ŠkoFIN: Fabia za polovinu

Společnost ŠkoFIN ve spolupráci se Škoda Auto a Českou pojišťovnou připravila akční nabídku s názvem „Fabia za polovinu“.
 
Jedná se o spotřebitelský úvěr s roční splatností a nulovým navýšením (RPSN 0 %). Princip je velmi jednoduchý. Zákazník na začátku zaplatí hotově 50 % ceny vozu a téměř ihned může odjet svou novou Fabií. Zbývající polovinu uhradí až za rok a to bez jakéhokoli navýšení. Během následujících 12 měsíců nemusí platit vůbec žádné splátky, pouze havarijní pojištění a povinné ručení, které navíc získá za velmi výhodných podmínek od České pojišťovny. Například pro model Fabia Classic v základní výbavě stačí mít 133 000 Kč.
 
Během roku se zákazník může v klidu rozhodnout, jakou formou bude financovat zůstatek kupní ceny vozu. Má na výběr tři základní varianty:
1.      hotovostní zaplacení zbývající částky bez jakýchkoliv úroků a navýšení,
2.      financování kterýmkoli produktem od ŠkoFINu tzn. leasingem nebo úvěrem za běžně platných podmínek,
3.      odkoupení rok starého vozidla autorizovaným obchodníkem a uhrazení druhé půlky ceny vozu z jeho prodeje.
 
Nabídka platí pro všechny modely Fabia a je určena jak pro soukromé osoby tak i podnikatele a firmy a je platná již od 22. prosince 2006. Od tohoto data také běží podpůrná reklamní kampaň v televizi a tisku.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků