ŠkoFIN: Fabia za polovinu

Společnost ŠkoFIN ve spolupráci se Škoda Auto a Českou pojišťovnou připravila akční nabídku s názvem „Fabia za polovinu“.
 
Jedná se o spotřebitelský úvěr s roční splatností a nulovým navýšením (RPSN 0 %). Princip je velmi jednoduchý. Zákazník na začátku zaplatí hotově 50 % ceny vozu a téměř ihned může odjet svou novou Fabií. Zbývající polovinu uhradí až za rok a to bez jakéhokoli navýšení. Během následujících 12 měsíců nemusí platit vůbec žádné splátky, pouze havarijní pojištění a povinné ručení, které navíc získá za velmi výhodných podmínek od České pojišťovny. Například pro model Fabia Classic v základní výbavě stačí mít 133 000 Kč.
 
Během roku se zákazník může v klidu rozhodnout, jakou formou bude financovat zůstatek kupní ceny vozu. Má na výběr tři základní varianty:
1.      hotovostní zaplacení zbývající částky bez jakýchkoliv úroků a navýšení,
2.      financování kterýmkoli produktem od ŠkoFINu tzn. leasingem nebo úvěrem za běžně platných podmínek,
3.      odkoupení rok starého vozidla autorizovaným obchodníkem a uhrazení druhé půlky ceny vozu z jeho prodeje.
 
Nabídka platí pro všechny modely Fabia a je určena jak pro soukromé osoby tak i podnikatele a firmy a je platná již od 22. prosince 2006. Od tohoto data také běží podpůrná reklamní kampaň v televizi a tisku.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků