Přidat ještě dalších 300kg a je z toho vyloženě supersport.
Stinger je GT, nikoliv sportovní auto.
Kia neuhla z ceníku ani o píď - ani při těch otřesných prodejích nejenom u nás. Ok, měli alespoň za příplatek nabízet záruku 10 let jako u nich doma. Zo by možná u někoho převážilo tu misku vah.
Celý projekt byla dopředu plánovaná ztráta jenom pro reklamní účely. Prodeje ten mínus jenom zvětšovaly.
Mít to jinou masku a nebýt v článku zmíněný název výrobce, tak jsou tady úplně jiné komentáře.
Když byla tak skvělá, tak proč to kupovalo minimum lidí? I daleko dražší 911 se u nás prodává lépe.
911 se prodává proto, že to má sběratelskou hodnotu. Jinak by se tak dobře neprodávala, je to jenom předražený německý vehikl.
A teď se zkus zamyslet, proč má 911 sběratelskou hodnotu a Kia Stinger žádnou nemá a nikdy mít nebude.
A ty se zkus zamyslet, proč si Stinger GT tak drží cenu? Inu proto, že jde o velmi kvalitní a v reálném provozu i rychlé auto.
Drží si leda tak velký prd a ne cenu.https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/stinger... ...
Nevěř tomu, to auto nemá najeto jen 9 tis. km nebo bylo pěkně bouraný a dlouho nejezdilo. Sám majitel Auto Future ČB s tím lítá jako prase (vím to od prodejce, který se i pochlubil, že se majitel se spotřebou pod 15 litrů nedostane, což svědčí o tom, že na to musíš dost šlapat). Já mám spotřebu 12,7 a to s tím jezdím dost rychle.Podívej se sem: https://www.tipcars.com/kia-stinger/...
Podíval jsem se a vidím, že hodnotu si to auto nedrží ani omylem a navíc je vidět, že se přes inzerci snaží těch aut zbavit prodejci a nedaří se jim to, auto s nájezdem 9 km a sleva 150 tczk, o držení hodnoty nemůže být vůbec řeč.
Přesně, proč nekvalitní krám má větší sběratelskou hodnotu než kvalitní výrobek. No prostě Evropa.
Předražené to je, ale zároveň to je neuvěřitelná kára. Jel jsem v ní jen jednou v životě a nikdy jsem si nedokázal něco tak jízdně skvělého představit. Pamatuji starší alpský test brzd. PT Cruiserovi shořely brzdy, ostatní vozy rÿsledky různé, pak dlouho nic a vítěz 911, které se ani moc nezahřívaly a stále plný účinek. Porsche je kvalitní. Sběratelskou hodnotu mají pouze některé modely. Obyč základní 911 ne. Porsche má pro majitele nových 911, youngtimerů i oldtimerů vzornou poprodejní péči, alespoň v Německu. Vehikl to není.
Tak větší sběratelskou hodnotu má většinou to, co se vyrobilo v menším množství. To máte pravdu.Ale na hodnotě se drží i ty základní. Před 6-7 lety se dala koupit nejlevnější 911 v solidním stavu tak za 500tis. Dnes potřebujete tak 1 mil.Jinak Korejci dokážou všechno vyrobit o dost levněji doma. I Tucson vyrábí levněji doma než v ČR. Škoda, že nevyrábí víc výkonnějších aut.
pretoze ludom pri kupe sportovych aut zjavne nejde o sportovost, ale o imidz
No Stinger té sportovnosti zrovna moc nepobral, těžký jak kráva, těžkopádný v zatáčkách, kdejaký hot hatch s daaleko menším výkonem tomu vypráská kožich z prstem v nose.https://fastestlaps.com/comparisons/s9jdcrekemke...
Stejně jako Honda CTR vypráská výkonnější zadokolky a 4kolky a je kvůli tomu sportovnější?
A co je meritko sportovnosti? Uzsky sesle a nizky posez?
Možná by nebylo od věci, kdyby sis zjistil o čem je kategorie Grand Turismo, než tady začneš plácat něco o HH.
To řekni tomu na koho jsem reagoval, já o sportovnosti Stingeru nepíši, naopak jsem napsal, že se sportovností je Stinger na štíru.
Proboha to jsi opravdu tak hloupý, že nechápeš moji reakci na tu tvou stupidní poznámku o vypráskání od HH? To je totiž to poslední co majitele Stingeru zajímá, nějaký uhrovitý klučina v olítaným GTIčku. Jinak pod sportovností si každý můžeme představit cokoliv, to by byla nikdy nekončící debata.
Kde by uhrovitý klučinové přišli k GTI byť volítanýmu? Na to nemaj.
Mozna kdyby sis precetl cele vlakno, nez zacnes placat. O par prispevku vyse pise nekdo sportak-zebrak. A ze GT neni o sportovani je jasne, ale urcite to neni reakce na ten spravny prispevek.
Buď v klidu Tome, můj příspěvek je přesně tam, kde má být. Jestli tady má někdo problém s pochopením psaného textu, tak se podívej do zrcadla.
Ano, podivej se do zrcadla Shimi a priznej si, zes to napsal spatne. Puvodni prispevek je o tom, ze to auto.je sportovni a na nej je reakce, ze moc sportovnosti nepobralo. Proc by si clovek, ktery pise, ze moc sportovnosti nepobralo, mel zjistovat ci je GT? On ma pravdu, GT neni o sportovnosti, ale o rychlem a pohodlnem presunu na dalky.
Tak ještě jednou Tome, můj příspěvek je zcela v pořádku. Já totiž nikde nerozporuji sportovnost, jak se mi snažíš hloupě podsunout. Třeba ti pomůže k pochopení mé včerejší dovysvětlení o pár řádků níže. Někdy je fakt lepší mlčet než se pouštět do předem prohrané bitvy.
Někde se s Tomem sejděte a strčte si prsty do prdelí. Třeba se zamilujete🥰
No je to takový sporťák-žebrák, bez tradice, bez aury, který zaujme pouze nízkou cenovkou. Ti co nemají love nad tím slintají ve fórech a sní jak na to ušetří z dávek, což se jim nikdy nepovede a maximálně si běží pro cedníka. A ti co love mají nad tím vůbec nepřemýšlí a běží rovnou třeba do toho showroomu Porsche.
Jestli jsou něco auta podobná tomu o čem píšete tak by to spis byla všechna ta holá BMW s Audi a mercedesy s tříválcem a výkonem na úrovni podprůměrné Octavie.(ale ani zde nebudu soudit jako vy, i zde jsou lidí co prostě chtějí BMW kvůli podvozku nebo dokonce fajnšmekri co chteli 320si). Ono je plno lidí z vyšší střední co chtějí něco jiného ale nepotřebují vyloženě "prémii" jako když si kupovali C6, Renault avantime, laguna coupe, 407 coupé, lidí co chtějí buď pohodlí a jiný design. Stejně by se dalo útočit na passata s šestiválcem, nebo na golfy GTI, ale to je prostě zbytečné. Ale zdejší sociologický institut má prostě jasno. Pro každého jeho třídní vůz a podle auta soudím lidí :) jo statný to život v jednoduchosti.
Tak nějak....nemám Kiu rád a stejně ten Stinger byl hezký a i zadupat uměl. Ale.....no jak píšeš...
Jo jako gt celkem zajímavé auto trochu ale Passat nebo lépe korejský Dodge charger s tím že to nemusíš individuálně dovážet a řešit servis atd. Nevím proč lidi neumí říct jen mě se to auto líbí nebo nelíbí nebo nepřijde mi dobrý podvozek, nelíbí se mi interiér, atd. Tady z toho je vždy hned to je pro socky to je pro hogo fogo. Kamarád co vydělává min jak já si koupil skoro 2x dražší auto. Bavi ho to a nemá jiné výdeje tak proč ne. Ať si to užije. Já v jeho situaci měl motorku. Ale tady je to půlka lidí pozéři co si honí ego autem nebo jeho virtuální realitou. naštěstí v reálném světě tolik sociopatu není. Ps škoda každého něčím zajímavého auta, mě tedy uniformu záplava aut na silnici nebaví.
Od kdy je Dodge korejské auto?
911 seženeš za 1.5 a bude mít stejné provozní náklady? 911 je Stinger je skoro za cenu Kodiaqu.
takze + 300.000 Kc, tazsia morda, to len sotva bude na okreskach take ako prave Stinger.
Najezdím přes 10 tis km po ČR měsíčně. Ani jednou jsem to auto nepotkal. Viděl jsem to pouze na YUT a na bazarových portálech kde se prodejci měsíce zbavují předváděček.Design zadek kopie Dodge, předek kopie BMW interiér obšlehnutý Mercedes. Každý kousek auta je kopie od někud. Proto se mě to nelíbí. A to mám Kiu rád
Pár jich jezdí. Ale je pravda, že ten design je slátanina. Hlavně verze před faceliftem.
mna skor sokuje kolko ludi nema problem dat 50% sumy iba za znacku u premioviek. pretoze premiovky rozhodne niesu 2-3x lepsie auta ako nepremiovky.
Tak je to ale u prakticky všeho prémiového a luxusního zboží.Čím dražší, tím horší poměr cena/výkon. Je to o pocitu a statusu.Rolex Submariner taky nejsou objektivně 100x lepší hodinky než Casio Duro ale stojí o tolik víc.
u nas na ani nie 80k mesto vydavam skoro denne 2-3 kusky. po fl sa mi Stinger paci viac, ale celkovo to auto je take, no. nenapisem co vsetko to kopiruje, ale dnes kazdy niekoho kopiruje. ked by sme sa mali bavit o kopirovani. Stinger vsak ako celok posobi urcite lepsim dojmom ako EV6 a ta sa mi pritom spredu velmi paci.
EV6 je úchvatné auto. Bez ohledu, jaký pohon má co se designu týká.Už jsem ji potkal 4x a v bílé to je na silnici úplný nářez. To auto je obrovské moderní. Krásné
V Praze ji lze občas zahlédnout. Krásný impozantní zvuk motoru, spičkové jízdní vlastnosti a nikdo to nechce.
Tomu všemu věřím. Technika super motor (ač to na elektriku nemá)super, podvozek super......... Bla bla blaDruhá stránka věci je ta, že je to kategorie kde Kia nemá co dělat (můj názor). Za tuto cenu si raději koupím BMW, Rivian, Lexus, Mercedes-Benz, Range Rover Včelař atd atdCo víc Stinger ke kopie snad všeho.Kia by měla dělat Ev 6, Sportage a podobné stroje.
No nevim ve stingru je hodne citit pripojeni predku a mista v nem bylo velmi malo vsude a vzadu na vysku katastrofa
https://www.youtube.com/watch...
preco vsetky tie EV vyzeraju tak ohavne?
Z části je to tím, že většina z nich má baterky v podlaze (= crossover nebo SUV).A taky se u EV mnohem víc řeší aerodynamika.
No na druhou stranu je to taky otázka osobního estetického cítění. Nejsem fanda Ev ale design u ioniq 5 i Kia Ev6 se mi celkem líbí. Za mě rozhodně lepší designový počin než jejich menší ev a než škoda nebo vw. Jinak modely plánované současně jako Ev i spalovací jsou taky někdy povedené viz Peugeot 208 nebo 2008. Když někdo chce udělat pěkně Ev může to dobře dopadnout (ani rivian nevypadá zle, nebo nový start up alpha ace má také zajímavé koncepty.
Bo Kia a Hjundoš
A že ty nerozumíš psanému textu. Nepíše, od které automobilky, píše všechny. Ale je mi jasné, že zamindrákovaný jedinec si to přeloží tak, aby mu to pasovalo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.