Skončí The Grand Tour třetí sérií? Clarkson už prý má jinou práci!

Na internetu se vášnivě diskutuje o konci pořadu The Grand Tour. Podle informací Daily Mail totiž zatím nedošlo k dohodě na výrobu čtvrté série.

Jedna z výkladních skříní mezi pořady Amazon Prime se těší velké oblibě. I přesto se objevily informace o konci The Grand Tour. Jedním z důvodů by mohly být velké výrobné náklady. Tři série pořadu tria Clarkson, Hammond,  May totiž spolykaly na 100 milionů liber (více než 2,8 miliardy korun)!

S touto informací vyrukoval Daily Mail. Jejich zdroj se nechal slyšet, že by oblíbený pořad měl skončit třetí sérii, která se bude natáčet do léta letošního roku. Zatím se prý totiž neobjevila nabídka spolupráce na v pořadí čtvrté sérii, od samotého začátku se však mluvilo o tom, že má trio smlouvu pouze na tři série. Jeremy Clarkson si prý dokonce podle webu Dailymail.co.uk měl najít novou práci. Pro televizi ITV by měl moderovat přepracovanou verzi pořadu Chcete být milionářem?.

Jeremy Clarkson natočil vlastní Gymkhanu. Je vlastně docela nemehlo

Jeremy Clarkson natočil vlastní Gymkhanu. Je vlastně docela nemehlo

Tyto spekulace ale zatím nikdo nechce potvrdit. Producent pořadu The Grand Tour Andy Wilman se vyjádřil, že se nyní soustředí na třetí sérii.  Jeremy Clarkson na svém Twitter účtu zase napsal jasný odkaz: "Směšné, že věříte Mail Online"

Trio Clarkson, Hammond, May se za pořádný balík upsali Amazonu Prime v roce 2015. Nabídka přišla po tom, co BBC nenabídlo motoristickému novináři Clarksonovi prodloužení smlouvy vzhledem k napadení producenta pořadu Top Gear.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků