Skvost od Singeru s čtyřlitrovým šestiválcem se ukáže v Goodwoodu

Pokud byste to náhodou nevěděli, pak Singer je americká společnost, která se zaměřuje výhradně na renovaci vozů Porsche. Jdou na to ale trochu jinak, do klasické karoserie totiž namontují moderní techniku - od motoru, přes podvozek, brzdy, až po bi-xenonové světlomety nebo kvalitní autorádio.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Tento konkrétní kousek dostal přezdívku Newcastle, jde o generaci 964 z roku 1990 s pravostranným řízením. Vyznačuje se bílým lakem Singer Racing White se světle modrými polepy. Interiér kombinuje kůži v odstínu Deep Royal Blue s dekory v piánové černi, oranžově podbarveným otáčkoměrem a tříramenným volantem Momo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlasika s nejmodernější technikou, to jsou úchvatné vozy Singer

K pohonu slouží atmosférický šestiválec o objemu čtyř litrů od britské společnosti Cosworth, který produkuje 290 kW (395 koní) a 427 Nm. Zrychlení z 0 na 60 mil/h (96 km/h) proběhne za 3,3 sekundy, z 0 na 100 mil/h (161 km/h) potřebuje Singer přesně 8,2 sekundy.

Auto se ukáže na Festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde ho při tradiční jízdě prožene sám Chris Harris.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků