Skupina AAA Auto zavádní nový systém komunikace se zákazníky

Skupina AAA Auto zavádní nový systém komunikace se zákazníky

Další výrazná vylepšení komunikace se zákazníky v těchto dnech v České republice zavedla skupina AAA AUTO. Bylo vyškoleno 15 specializovaných telefonních operátorek oddělení zákaznické péče. Po celý týden včetně víkendů jsou od 8 do 21 hodin připraveny zodpovídat dotazy, přijímat reklamace a předávat je specializovaným reklamačním technikům, kteří pak sami kontaktují zákazníka. Nově pak vzniklo oddělení vnitřní kontroly. Tato a další opatření jsou zaměřena na zvyšování spokojenosti zákazníků se službami největšího prodejce ojetých vozů ve střední Evropě.

„Velmi oceňuji, že se skupina AAA AUTO snaží intenzivně vylepšovat svoji komunikaci se zákazníky, v segmentu ojetých vozidel se jedná o průkopnickou aktivitu,“ prohlásil předseda správní rady AAA Auto Group N.V. Vratislav Kulhánek, který zde do oblasti zákaznických služeb zavádí své bohaté zkušenosti ze svého působení v čele největší české automobilky ŠKODA AUTO. Právě v rychlém a průhledném řešení všech zákaznických podnětů a reklamací tkví podle něj největší prostor na další zvyšování tržního podílu na stále náročnějším automobilovém trhu v České republice. „Naším cílem je pozvednout péči o zákazníka v AAA AUTO na úroveň, která je obvyklá u prodejců nových vozů,“ uvedl Vratislav Kulhánek.

„Většinu zákaznických dotazů a připomínek dokážeme uspokojivě vyřešit už prostřednictvím bezplatné telefonické linky 800 110 800,“ uvedla Karolína Topolová, viceprezidentka firmy odpovědná mj. za oblast lidských zdrojů, služeb a call centrum, ve kterém pracuje více než 200 operátorek
a operátorů.

Nejvíce zákaznických dotazů se přitom týká dokladů k vozidlu, a to nejen malých a velkých technických průkazů, ale i dokladů o zaplacení zákonného nebo havarijního pojištění. Pokud se podle jejích slov vyskytne nějaký problém přímo s technickým stavem vozidla, automobil vždy důkladně prohlédne mechanik. Nikdo z techniků pak nemůže zamítnou reklamaci bez souhlasu svého nadřízeného. Proces vyřizování reklamací a připomínek zákazníků průběžně sleduje nově vytvořené oddělení vnitřní kontroly, které dohlíží na to, aby žádný ze zákazníků nebyl zkrácen na svých právech. „Díky velmi vstřícnému přístupu k našim zákazníkům stoupá počet spokojených motoristů, kteří se k nám rádi vracejí a v našich autocentrech nakupují nebo prodávají své vozy opakovaně,“ zdůraznila Karolína Topolová.

  • 29. 11. 2007 7:03 smajlik 3-[

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 230 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků