Skupina BMW Group prodala loni více než milion aut

BMW Group dosáhlo v roce 2004 výrazného nárůstu prodejů ve výši 9,4 %. Zákazníkům bylo po celém světě dodáno 1 208 724 vozů značek BMW, MINI a Rolls-Royce (v roce 2003 šlo o 1 104 916 vozů). Odbyt samotné značky BMW se v roce 2004 vyšplhal na 1 023 575 automobilů, čímž poprvé v dějinách společnosti překročil hranici jednoho milionu. V porovnání s předchozím rokem jde o nárůst 10,3 % (2003 – 928 151).

Také poptávka po vozech MINI ani tři a půl roku od uvedeních této značky na trh neklesá, naopak intenzivně roste. Oproti roku 2003, kdy se prodalo 176 465 vozů MINI, rok 2004 skončil pro MINI nárůstem o 4,5 % na 184 357 kusů. Zákazníci značky Rolls-Royce si loni převzali 792 modelů Phantom (2003 – 300 vozů). Jde o nejlepší výsledek značky Rolls-Royce za posledních 14 let. Díky tomu zaujímá Rolls-Royce pozici jasného tržního leadera v segmentu nejluxusnější třídy.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků