Skvělá zpráva: Toyota prodloužila výrobu GR Yarisu! Už spouští další objednávky

9 komentářů

R
28. července • 17:39

No pro spekulanty tohle dobrá zpráva není B-]

Nebezpečné
28. července • 17:12

V NCAP bodíky za každou kravinu, ale víko od nádrže na straně řidiče, typické hlavně pro japonce, to nevadí.

Fanouš
28. července • 19:41

A v čem je víko od nádrže na
straně řidiče nebezpečné?mám 3 takové auta,ale ještě jsem si toho nebezpečí nevšiml,prosím pouč mě.dekuji😉

Nebezpečné
28. července • 20:15

Je to z důvodu potřeby nouzového tankování při silnici. Proč je to velmi nebezpečné, to už snad rozepisovat netřeba. V Japonsku jezdí na druhé straně, z jejich pohledu to je ok, pro zbytek světa to neupravují. Klasická asijská arogance.V minulosti jsem jezdil japoncem a výhoda byla, že jsem měl vždy volný stojan na pumpě. Z výše zmíněného důvodu se divím, že to vůbec schválí EU do prodeje.

Peterson
2. srpna • 18:58

S tímto uvažováním se divím, že máte řidičák. Přesně takový typ lidí bohužel sedí v EU.
Jezdím 30 let najel jsem cca 500.000 km, ale nikdy jsem "nouzově netankoval"

JK
29. července • 18:04

A levostranné automobilky upravují nádrž pro pravostranný trh?

jozka
29. července • 11:52

Jasne, protoze evropska auta nic takoveho prece nemaji...

ACE
29. července • 9:38

No a to ještě nepočítám, jak je nebezpečnej u asijskejch aut ten vejfuk směrem k chodníku, ještě že GRko má 2 tak si toho nevšiml. Jediný co je opravdu krapet nepříjemný opravdu je, že třeba u Lanďáku se dveře od kufru otvírají k chodníku.

Fanouš
28. července • 20:56

Co to je nouzové tankování?,vím kolik mám v nádrži a jaký mám dojezd,v případě kritických povětrnostních podmínek,např. Když pojedu po D1, tak si natankuju plnou,za 25 let se mi nestalo žádné krizove tankování,člověk musí myslet a ne být jelito.Jinak Jarisek je pěkný stroj.

Doporučujeme

Články odjinud