Starší Škodovky zažívají v Česku již delší dobu obrovský boom. Řada lidí si je kupuje třeba jen čistě z nostalgie.  Foto:  Auto Steiner

Starší Škodovky zažívají v Česku již delší dobu obrovský boom. Řada lidí si je kupuje třeba jen čistě z nostalgie.  | Foto: Auto Steiner

Nejvíc jsou v kurzu staré stovky a stodvacítky. A kdo má dnes v garáži  Rapida  nebo  Erko , může být takříkajíc vysmátý. No a pokud máte doma  starou „feldu“ , dá se už hovořit o pokladu. Foto:  Auto Steiner

Nejvíc jsou v kurzu staré stovky a stodvacítky. A kdo má dnes v garáži Rapida nebo Erko, může být takříkajíc vysmátý. No a pokud máte doma starou „feldu“, dá se už hovořit o pokladu. | Foto: Auto Steiner

Obrovská poptávka po vozech postupně vyšroubovala jejich ceny nahoru. Občas se mezi vozy v nabídce najde i velmi zajímavý kousek, jakým je třeba tato Škoda Favorit 136 L, kterou má prodejce  Auto Steiner na Praze 10.  Foto:  Auto Steiner

Obrovská poptávka po vozech postupně vyšroubovala jejich ceny nahoru. Občas se mezi vozy v nabídce najde i velmi zajímavý kousek, jakým je třeba tato Škoda Favorit 136 L, kterou má prodejce Auto Steiner na Praze 10. | Foto: Auto Steiner

Jedná se o kousek z prosince roku 1989, tedy ještě s asymetrickou přední maskou. Pohání ho třináctistovka o výkonu 46 kW (63 koní). Foto:  Auto Steiner

Jedná se o kousek z prosince roku 1989, tedy ještě s asymetrickou přední maskou. Pohání ho třináctistovka o výkonu 46 kW (63 koní). | Foto: Auto Steiner

Tento béžový favorit mezi ostatními vyniká velmi nízkým nájezdem. Za 32 let totiž najel jen 3018 kilometrů.  Foto:  Auto Steiner

Tento béžový favorit mezi ostatními vyniká velmi nízkým nájezdem. Za 32 let totiž najel jen 3018 kilometrů.  | Foto: Auto Steiner

To je ostatně vidět i na interiéru, který je jako nový. Neohmataný volant, hlavice řadicí páky téměř netknutá, neprosezené sedačky, neošoupané bočnice, čistá podlaha, žádné oděrky. Foto:  Auto Steiner

To je ostatně vidět i na interiéru, který je jako nový. Neohmataný volant, hlavice řadicí páky téměř netknutá, neprosezené sedačky, neošoupané bočnice, čistá podlaha, žádné oděrky. | Foto: Auto Steiner

Kdo si chce z nostalgie koupit favorita jako nové auto, tak tady má ideálního kandidáta. Foto:  Auto Steiner

Kdo si chce z nostalgie koupit favorita jako nové auto, tak tady má ideálního kandidáta. | Foto: Auto Steiner

Dáte za něj 100.000 Kč. Přijde vám to hodně? Pokud jste s nabídkou klasických českých vozů obeznámení, tak víte, že není. Foto:  Auto Steiner

Dáte za něj 100.000 Kč. Přijde vám to hodně? Pokud jste s nabídkou klasických českých vozů obeznámení, tak víte, že není. | Foto: Auto Steiner

Za Škodu Favorit jsou lidé ochotni říct si i mnohem víc. Samozřejmě tento kousek není vyjma nájezdu ničím extra výjimečný, takže za podobné peníze koupíte i zajímavější kousky, jen určitě nebudou jako nové. Foto:  Auto Steiner

Za Škodu Favorit jsou lidé ochotni říct si i mnohem víc. Samozřejmě tento kousek není vyjma nájezdu ničím extra výjimečný, takže za podobné peníze koupíte i zajímavější kousky, jen určitě nebudou jako nové. | Foto: Auto Steiner

Škoda Favorit 136 L měla v základní výbavě pětistupňovou manuální převodovku, dvourychlostní stěrače čelního okna, přívod teplého vzduchu pro zadní sedadla, vyhřívané zadní sklo, popelník v zadních dveřích, stropní madla i samonavíjecí pásy. Foto:  Auto Steiner

Škoda Favorit 136 L měla v základní výbavě pětistupňovou manuální převodovku, dvourychlostní stěrače čelního okna, přívod teplého vzduchu pro zadní sedadla, vyhřívané zadní sklo, popelník v zadních dveřích, stropní madla i samonavíjecí pásy. | Foto: Auto Steiner

 Foto:  Auto Steiner

| Foto: Auto Steiner

 Foto:  Auto Steiner

| Foto: Auto Steiner

Na místních cestách nám proto nyní ukáže, jak favorit skutečně jezdí! Foto: David Rajdl

Na místních cestách nám proto nyní ukáže, jak favorit skutečně jezdí! | Foto: David Rajdl

Při testu historicky prvního akčního modelu Škody Favorit jsme sjezdili silnice jeho rodného kraje. Při té příležitosti jsme v Sukoradech navštívili Zdeňka Jandu. Foto: David Rajdl

Při testu historicky prvního akčního modelu Škody Favorit jsme sjezdili silnice jeho rodného kraje. Při té příležitosti jsme v Sukoradech navštívili Zdeňka Jandu. | Foto: David Rajdl

Za chvíli už letíme v rallyeovém tempu mezi alejemi na uzavřené trati a Zdeněk je konečně spokojený. Foto: David Rajdl

Za chvíli už letíme v rallyeovém tempu mezi alejemi na uzavřené trati a Zdeněk je konečně spokojený. | Foto: David Rajdl

Mistr Cimbu, jak mu přezdívají všichni příznivci profesionálního chiptuningu, totiž kdysi pracoval ve vývoji Škodovky v nedaleké mladoboleslavské Česaně a právě favorit zná už od kolébky. Foto: David Rajdl

Mistr Cimbu, jak mu přezdívají všichni příznivci profesionálního chiptuningu, totiž kdysi pracoval ve vývoji Škodovky v nedaleké mladoboleslavské Česaně a právě favorit zná už od kolébky. | Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

Akční modely se od běžných favoritů často odlišovaly hezčími potahovými materiály a barevnějšími interiéry Foto: David Rajdl

Akční modely se od běžných favoritů často odlišovaly hezčími potahovými materiály a barevnějšími interiéry | Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

Spolu s litými koly patřily mezi standardní doplňky modelu Komfort rovněž boční ochranné lišty a nepřehlédnutelné zadní křídlo Foto: David Rajdl

Spolu s litými koly patřily mezi standardní doplňky modelu Komfort rovněž boční ochranné lišty a nepřehlédnutelné zadní křídlo | Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

 Foto: David Rajdl

| Foto: David Rajdl

Vnější zrcátka se ještě počátkem 90. let nechlubila nijak propracovaným vypoulením, a proto si vozy majitelé často vylepšovali samolepicím příslušenstvím Zdroj:  https://www.autosteiner.cz/karta-vozidla.php?cid=160865189364438

Vnější zrcátka se ještě počátkem 90. let nechlubila nijak propracovaným vypoulením, a proto si vozy majitelé často vylepšovali samolepicím příslušenstvím | Zdroj: https://www.autosteiner.cz/karta-vozidla.php?cid=160865189364438

Nejvíc jsou v kurzu staré stovky a stodvacítky. A kdo má dnes v garáži  Rapida  nebo  Erko , může být takříkajíc vysmátý. No a pokud máte doma  starou „feldu“ , dá se už hovořit o pokladu. Foto:  Auto Steiner
Obrovská poptávka po vozech postupně vyšroubovala jejich ceny nahoru. Občas se mezi vozy v nabídce najde i velmi zajímavý kousek, jakým je třeba tato Škoda Favorit 136 L, kterou má prodejce  Auto Steiner na Praze 10.  Foto:  Auto Steiner
Jedná se o kousek z prosince roku 1989, tedy ještě s asymetrickou přední maskou. Pohání ho třináctistovka o výkonu 46 kW (63 koní). Foto:  Auto Steiner
Tento béžový favorit mezi ostatními vyniká velmi nízkým nájezdem. Za 32 let totiž najel jen 3018 kilometrů.  Foto:  Auto Steiner
32
Fotogalerie

Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v Praze. Vypadá jako nová, cena překvapí

Pokud si chcete splnit sen o téměř nové Škodě Favorit, udělejte si výlet na Prahu 10.

Starší Škodovky zažívají v Česku již delší dobu obrovský boom. Řada lidí si je kupuje třeba jen čistě z nostalgie. Nejvíc jsou v kurzu staré stovky a stodvacítky. A kdo má dnes v garáži Rapida nebo Erko, může být takříkajíc vysmátý. No a pokud máte doma starou „feldu“, dá se už hovořit o pokladu.

Obrovská poptávka po vozech postupně vyšroubovala jejich ceny nahoru. Občas se mezi vozy v nabídce najde i velmi zajímavý kousek, jakým je třeba tato Škoda Favorit 136 L, kterou má prodejce Auto Steiner na Praze 10. Jedná se o kousek z prosince roku 1989, tedy ještě s asymetrickou přední maskou. Pohání ho třináctistovka o výkonu 46 kW (63 koní).

Tento béžový favorit mezi ostatními vyniká velmi nízkým nájezdem. Za 32 let totiž najel jen 3018 kilometrů. To je ostatně vidět i na interiéru, který je jako nový. Neohmataný volant, hlavice řadicí páky téměř netknutá, neprosezené sedačky, neošoupané bočnice, čistá podlaha, žádné oděrky. Kdo si chce z nostalgie koupit favorita jako nové auto, tak tady má ideálního kandidáta.

Dáte za něj 100.000 Kč. Přijde vám to hodně? Pokud jste s nabídkou klasických českých vozů obeznámení, tak víte, že není. Za Škodu Favorit jsou lidé ochotni říct si i mnohem víc. Samozřejmě tento kousek není vyjma nájezdu ničím extra výjimečný, takže za podobné peníze koupíte i zajímavější kousky, jen určitě nebudou jako nové.

Škoda Favorit 136 L měla v základní výbavě pětistupňovou manuální převodovku, dvourychlostní stěrače čelního okna, přívod teplého vzduchu pro zadní sedadla, vyhřívané zadní sklo, popelník v zadních dveřích, stropní madla i samonavíjecí pásy.

Galerie doplněna o Škodu Favorit Komfort.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud