Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Evropská komise schválila plánovanou akvizici Opelu. Pro General Motors a skupinu PSA je to významný krok.
Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Evropská komise po šetření dospěla k závěru, že dohodnutá transakce nevyvolává žádné obavy ohledně narušení hospodářské soutěže na příslušných trzích. Skupina PSA, pod kterou patří značky Citroën, DS a Peugeot, tak může bez obav převzít Opel od General Motors.

Známe budoucnost Opelu. Zafira skončí, postupně i verze na LPG

Známe budoucnost Opelu. Zafira skončí, postupně i verze na LPG

Již v květnu zástupci Opelu oznámili, že k převzetí může dojít už 31. července, pokud nebudou antimonopolní úřady proti. PSA slíbila, že Opel se pod jejím vedením do roku 2020 vrátí k zisku. Evropské aktivity GM jsou ztrátové od roku 1999.

Sloučená skupina chce dosáhnout výroby přes pět milionů aut ročně, loňský úhrn činil asi 4,3 milionu. Obchod má hodnotu 2,3 miliard dolarů.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 40 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků