Sanderu nalítáno 70000km bez jediné závady. Teda až na jedinou - Polokožená sedadla. Lehce prasklá koženka na sedadle řidiče po dvou létech a 60000km a reklamačka bez jakýchkoliv problémů. Kus za kus. 898ccm poladěno na 120k a 200Nm a veškeré ty Škoodovky nechávám za sebou. Totéž druhé mé auto, Duster 1,2TCe 4x4. Na jeho váhu a stabilitu na okreskách se žádná Škoda ani zdaleka nechytá. Zatím v sérii 120k a 205Nm - za měsíc poladěno na 150k a 250Nm. Za mnohem nižší ceny než předražené Škody. Za cenu jedné Škody mám Hatchback a SUV...:) Tak kdo je tady pitomec??? A Renault Megane RS Trophy Cup zatím nemá pokořitele. Vyzkoušejte a pak pochopíte, jak směšné jsou veškeré škodovácké WRS-ka.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 10. 2019 11:31

A myslis, ze nekdo chce s tebou zavodit? Jen si kazdej poklepe na celo, ze si nekdo s dacii potrebuje honit ego a bejt prvni..

Odpovědět  |   | 
Saj  |  31. 10. 2019 11:44

Tak to je spíš asi mokrej sen :)
A nebo lidi když viděj "závodníka" v Dacii tak mu raději uhnou a ty máš pocit že je vyhráváš :D
Ono totiž koncern VW a škodovky budou mít nejen lepší motory ale i podvozky.
Ta vyšší cena není za to, že za stejné železo zaplatíš značku, ale že lepší je zkrátka dražší.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  07. 12. 2019 17:31

Samozřejměn platí, že vyšší cena by (logicky) měla zaručovat větší kvalitu. To je však pouhá teorie, která rozhodně vždy neplatí v reálném světě. Takže odvozovat z ceny kvalitu je dosti naivní...

Odpovědět  |   | 
Razor  |  16. 02. 2020 14:16

Zase jeden dement musí hojit socka ego úpravou map na papírovém žďorbu. Je fakt že Mercedes A má stejný motor jak některé novější Dacie, takže kdybys sis ještě nalepil znak Mercedesu, tak by sis mohl hrát na bohatého :D

OMG, lidská blbost nezná mezí...

Odpovědět  |   | 
C+K  |  24. 08. 2019 22:24

V tom případě žije mnoho pitomců i v Evropě a dokonce na celém světě, protože Megane se prodává mizerně v EU a celosvětově jeho prodeje ani nestojí za řeč.
http://carsalesbase.com/european-sales-2019-h1-co... ...

Odpovědět  |   | 
Asi  |  25. 08. 2019 09:03

Jezdí jich málo protože Scala se prodává krátce a Kamiq se bude prodávat až v září , vy inteligenti.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 08. 2019 12:37

Hele ty inteligente, víš na co vůbec reaguješ? Nebo snad chceš tvrdit, že až bude na silnicích více Scal a Kamiqů tak se zvedne prodej Meganu? Z čeho vycházíš?

Odpovědět  |   | 
Asi  |  25. 08. 2019 13:43

Ne to ne . Byl to omyl. Popletl jsem si to . Myslel jsem že to psal ten co to chválí ten Renault .

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 08. 2019 13:51

ok

Odpovědět  |   | 
Jirka_1  |  25. 08. 2019 09:50

Jestli nechceš denně vidět pitomce, tak se nedívej do zrcadla...

Odpovědět  |   | 
Asi  |  25. 08. 2019 12:12

Mpolan, tak vy jste zrovna ten co opravdu dobré auto nepozná. Renault , to je dneska s vámi sranda .

Odpovědět  |   | 
aaa  |  09. 01. 2020 09:36

jasný, proto většina taxikářů v EU jezdí ve škodovkách.. jsou blbý a neumějí počítat poměr výkon/cena.. lol. good luck s rendlikem. 😂👍

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 08. 2019 14:40

ja by som to nebral tak tragicky. Tie predajne čísla sú taký lepší priemer. Na druhej strane keď si porovnáš, napr Clio, tak sa naň nechytá žiadné auto v triede, ani ten tvoj milovaný koncern.

Odpovědět  |   | 
Asi  |  25. 08. 2019 15:00

Clio ??))))) Že se na něj nechytá žádné auto ?? Pán je srandista Je ale fakt že Severní Madar tomu nemůže rozumět a to vás omlouvá . ))

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 08. 2019 16:49

Aha a jižní Germán tomu rozumí jo? Bože,jak ubohé!
Nastuduj si dějiny! A taky si domluv návštěvu u psychologa.

Odpovědět  |   | 
Asi  |  25. 08. 2019 17:21

Tak zeměpis a dějiny si prostudujte vy . Severní Madar se tu používá normálně a každý ví o co jde ale Čechy leží východně od Německa ne jižně . No a ještě k těm dějinám . Slováci se v roce 1939 přidali na stranu Německa . Tak než něco napíšete tak do toho dejte rozum ale vy ho asi nemáte tak se alesponˇs někým poradťe .

Odpovědět  |   | 
Antisudetak  |  09. 09. 2019 21:20

Původně jsem si jen cetl diskuze ale nedalo mi nezareagovat na tohodle deb*lniho spoluobcana asi ceske narodnosti. Proc nekoho urazis kdyz sam asi zijes za ceskej median a jezdis dle statistik 15 let starou Skodou.Vrat se do sudet Ty sudetaku.
A prestan urazet francouzska auta a Slovaky a zvanit o historii co nikoho nezajima Ty lemple zakomplexovanej.Mluv o autech ...anebo vis co, drz hubu blbe.cku.

Odpovědět  |   | 
Razor  |  16. 02. 2020 13:33

s pi*ou na kapotě chce vážně někdo jezdit :)

Odpovědět  |   | 
Twan  |  28. 08. 2019 22:17

Ano, trhá to prostě asfalt. Takových 180 koní to už není sranda. Dříve na to potřebovali 1.8T přece, je to prostě neuvěřitelný pokrok, 3 deci dole. Jenže ta 1.8T uměla i 260hp bez úprav (Oct. RS, Audi S3) a to už bych chtěl vidět ten jejich lego blok co by udělal, o převodovce nemluvě.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  24. 08. 2019 15:50

SKODA byla odjakživa prémie!A teď je ještě víc...Už taková S120L byla hodně tvrdou konkurenci pro spoustu německých nebo amerických znacek - Mercedes S klasse nebo Lincoln Town Car.

Odpovědět  |   | 
Martin Linhart  |  25. 08. 2019 07:38

Škoda a prémie??? Málo muziky za hodně peněz, to je Škoda a s ní i celý slavný konzern VW. Chce se to jen zorientovat trochu v autech a cenách

Odpovědět  |   | 
Asi  |  25. 08. 2019 09:10

Vw vyrábí i prémiová auta. Chce to trošku dostudovat než začnete psát hloupé příspěvky. Napovím , třeba Bugati.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  30. 08. 2019 16:46

Jojo, ale podnik je to dost ztratovy, na jeden Veyron asi 6 milionu USD... ale ty skodovky to zadotujou

Odpovědět  |   | 
Antisudetak  |  09. 09. 2019 21:22

"Asi"uz nepis nic prosim.Ulevis sobe i nam.

Odpovědět  |   | 
Razor  |  16. 02. 2020 13:36

Tak koncern VW bych do toho opravdu netahal, VW/AUDI má společnou se Škodou tak akorát techniku... Takovou ptákovinu může napsat jen někdo kdo v tom v životě neseděl a nejspíš má doma nějakou francouzskou trapárnu a silnohubní kecy.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  24. 08. 2019 15:53

Pochopitelně. V mladý boleslavi si usere vratnej, a hned o tom máme článek zde na Vagrevue.cz...

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 08. 2019 16:28

Co si takhle zopakovat gramatiku? Když už se hotentot jako ty chce k něčemu vyjadřovat.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 08. 2019 17:55

Šlápl ti na bábovičku, tak se vytáhne gramatika, co? Jen se nepo...

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 08. 2019 20:45

Tak na moji určitě ne, škodovku nevlastním. Ale nesnáším tyhle primitivní burany.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 08. 2019 21:12

Si ten svůj původní post přečti ještě jednou. Nejsem češtinář, ale myslim, že to taky nemáš úplně košér a nějaká ta čárečka se nám vytratila, burane

Odpovědět  |   | 
Asi  |  25. 08. 2019 09:30

Stačí to jen nečíst , ubylo by zbytečných a hloupých komentářů. To platí i na ten váš. Když mne něco nezajímá tak to nečtu natož komentuji .

Odpovědět  |   | 
Rohlík  |  24. 08. 2019 20:17

Nech ho, za týden začne škola, tak snad bude klid.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  24. 08. 2019 21:47

Když je to tak easy a Simply Clever, tak mi vrtá hlavou, proč Škodovka nechává vydělávat cizí firmy...?

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  25. 08. 2019 08:58

No tak u nás na kraji města funguje jeden kovář a tuní auta bouracím kladivem. Mohl by škodárnám upravit Cx...., kvůli emisím a spotřebě....

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 08. 2019 09:03

A jinak zdraví slouží?

Odpovědět  |   | 
Jirka_1  |  25. 08. 2019 09:51

BSR nedělá nic, co by neuměli jiní tuneři a tyto hodnoty vám nabídnou i našinci za podstatně nižší cenu.

Odpovědět  |   | 
Asi  |  25. 08. 2019 10:35

A co záruka? Tu dávají stejnou ? Autorizovaní musí mít certifikaci na úpravy a ti super levní ji sotva mají . Není všechno tak jednoduché .

Odpovědět  |   | 
Jirka_1  |  25. 08. 2019 11:46

Co tak číst celý článek? Kromě toho BSR nejsou levní...

Odpovědět  |   | 
Asi  |  25. 08. 2019 12:08

Je vidět že jste si ještě nikdy nekoupil nové auto a nikdy nic na něm nereklamoval . To by jste věděl
na kolik věcí se výrobce vymlouvá aby nemusel platit. Když si to budete instalovat sám , tak vám řeknou že to bylo neodborně. To platí i u jakékoliv pojistky. Například , kupte si nová okna do domu a jakmile si je budete instalovat sám , záruka padá .

Odpovědět  |   | 
Karel  |  25. 08. 2019 16:31

No a co jako čekáš? To máš to samé jako si koupit deset krabic autodílů, doma z toho spatlat Roomster a pak chtít po Škodovce záruku?

Odpovědět  |   | 
Razor  |  16. 02. 2020 13:44

:D tak to může vážně napsat jedině kašpar co tomu absolutně nerozumí... jestli BSR nedělá nic jinak než kašpaři u nás na koleně v garáži s mapama stáhnutýma z netu z tera placebo efektem, tak si zaplať pernamentku k doktorovi :) stačí se informovat kdo jsou, čeho dosáhli a logicky tím pádem co všechno upravují za parametry. V takovým případech se kalkuluje s hmotností vozidla, brzdami, obtékáním vzduchu apod. Co ti udělá kašpar u nás v "chiptuningové dílně" - už ten amatérský název "chip" je na chuckovku na oko. Zvednout tlak v turbu a tradá třívlasí amatéři šlapejte na to, za měsíc jdete na vrakáč :) ale tak proč ne, klidně si to dávejte upravit za 3 tácy u Milana Lakatoše, aspoň více pleček zmizí z cest :)

Odpovědět  |   | 
Jirka_1  |  16. 02. 2020 21:53

Je vidět, že tomu rozumíš jako koza petrželi. S BSR jsem komunikoval už v době, kdy se zde ukázali a prakticky nabízeli totéž, co třeba CIMBU, ale za podstatně vyšší cenu. Oni s ničím nekalkulují, je to prostě o spalovacím procesu na hraně detonací a příslušném obohacení směsi, nějaké obtékání vzduchu (čeho?) je tak dobré, jen když dělají nějaké spoilery, ale co vím, tak všechno to spoilerování akorát zhoršuje Cx. Jakmile jsem si přečetl, že v nízkých otáčkách úmyslně nezvyšují moment, protože to namáhá spojku a převodové ústrojí, tak jsem se zde válel smíchen docela dlouho a hned mi bylo jasné, že neumí nic víc, než kdokoli jiný. V nízkých otáčkách totiž výkon nezvýšíš proto, že se dostatečně neroztočí turbo a pokud něco víš (ale nevíš, jen čteš reklamní žvásty) o charakteristice odstředivého dmychadla, tak ti musí být jasné, že to prostě nejde - pokud celý přeplňování nepředěláš. A to znamená aspoň dvě turba nebo kompresor s tubem. U nových motorů se už výrobci zaměřili na charakteristiky v nízkých otáčkách a třeba benzíny to šlapou na plný moment už od 1250 rpm. Ale u takového TDI-PD je bez ohledu na úpravu čipem pod 1500 rpm smrt, ten motor jsem měl a dokonce přečipovaný. Pod tuto hodnotu byl zdechlý jak před, tak po přečipování a BSR nenabízel ani o fous lepší charakteristiku. Tak se prober z toho šoku a pozdravuj Lakatoše...

Odpovědět  |   | 
komik  |  26. 08. 2019 09:12

1.5 má problém.. nepravide

Odpovědět  |   | 

A co na to převodovka? Není stavěná na určitý točivý moment? Např. Rapid v motorizaci 1.4 TSI se dělal jen s automatem právě proto, že manuální převodovka nebyla stavěna na dost Nm.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  03. 09. 2019 09:42

možná i spojka nebo brzdy ... ale 2 roky to vydrží, máš na to i tu záruku

Odpovědět  |   | 
Razor  |  16. 02. 2020 14:03

Když nebudeš jezdit jak dement a šlapat na to 10x za cestu do omezovače, tak to rozhodně vydrží, nevím proč si pořád většina blbečků myslí, že když si nechá upravit mapy, že můžou pak na cestě závodit. Úpravci to převážně pro "normální" lidi tvoří s cílem snížit spotřebu v návaznosti na možnost ponechat vyšší převodový stupeň. Takže např. když mi to před úpravou "žere" do středního kopce na 6ku 8-9, tak po úpravě 6,5-7.

Převodovky tuším DQ200 jsou do 250nm, ale to je zase "safe" údaj výrobce. Při prvních testech mají motory na brzdě nějakých 25% více minimálně, pak se to zkrouhne.

Je jasné, že když ta převodovka utáhne potenciálně 300nm, aniž by šly nějak rychle do kopru spojky, tak si nechají rezervu 50nm, pro většinu idiotů co s tím budou jezdit jak s hnojem, aby jim vydržely spojky aspoň nějaký slušný nájezd. Kdyby už automobilky ladily SW na maximální možný výkon bez zvýšeného opotřebení, pak by žádný úpravce nebyl, což by nebylo dobré pro byznys a celkovou flow na trhu s náhradními díly :)

Pak je tu samozřejmě ještě další možnost, právě např. pro DSG, nechat vyměnit spojky za nějaké závodní, např. Sachs, které budou do 350, či více a pak s tím můžete jezdit vesele dál jak prasata :)

Např. pro motory DKRF což jsou u Scaly, Kamiq a dalších VW koncern auta (Golf, A3...) je také úprava na 101 / 240 a není problém, kdo aspoň trochu rozumí ECO jízdě (nemyslím klobouk stajl, ten s tím nemá nic společného) dosáhnout na hodnotu 3.8-4.2 na trase 20% město, 80% mimo, při dodržování maximální povolené rychlosti + nějaké to malé prošlápnutí z rozjezdu 2-3x za cestu. Což jsou úctyhodné hodnoty, pro 99% lidí absolutně nereálné, může se jít schovat i nějaké TGI, eTSI apod krámy. A to by měl být hlavní cíl každého kdo upravuje... Kdo chce výkon a jezdit jak ocas, měl by si zajít na okruh, vyletět v první zatáčce, pořádně to rozflákat a probrat se :) Protože většina těch "rally" specialistů na českých cestách mají tak akorát takovýto skill :)

Odpovědět  |   | 
Faker  |  27. 08. 2019 21:22

Hele to je prece normalni chiptuning, to neni zadnej kit...

Odpovědět  |   | 
Razor  |  16. 02. 2020 14:10

Chiptuning je název pro amatéry aby to uměli číst asi tak :) Že mi Lojza Kotlet zvedne tlak v turbu a poladí vstřiky, že emise budou jak u Ávie, tak ano, to je chiptuning v českých luzích a hájích :) BSR stage 1 je úplně o něčem jiném, ale to nemůže neznalý pochopit :)

BTW, každá stage 1 je "chip", stage 2 downpipe, BOV, stage 3 pák výměny jednotlivých komponent agregátu a hnacího ústrojí...

Odpovědět  |   | 
Tim  |  07. 09. 2019 12:19

Já bych tu 1. 5 tsi nechtěl ani zadara, když vidím, kolik reklamaci nám na ty písty vracejí 😁

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  17. 09. 2019 17:02

preco je medzi ludmi co sa zaujimaju o auta tolko machistickych kokotov?

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  18. 12. 2019 13:35

Chcel by som vidiet graf z brzdy. Uz v serii maju tsi o 10-15 kw naviac.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 13 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokrát s dvířky v předním blatníku

Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokr…

Nová generace Octavie RS bude jednou z velkých novinek Škodovky na autosalonu v Ženevě. Vůz byl dnes poprvé zachycen v běžném provozu bez maskování.

15.  2.  2020 | | 108 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

včera | | 22 N/A