Skvost od Singeru s čtyřlitrovým šestiválcem se ukáže v Goodwoodu

Pokud byste to náhodou nevěděli, pak Singer je americká společnost, která se zaměřuje výhradně na renovaci vozů Porsche. Jdou na to ale trochu jinak, do klasické karoserie totiž namontují moderní techniku - od motoru, přes podvozek, brzdy, až po bi-xenonové světlomety nebo kvalitní autorádio.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Tento konkrétní kousek dostal přezdívku Newcastle, jde o generaci 964 z roku 1990 s pravostranným řízením. Vyznačuje se bílým lakem Singer Racing White se světle modrými polepy. Interiér kombinuje kůži v odstínu Deep Royal Blue s dekory v piánové černi, oranžově podbarveným otáčkoměrem a tříramenným volantem Momo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlasika s nejmodernější technikou, to jsou úchvatné vozy Singer

K pohonu slouží atmosférický šestiválec o objemu čtyř litrů od britské společnosti Cosworth, který produkuje 290 kW (395 koní) a 427 Nm. Zrychlení z 0 na 60 mil/h (96 km/h) proběhne za 3,3 sekundy, z 0 na 100 mil/h (161 km/h) potřebuje Singer přesně 8,2 sekundy.

Auto se ukáže na Festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde ho při tradiční jízdě prožene sám Chris Harris.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků