Skutečný Chevrolet Corvette na dálkové ovládání je realitou. Bez omezení

Osmiválcové autíčko na dálkové ovládání je opravdovým splněním dětského snu. A taky dokladem, že nikdy nemusíme příliš zestárnout.

Vystoupit z auta a na dálku jej zaparkovat je trendem posledních modelů luxusních automobilek. Ať už pomocí dotykového klíčku či mobilní aplikace můžete velmi pomalu auto vměstnat do parkovacího místa či z něj naopak vyjet. Nizozemec Bjorn Harns však zašel o dost dále. Postavil si auto na úplné a neomezené dálkové ovládání sám.

A použil k tomu moc zajímavý vůz - Corvette generace C7. Všechny ovládací prvky propojil do jednoho systému. Jak plynový, tak brzdový pedál, volant  i volič automatické převodovky ovládají elektromotory. Celý projekt mu trval rok a náklady činí v přepočtu lehce přes 88 tisíc korun.

Téměř nejetý Chevrolet Corvette někdo nechal roky v garáži. Nyní může být váš

Téměř nejetý Chevrolet Corvette někdo nechal roky v garáži. Nyní může být váš

Samotný ovladač pak skutečně připomíná ten od modelů R/C. V přiloženém videu se svým přerostlým autíčkem na ovládání nadšeně jezdí. Zmiňuje se i o bezpečnostní stránce věci. Pokud se auto dostane z dosahu ovladače, automaticky zabrzdí.

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků