Skupina PSA představuje nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy

Skupina PSA představuje nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy

Vozy nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy, které představil Carlos Tavares v továrně Sevelnord v severní Francii, umožní skupině upevnit její vedoucí postavení na evropském trhu lehkých užitkových vozidel, kde v roce 2015 dosahoval její podíl 19,5 %, získat nové trhy v jiných regionech a dodat tak technickému a marketingovému know-how skupiny mezinárodní rozměr. Nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy se na evropském trhu objeví v červnu 2016.

Cílem této nové řady LCV bylo od počátku reagovat na nová očekávání zákazníků, zejména pokud jde o rostoucí urbanizaci a boom v oblasti e-commerce.

Nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy získaly zcela novou kompaktní verzi o délce 460 cm, která doplňuje standardní verzi 495 cm a dlouhou verzi 530 cm. Jejich výška je pouhých 190 cm, což z nich dělá ideální vozy pro použití ve městě. Další výhody přinášejí doplňky výbavy, jako jsou bezdotykové otvírání, modulární uspořádání kabiny, head-up display a 3D on-line navigace na dotykovém displeji s hlasovým ovládáním. Vozy jsou navíc vybaveny výkonnými motory, jejichž spotřeba paliva je hodnocena jako Best in Class.

Tyto užitkové vozy doplňují nabídku osobních automobilů Peugeot Traveller a Citroën SpaceTourer, které byly představeny na ženevském autosalonu. Díky nim bude moci skupina PSA získat nové podíly na trhu v segmentech víceúčelových prostorných vozů a vozů určených pro přepravu více osob.

Skupina PSA nedávno na podporu svých cílů v segmentu LCV zřídila novou obchodní jednotku vyhrazenou pro tento segment.

Carlos Tavares v komentáři k představení nových vozů uvedl: „Nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy nám mají pomoci získat nové podíly na trhu a dosáhnout cílů našeho plánu ziskového růstu Push to Pass“.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků