Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Evropská komise schválila plánovanou akvizici Opelu. Pro General Motors a skupinu PSA je to významný krok.
Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Evropská komise po šetření dospěla k závěru, že dohodnutá transakce nevyvolává žádné obavy ohledně narušení hospodářské soutěže na příslušných trzích. Skupina PSA, pod kterou patří značky Citroën, DS a Peugeot, tak může bez obav převzít Opel od General Motors.

Známe budoucnost Opelu. Zafira skončí, postupně i verze na LPG

Známe budoucnost Opelu. Zafira skončí, postupně i verze na LPG

Již v květnu zástupci Opelu oznámili, že k převzetí může dojít už 31. července, pokud nebudou antimonopolní úřady proti. PSA slíbila, že Opel se pod jejím vedením do roku 2020 vrátí k zisku. Evropské aktivity GM jsou ztrátové od roku 1999.

Sloučená skupina chce dosáhnout výroby přes pět milionů aut ročně, loňský úhrn činil asi 4,3 milionu. Obchod má hodnotu 2,3 miliard dolarů.

bazar

Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 70 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 154 726 km
Cena: 168 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 296 000 Kč
Opel Astra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 195 855 km
Cena: 90 000 Kč
Opel Zafira 1,8
Rok výroby: 2001
Stav: 193 983 km
Cena: 45 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2011
Stav: 157 957 km
Cena: 207 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků