No pro spekulanty tohle dobrá zpráva není B-]
V NCAP bodíky za každou kravinu, ale víko od nádrže na straně řidiče, typické hlavně pro japonce, to nevadí.
A v čem je víko od nádrže nastraně řidiče nebezpečné?mám 3 takové auta,ale ještě jsem si toho nebezpečí nevšiml,prosím pouč mě.dekuji😉
Je to z důvodu potřeby nouzového tankování při silnici. Proč je to velmi nebezpečné, to už snad rozepisovat netřeba. V Japonsku jezdí na druhé straně, z jejich pohledu to je ok, pro zbytek světa to neupravují. Klasická asijská arogance.V minulosti jsem jezdil japoncem a výhoda byla, že jsem měl vždy volný stojan na pumpě. Z výše zmíněného důvodu se divím, že to vůbec schválí EU do prodeje.
S tímto uvažováním se divím, že máte řidičák. Přesně takový typ lidí bohužel sedí v EU.Jezdím 30 let najel jsem cca 500.000 km, ale nikdy jsem "nouzově netankoval"
A levostranné automobilky upravují nádrž pro pravostranný trh?
Jasne, protoze evropska auta nic takoveho prece nemaji...
No a to ještě nepočítám, jak je nebezpečnej u asijskejch aut ten vejfuk směrem k chodníku, ještě že GRko má 2 tak si toho nevšiml. Jediný co je opravdu krapet nepříjemný opravdu je, že třeba u Lanďáku se dveře od kufru otvírají k chodníku.
Co to je nouzové tankování?,vím kolik mám v nádrži a jaký mám dojezd,v případě kritických povětrnostních podmínek,např. Když pojedu po D1, tak si natankuju plnou,za 25 let se mi nestalo žádné krizove tankování,člověk musí myslet a ne být jelito.Jinak Jarisek je pěkný stroj.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.