Skutečný Chevrolet Corvette na dálkové ovládání je realitou. Bez omezení

Osmiválcové autíčko na dálkové ovládání je opravdovým splněním dětského snu. A taky dokladem, že nikdy nemusíme příliš zestárnout.

Vystoupit z auta a na dálku jej zaparkovat je trendem posledních modelů luxusních automobilek. Ať už pomocí dotykového klíčku či mobilní aplikace můžete velmi pomalu auto vměstnat do parkovacího místa či z něj naopak vyjet. Nizozemec Bjorn Harns však zašel o dost dále. Postavil si auto na úplné a neomezené dálkové ovládání sám.

A použil k tomu moc zajímavý vůz - Corvette generace C7. Všechny ovládací prvky propojil do jednoho systému. Jak plynový, tak brzdový pedál, volant  i volič automatické převodovky ovládají elektromotory. Celý projekt mu trval rok a náklady činí v přepočtu lehce přes 88 tisíc korun.

Téměř nejetý Chevrolet Corvette někdo nechal roky v garáži. Nyní může být váš

Téměř nejetý Chevrolet Corvette někdo nechal roky v garáži. Nyní může být váš

Samotný ovladač pak skutečně připomíná ten od modelů R/C. V přiloženém videu se svým přerostlým autíčkem na ovládání nadšeně jezdí. Zmiňuje se i o bezpečnostní stránce věci. Pokud se auto dostane z dosahu ovladače, automaticky zabrzdí.

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků