Skvost od Singeru s čtyřlitrovým šestiválcem se ukáže v Goodwoodu

Pokud byste to náhodou nevěděli, pak Singer je americká společnost, která se zaměřuje výhradně na renovaci vozů Porsche. Jdou na to ale trochu jinak, do klasické karoserie totiž namontují moderní techniku - od motoru, přes podvozek, brzdy, až po bi-xenonové světlomety nebo kvalitní autorádio.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Tento konkrétní kousek dostal přezdívku Newcastle, jde o generaci 964 z roku 1990 s pravostranným řízením. Vyznačuje se bílým lakem Singer Racing White se světle modrými polepy. Interiér kombinuje kůži v odstínu Deep Royal Blue s dekory v piánové černi, oranžově podbarveným otáčkoměrem a tříramenným volantem Momo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlasika s nejmodernější technikou, to jsou úchvatné vozy Singer

K pohonu slouží atmosférický šestiválec o objemu čtyř litrů od britské společnosti Cosworth, který produkuje 290 kW (395 koní) a 427 Nm. Zrychlení z 0 na 60 mil/h (96 km/h) proběhne za 3,3 sekundy, z 0 na 100 mil/h (161 km/h) potřebuje Singer přesně 8,2 sekundy.

Auto se ukáže na Festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde ho při tradiční jízdě prožene sám Chris Harris.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků