Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v Praze. Vypadá jako nová, cena překvapí

Pokud si chcete splnit sen o téměř nové Škodě Favorit, udělejte si výlet na Prahu 10.

Starší Škodovky zažívají v Česku již delší dobu obrovský boom. Řada lidí si je kupuje třeba jen čistě z nostalgie. Nejvíc jsou v kurzu staré stovky a stodvacítky. A kdo má dnes v garáži Rapida nebo Erko, může být takříkajíc vysmátý. No a pokud máte doma starou „feldu“, dá se už hovořit o pokladu.

Obrovská poptávka po vozech postupně vyšroubovala jejich ceny nahoru. Občas se mezi vozy v nabídce najde i velmi zajímavý kousek, jakým je třeba tato Škoda Favorit 136 L, kterou má prodejce Auto Steiner na Praze 10. Jedná se o kousek z prosince roku 1989, tedy ještě s asymetrickou přední maskou. Pohání ho třináctistovka o výkonu 46 kW (63 koní).

Škoda Favorit Sport line je vzácný lidový sporťák. Její cena ale moc lidová nebyla

Škoda Favorit Sport line je vzácný lidový sporťák. Její cena ale moc lidová nebyla

Tento béžový favorit mezi ostatními vyniká velmi nízkým nájezdem. Za 32 let totiž najel jen 3018 kilometrů. To je ostatně vidět i na interiéru, který je jako nový. Neohmataný volant, hlavice řadicí páky téměř netknutá, neprosezené sedačky, neošoupané bočnice, čistá podlaha, žádné oděrky. Kdo si chce z nostalgie koupit favorita jako nové auto, tak tady má ideálního kandidáta.

Dáte za něj 100.000 Kč. Přijde vám to hodně? Pokud jste s nabídkou klasických českých vozů obeznámení, tak víte, že není. Za Škodu Favorit jsou lidé ochotni říct si i mnohem víc. Samozřejmě tento kousek není vyjma nájezdu ničím extra výjimečný, takže za podobné peníze koupíte i zajímavější kousky, jen určitě nebudou jako nové.

Cenu Škody Favorit očekával celý národ. Dobová reportáž moc radosti nepřinesla

Cenu Škody Favorit očekával celý národ. Dobová reportáž moc radosti nepřinesla

Škoda Favorit 136 L měla v základní výbavě pětistupňovou manuální převodovku, dvourychlostní stěrače čelního okna, přívod teplého vzduchu pro zadní sedadla, vyhřívané zadní sklo, popelník v zadních dveřích, stropní madla i samonavíjecí pásy.

Galerie doplněna o Škodu Favorit Komfort.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

12.  6.  2021 | Jiří Baborský | 15 příspěvků
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 26 příspěvků