ŠkoFin se přejmenuje, nový název místo Škody odkazuje na VW

16 komentářů

Dr.Iver
11. září • 12:31

Koncernova strategie. Kde skodovka moc vycniva, useknout. Program ojetych vozu se jmenoval Škoda Plus. Udelali z toho Das WeltAuto. Ze Skofinu tohle . A pujde to dal...

Josef
12. září • 11:17

Ne strategie, pouze uvedli na pravou míru, jak to je a kdo to ŠkoFin skutečně financuje - koncern VW. Ještě bude pár let trvat, než lidi pochopí, že Škoda není česká značka a díky globalizaci výroby aut nejsou škodovky tuzemské výrobky. A naopak v "korejských" autech vyráběných v Česku není nic korejského a řada dílů montovaných do těchto aut vyrábí stejní dodavatelé (i čeští dodavatelé), kteří vyrábí díly i koncernových aut VW, Ford, Renault,.. apod.

Tom
13. září • 7:34

Další hlupák.... Škoda je česká značka stejně jako Volvo švédská....nehledě na kapitál.
Dacia je taky vnimána jako rumunská.
Naopak ani velkohubé reklamní výkřiky korejců neudělají z "H" české auto 😗

Josef
13. září • 11:48

Ještě Tome doplním, že strategií VW je stát se světovou jedničkou a chce nahradit na prvním místě Toyotu. Tak bych se vůbec nedivil, kdyby v koncernu VW časem všechno (Škodu a SEAT) sloučili pod jeden název (jednu značku VW) a ponechali jako "exkluzivní" Audi tak, jako Toyota svůj Lexus... kdo ví, když to jde u "financování" přejmenovat ŠkoFin, tak...:-)

Josef
13. září • 11:37

Vysvětlil jsi to přesně Tome, je to o "vnímání" a prokázal jsi, že rozumíš, ale nechceš pochopit. Komu co patří, toho to je. Škoda patří Němcům, tak je německá, Dacia patří Renaultu, tak je Fracouzská a Volvo patří Číňanům, tak je čínské. A přesně tak, jak píšeš, Hyundai je korejské a bude korejské do té doby, něž ho koupí třeba Češi.
Samozřejmě jakákoliv investice v byznysu je spojena s parametrem "vnímání" zákazníků, čehož se využívá v obchodní strategii a "marketingu". Kam se z nějakých důvodu (kulturní, historický, tradice,...) nedaří prosadit se jako "německé značce", tak se to zkusí třeba s "českou značkou", kterou si investor koupí a upraví k obrazu svému. A třeba nejdříve ponechá u investice označení původní značkou a časem ji třeba přejmenuje (nahradí) jinou, případně sloučí, jak to provedl VW v případě ŠkoFin. Opravdu si myslíš, že jsem hlupák? Je dobré Tome trochu přemýšlet a přesně formulovat, co pisatel chce napsat. :-)
Jo, a když jsme u té značky, tak Škoda se jmenovala původně také jinak a kdo ví jak se bude jmenovat za 50 let a jestli nezanikne jako ten Laurin&Klement (označení vrcholového modelu Škody není to samé jako značka výrobce).
A ty "velkohubé reklamní výkřiky" "H" jsou přesně o tom vnímání, kterému rozumíš, ale nechceš pochopit a na tom staví stejně Hyundai jako ten koncern VW.
V Česku to dobře funguje a působí (a ty to svým příspěvkem dokazuješ), a proto Češi chodí kupovat české auto k prodejcům Škoda...
A propo, když jsme u podstaty, tak to nejpodstatnější, čím se dnešní Škodovky odlišují od ostatního "německého" v koncernu VW, je design a ten je slovenský (Kabaňa...) a ne český. Co tedy má vůbec jedinečného-českého značka Škoda? Ano, vyrábí se v Česku. Jenže také na Slovensku (CityGo) a brzy i v Polsku (nástupce Roomsteru).
Není snad Tome lepší nad vším mávnout rukou a smířit se s globalizací a kupovat auta jednoduše jako spotřební zboží - koupit si zkrátka jen to, co se líbí a co vyhovuje po tom, co si člověk vyzkouší bez ohledu na značku? A ne jít si koupit "české" auto... :-)

chytrak
11. září • 17:08

škoda plus a das weltauto přece existují společně. Každý je něco jiného a nikoli jeden nástupce druhého. Tak nebrblej.

Phoenix
10. září • 15:27

Bude zajímavé sledovat, co to udělá s vnímáním lidí a následně i ochotou klientů uzavírat smlouvy... Třeba GE moc dobře věděla, proč si pořád nechala název Multiservis. Češi jsou konzervativní v mnoha ohledech a jakákoliv ztráta jejich oblíbené značky, obzvláště v takovémto citlivém odvětví, se jim moc nelíbí...

mpolan
11. září • 8:12

Hlavně je to marketingově špatně "uchopitelné". Dlouhý, komplikovaný, nečeský název je vždycky reklamní past. Taky si myslím, že to ovlivní lidi ve vnímání financování ve smyslu "kradou nám naši škodovku"...

legnaw
10. září • 15:03

na slovensku to pod tymto nazvom fachci uz X rokov http://www.vwfs.sk/...

luke
10. září • 12:23

v koncernu zjistili, že všechno co vydělává je nějak spojené se škodovkou?

fero
11. září • 22:19

Tahle značka prez můj práh nesmí !!!!

Jan Taraba
12. září • 10:30

A proč svůj problém sděluješ ostatním? Někoho snad zajímá, co ti nesmí přes práh?

Mirek
14. září • 20:25

Myslím, že ses dostal na druhé místo jeho žebříčku. :-D

Čechystán
10. září • 14:56

To určitě... :-P

luke
11. září • 7:44

můžeš nenávidět škodovku jak chceš, takových tu je.. taky můžeš brečet že sou drahé, takových tu je ještě víc.. ale to nemá nic společného s tím, že v rámci koncernu vydělává, to je fakt..

buke
11. září • 8:14

Můžeš onanovat nad škodovkou jak chceš, takových tu je.... Můžeš se z ní třeba posrat, takových tu je.... Ale Škoda nemá jméno Volkswagenu, to je fakt se kterým nic nenaděláš.

Doporučujeme

Články odjinud