Skupina PSA představuje nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy

Skupina PSA představuje nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy

Vozy nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy, které představil Carlos Tavares v továrně Sevelnord v severní Francii, umožní skupině upevnit její vedoucí postavení na evropském trhu lehkých užitkových vozidel, kde v roce 2015 dosahoval její podíl 19,5 %, získat nové trhy v jiných regionech a dodat tak technickému a marketingovému know-how skupiny mezinárodní rozměr. Nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy se na evropském trhu objeví v červnu 2016.

Cílem této nové řady LCV bylo od počátku reagovat na nová očekávání zákazníků, zejména pokud jde o rostoucí urbanizaci a boom v oblasti e-commerce.

Nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy získaly zcela novou kompaktní verzi o délce 460 cm, která doplňuje standardní verzi 495 cm a dlouhou verzi 530 cm. Jejich výška je pouhých 190 cm, což z nich dělá ideální vozy pro použití ve městě. Další výhody přinášejí doplňky výbavy, jako jsou bezdotykové otvírání, modulární uspořádání kabiny, head-up display a 3D on-line navigace na dotykovém displeji s hlasovým ovládáním. Vozy jsou navíc vybaveny výkonnými motory, jejichž spotřeba paliva je hodnocena jako Best in Class.

Tyto užitkové vozy doplňují nabídku osobních automobilů Peugeot Traveller a Citroën SpaceTourer, které byly představeny na ženevském autosalonu. Díky nim bude moci skupina PSA získat nové podíly na trhu v segmentech víceúčelových prostorných vozů a vozů určených pro přepravu více osob.

Skupina PSA nedávno na podporu svých cílů v segmentu LCV zřídila novou obchodní jednotku vyhrazenou pro tento segment.

Carlos Tavares v komentáři k představení nových vozů uvedl: „Nový Peugeot Expert a nový Citroën Jumpy nám mají pomoci získat nové podíly na trhu a dosáhnout cílů našeho plánu ziskového růstu Push to Pass“.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků