Skvost od Singeru s čtyřlitrovým šestiválcem se ukáže v Goodwoodu

Pokud byste to náhodou nevěděli, pak Singer je americká společnost, která se zaměřuje výhradně na renovaci vozů Porsche. Jdou na to ale trochu jinak, do klasické karoserie totiž namontují moderní techniku - od motoru, přes podvozek, brzdy, až po bi-xenonové světlomety nebo kvalitní autorádio.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Tento konkrétní kousek dostal přezdívku Newcastle, jde o generaci 964 z roku 1990 s pravostranným řízením. Vyznačuje se bílým lakem Singer Racing White se světle modrými polepy. Interiér kombinuje kůži v odstínu Deep Royal Blue s dekory v piánové černi, oranžově podbarveným otáčkoměrem a tříramenným volantem Momo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlasika s nejmodernější technikou, to jsou úchvatné vozy Singer

K pohonu slouží atmosférický šestiválec o objemu čtyř litrů od britské společnosti Cosworth, který produkuje 290 kW (395 koní) a 427 Nm. Zrychlení z 0 na 60 mil/h (96 km/h) proběhne za 3,3 sekundy, z 0 na 100 mil/h (161 km/h) potřebuje Singer přesně 8,2 sekundy.

Auto se ukáže na Festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde ho při tradiční jízdě prožene sám Chris Harris.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků