Skupina BMW Group prodala loni více než milion aut

BMW Group dosáhlo v roce 2004 výrazného nárůstu prodejů ve výši 9,4 %. Zákazníkům bylo po celém světě dodáno 1 208 724 vozů značek BMW, MINI a Rolls-Royce (v roce 2003 šlo o 1 104 916 vozů). Odbyt samotné značky BMW se v roce 2004 vyšplhal na 1 023 575 automobilů, čímž poprvé v dějinách společnosti překročil hranici jednoho milionu. V porovnání s předchozím rokem jde o nárůst 10,3 % (2003 – 928 151).

Také poptávka po vozech MINI ani tři a půl roku od uvedeních této značky na trh neklesá, naopak intenzivně roste. Oproti roku 2003, kdy se prodalo 176 465 vozů MINI, rok 2004 skončil pro MINI nárůstem o 4,5 % na 184 357 kusů. Zákazníci značky Rolls-Royce si loni převzali 792 modelů Phantom (2003 – 300 vozů). Jde o nejlepší výsledek značky Rolls-Royce za posledních 14 let. Díky tomu zaujímá Rolls-Royce pozici jasného tržního leadera v segmentu nejluxusnější třídy.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků