Drahá jo to je ale v 4x4,naftě-slušně jedoucí a kombíku je to jediná možnost vč golfu alltrack jestli bude pod milión.
Ale je to zeké auto. Jsem rád, že Octaviu 4 udělali jak jí udělali.
Jak už bylo řečeno v článku, Scout míří hlavně na západ od našich hranic. U nás se jich prodá možná něco málo v Praze, jinak bude poptávka minimální. Takže není potřeba zvedat vášně kvůli ceně a dalším věcem. Spíše je otázka, jak se bude dařit Oktávce jako takové mimo velké firemní flotily. Zná někdo někoho, kdo si ji soukromě koupil?
neznám, soukromá osoba si to nekoupí i z důvodu, že to má policie.
ale ty by sis to koupil ne(za předpokladu,že bys na to měl),chtěl jsi přece vždy být policajt jako kámoši.No ale protože tě nevzali,na Škodovku nemáš tak ti nezbylo než bonzovat a šířit svá přihlouplá moudra zde na autorevue...
já jsem měl škodovku a jenom ubožák napíše že nemám na ni, ale trocha pravdy je, že nemám na ni, ale né peněžně, Ty jsi chudý duchem a radím ti, najdi si už konečně babu nebo ty na nu nemáš? ale né peněžně.....
vyjímky se najdou i ty majáčky a jiné rekvizity.
Takhle uvažuje akorát čurák a petr.r !!!
Soudě jen podle vzhledu a to jak exteriéru, tak interiéru, tohle už se blíží prémii...trochu i cenou. Myslím, že to je riskantní strategie, ale držím škodovce palce. Každý kdo v ČR žije by měl.
Proto má ten nový ředitel dát důraz i na levější vozy, jak z toho bylo nedávno haló. Také si myslím, že tahle O4 bude super auto, ale trochu chybí pozornost na produkty v cenový hladině řekněme 380 - 500k. Zajímala by mě DSG v térénu, třeba při vyjíždění při zapadnutí, nebo couvání s vlekem v kopci atd.
Naprostý souhlas s tím, co píšete.
Auto docela hezky, ale mam pocit, ze za ty prachy je mozne udelat lepsi kup - uz proto, ze Skoda moc slevy nedava, kdezto u jinych znacek ukecate snad i tretinu dolu oproti ceniku. A ty VYSLEDNE ceny je potreba porovnavat, ne ty cenikove.Navic - tohle si vetsinou lidi koupej na firmu, aby to dali do nakladu a odecetli DPH. A firmy dnes hodne kupujou na operak. A auto X s vyssi cenikovou cenou, nez auto Y, muze na operak naopak byt levnejsi (a naopak).A na zaver: nechapu tu poznamku o "vysokem" vykonu a o tom, jak to muze nekterym jedincum "stoupnout do hlavy". Jako WTF? 147kW? Na auto docela velke, tezke (z hliniku neni, ze?), se 4x4 a automatem? Mam 240kW, nahon jen na zadek, prevodovku ZF ... a vykon mi tedy velkej neprijde - kdyby prisla nejaka brutalni po-covidova ekonomicka krize a ja si priste musel koupit tohoto Scouta, tak bych asi mel pocit, ze to v kopci a se 4 lidma na palube musim tlacit - protoze i ve svem aute se obcas koukam, zda neni zatazena rucka (nez zjistim, ze je tam misto ni jen cudlik, ktery se pri rozjeti sam vypne).Samozrejme pokud nekoho v praci povysej a dostane to misto litroveho Rapida, tak to rozdil bude, to je jasny. Pravda je, ze znam takovy lidi - treba u nas na chate (na venkove) je pan, kterej mel pres 20 let Felicii, uz je v penzi a najednou se v nem neco hnulo (asi ze si uspory neveme do hrobu) a koupil si octavku (je to rok, takze jeste tu minulou). Jelikoz jsem Felicii v devadesatkach taky mel, tak mi je jasny, ze pro nej to musi bejt zmena primo kosmicka. :-D
Mumel ale tvoje 340i je střední a prémie.Těch 147kw je jen na papíře no uvidíme až to někde změří o kolik má víc nebo míň.Na 2l nafta dobrý když většina konkurence má jen hybrid který do služebních aut s velkým ročním nájezdem je drahá na provoz.Od 2025 možná i koncern přijde o naftu.
147 kw je opravdu vyšší výkon, jsme totiž stále v nižší střední ;-) Jet jsem s tím nejel, ale domnívám se, že výkon bude v pohodě. Být v tom HDM místo DSG, tak to klidně označím i za docela zajímavý vůz.;-)
Posaďte se do Jaguaru XF z roku 2015.Třeba dozadu.Bude v něm nějak dramaticky více místa (a to samé v kufru)? Možná dokonce méně? A váhové srovnání?Ano, tam se také dával dieselový čtyřválec tuším 132kW. Ale ne jako vrchol :-) Hlavně se tam dával dieselový šestiválec 202kW (a později 220kW).A to tam ten diesel byl jen pro opravdové šetřílky, protože pro řidiče tam byly benzíny 3.0 V6 250kW (později 280kW) a také 5.0 V8 s kompresorem.A ano o jednom z těch motorů bych neřekl, že to je "už moc výkonné" :-)Naopak o tom čtyřválcovém dieselu bych řekl, že to je líná herka leda tak pro důchodce v klobouku. Nebo možná jako městské hotelové taxi.
Oprava: "A ANI o jednom z těch motorů bych neřekl, že to je "už moc výkonné" "
Akorát že tato nižší střední je větší a těžší, než vyšší střední prémiová s řadovým šestiválcem z před 15 let.
Miluju Škodu a proto palec nahoru a kdo bude mít něco proti tomu,hubu mu rozbiju.B-]
škodovácká špína..
Ode mě máte nahoru první, ale ústa by jste mi snad nerozbil ;-)
To by ani nemohl, je třeba si držet 1,5-2m odstup :-D Možná na jaře ;-)
Díky za vsuvku o podvozku. Prostě je to pořád nižší střední a pořád VW group.
A co jsi čekal, LandCruiser?
Auto je to kvalitní, pěkné , asi není nic co moc vytknout. Krom ceny....ne že by byla za to co nabízí zhola mimo, to na dnešní dobu ne...ale drahé to je, poměr cena výkon bída. Samozřejmě jsou i tací , co to pro změnu ocení, o tom žádná. Vše dle peněženky, či ochoty vydat své penize. Je to takovej Ajfoun dnešní doby, ta Škodovka....nu ale proč vlastně ne, o zisk jde prvotně. B-]
Ta cena se odvíjí od toho, že chybí konkurence. Zkus mi dát tip na auto 4x4 dehet 200 koní automat v kombíku....... Ne žádné SUV apod.... Prostě kombi s ceníkovou cenou do 1 mega a odpovídající výbavou a velikostí Scouta. Mě se nedaří nic podobného nalézt :(
Tak za prve to vase 1 mega je cena od. Sami vime, co u Skodovky znamena realna cena. Budeme-li predpokladat cenu kolem 1.1 mio, tak bych urcite neco nasel. Napriklad toto za 1.141.000 bude jiny level:https://www.topcentrumcar.cz/volkswagen-passat-variant... ... Tak asi tak k cene...
Opel insignia st elegance 2.0d 4x4 8amat 174koní od 840tisíc.Slabší i levnější.Pod milión stojí i výbava ultimate.Dynamika bude o dost horší.Moc konkurence co má naftu není.
Dík, taky už jsem koukal. Nicméně když si nakonfiguruju co chci, tak jsem po slevě mírně pod milion. Ale má to dva háčky, vlastně tři:1. ceny platí jen do konce roku (nebo do vyprodání skladových zásob), tzn. objednat teď2. v podstatě si nemůžeš nakonfigurovat co chceš.3. skladovku ne.... pokud nějaká je, tak vždycky něco chybí, třeba tažný a to už pak nejde přidatTakže od novýho roku ceny budou podobné jako Pašík, Sup apod.
Octavia s 200koňmi je oproti Insignii se 170 jak supersport jen u zrychlení na sto.Při tom ročním nájezdu by možná i o dost víc sežrala.Možná jak je v článku psáno vzít octu jen kombi a se slabší 150 verzí a nebo supa.
Insignia je střední třída a Octavia nižší střední (podle škody mozna ne, ale je to tak) B-]
a kolik je optimíně "silnější" blbců co umí "šlapnout" na plyn a podle toho hodnotí auto je fakt,vidím, hodně! Ale problém je, že stejně neumí jezdit!
Tak když vidím tu světlou výšku, mělo by stačit každé kombi 4x4. Insignia, Passat,Peugeot, dále možná i to Volvo.. možná je toho více.
buď konkrétní a dej mi nějakou konfiguraci, ne jen tvoje domněnky. My to teď řešíme v rodině a opravdu bych byl povděčen na nějakej tip.
Je to tak, moc toho koupit nejde, já minulý týden pořídil Superba Scouta, nafta 147kw, ceníková cena 1,2M, skladový vůz, prodejní 1,05M a za tyhle peníze se toho opravdu moc podobného sehnat nedá. Motor skutečně na volnoběh po zahřátí vibruje, ale to je asi jediné co se dá vytknout, výkon je více než dostatečný, spotřeba 6,2L průměr, většinou dálnice. Takže můj tip je zavolat na nějakou skladovku a říct že maximální rozpočet je 1M a myslím že někde kolem této částky se dá dohodnout. Prémiovky jsou cenově někde jinde a nic jiného mě nezaujalo, mě se ty plasty líbí a auto bude vypadat dobře i za 5 let. Oproti Oktávii je pořád dostatek funkcí řešen klasickým spínačem, řadička je také myslím použitelnější.
tak sedněte ke stolu a nadnes, že místo nafty se koupí hybrid.
Už s těmi tvými hybridními radami přestaň ty hybride!!!
hybridní si ty, pořád jiný nick.
Fascinující vůz, na planetě neexistuje nic lepšího. Těch 1.5cm světlé výšky, to už projede i cestu kostí v Rusku. A to oplastování navíc, to je vrcholem dokonalosti, teď tomu autu neublíží ani náraz tanku.Popravdě když jsem tu kdysi četl jak Dacia přišla s outdoor packetem pro Logan, tak tu inteligenti psali jak je to jen pár plastíků navíc, trochu zvednuté a už z toho dělají outdoor. Neplatí to pro tenhle vozík stejné přirovnání? Jen tady se nepřiplácí pár desítek tisíc, ale statisíce. Prostě další předražená Škodovka v řadě. Jestli tohle je to nejlepší, tak tedy za mě nic moc.
Rozhodne ziskovost daného modelu....že je to "drahé", je....ale když to lidi kupují, tak viditelně pro někoho je to v pohodě. Ono když odečteš DPH a nějakou slevu , nedej bóže 25% fleet...je vše jinak. :-D
cena je mnohdy taková, jakou akceptuje zákazník
V dnešní době tohle auto nebude "tah na bránu". Myslím, že i Ti kteří by tohle auto měli a jsou velkými fandy vozů značky Škoda si koupi rozmyslí a budou čekat na další vývoj kolem Covidu a šetřit na časy budoucí.
Temot autum "fancim", ale zvednuti o 15mm! to je skoda, tim se pohrbivaji nejake vetsi moznosti pruchodnosti "terenu" Takze za me je to spis designova zalezitost, ikdyz s tim problem nemam.P.S: predstava ze za tohle dam skoro milion :)...., kdyz muzu za ty peniza mit Outback (ano, chapu, jen v benzinu).
Ano, ve srovnání s Outbackem, což je narozdíl od tohohle skutečné auto do terénu a navíc o třídu výš, ta předraženost Škody obzvláště vynikne P.S. Nevím, proč do takového auta cpát naftu, pochybuju, že si to koupí obchoďáci na lítání sem a tam po republice.
Jako normálni auto proč ne, ale za cenu co stály ty předchozí a lepší +/- 750, horší a dražší když člověk trochu něco přihodí tak 1,1 mega to asi ve škodě trochu upadli z jahody naznak:-D
Výborný vůz. Kvalitní, praktický , schopný a hezký B-] Snad jen cena je už přecejen vyšší :-|
Hezký by to bylo. Ono přecejen ve střední evropě toho terénu, kde by jste mohl legálně není tolik. A každý kdo má vyšší nájezdy se nechce párat s vysokou krabicí s velkými odpory. Zvýšené kombíky mi proto přijdou super. Sám jsem párkrát jel s Volvem XC 70 2.4 D5 a mohu říci, že se mi to moc líbilo. Samozřejmě, že vozy nejsou teréní. Stačí podmáčená louka nebo odlehlejší chata v zimě. 99% času je stejně na asfaltě ať chceme nebo ne. Za mě hezká práce, otázka je, jaká bude cena u 3-5 letých aut. Nový je lehce nad můj budget.
Stavime uz take hezka auta. O4 vypada slibne.
Vitej v CR. Skoda uz je evidentne zapadni vuz, platy v mnohych regionech vychodni
V Boleslavi mají bonus třeba i 100.000 Kč, sice to bude asi hrubého, ale i tak B-] Pak se kupuje jinak že :-P
Co sem montuješ Outback ? To není kombi a diesel. Outback máme na firmě a jezdí za 3 litry více než dehet 140 kw Kodiaq. Auta nalítají cca. 50 tis km ročně a za 3 roky jdou z baráku. Tak si asi umíš spočítat, že Outback tě za ty tři roky bude na palivu stát o 150 tisíc víc než Kodiaq. Nehledě na to, Scout bude mít spotřebu ještě o litr menší než Kodiaq...Jinak souhlas s CVT. Od modelového roku 2018 již má předvolené stupně a nevije :)
chváliť sa firemnými autami, trocha úbohe.
Lepší na firmu, sice máte cestovní daň, ale vyhnete se DPH které akorát StBák rozkrade. Takže služebák lepší, i kdyby jen na oko.
Taky mam firemni auto.Co je na tom spatnyho? Preci je lepsi auto dostat, nez si ho kupovat za vlasni zdanene penize, bez moznosti odpoctu DPH.Taky mam firemni auto. A ta firma je moje :-)Znam lidi, co meli soukrome sedmiletou Astru combi a pak zmenili zamestnani a dostali bavoraka. Co je lepsi?
Přesně - a v té nové práci k tomu bavoráku dostali i daleko větší plat. Ze kterého jim zbude ještě daleko víc, protože si nemusí kupovat tu astru, nemusí ji živit. Takže podle mě DoubleSuper.Ono když si vezmete takové už solidní auto za 2.4 milionu.Představte si tu hrůzu, že si to kupujete ze svého (již jednou zdaněného) a ani si neodečtete DPH. Vysolíte svých 2.4 mega a za 3 roky to prodáte za 1 mega (1.4 ztratíte) a koupíte si zase za 2.4 nové - každé 3 roky přijdete o 1.4M, to je 466 tisíc ročně do kanálu! To udělá buď blázen, nebo někdo, komu na penězích fakt nezáleží, nemusí si je vydělávat (zdědil, nebo je mafián či korupčník).Oproti tomu na firmu: za mega prodáte staré, zbývá tedy doplatit 1.4M. Stát vám ale obratem vrátí 243 tis na DPH, čili reálně zaplatíte 1.157 milionu (firemních, ne vašich peněz).Kdybyste si těch 1.157 mega rozdělil (po dobu tří let) do měsíční mzdy, tak to je 32 tisíc měsíčně. Ovšem 32tis superhrubé. Kolik to bude čisté? No vzhledem k tomu, že při takovém autě asi nebudete dělat za průměrnou mzdu, tak se na to bude vztahovat "solidární daň" (socialistická loupež). Čistého vám zbude dejme tomu půlka, např. 16tis. Jelikož máte plat solidní, tak 16tis pro vás není tak důležité, raději budete mít každé 3 roky nové parádní auto - a stát vás bude 16tis měsíčně.Kdežto tu soukromou osobu z předchozího odstavce bude stát (2400-1000)/36 = 39 tisíc měsíčně. Docela rozdíl.A samozřejmě u obyčejného auta (nějaký Superb, Kodiaq, Arteon, ...) za polovinu (1.2M s DPH) to oběma vyjde také na polovinu. Soukromá osoba = 19.5tis měsíčně, NaFirmu=8tis měsíčně (rozdíl čistých mezd).A v realitě to je ještě větší rozdíl, protože když kupujete na IČO, dostanete větší slevu (stejně jako firemní telefony maj lepší tarif, než soukromé), auto s odpočtem DPH možná prodáte výhodněji, atd... A samozřejmě ten poměr (19.5 : 8) se týká i všeho ostatního: nákladů na pojistku, servis, palivo, ....
Samozřejmě, že je to výhodnější. Ale na druhou stranu jste zapomněl započítat například to, že auto na IČO nemá spotřebitelskou záruku, pojistka je většinu dražší a pokud je napsáno na firmu, tak má při prodeji nižší zůstatkovou hodnotu. Takže to bude o něco méně než 19,5:8.Samozřejmě beru v potaz "normální" auta, ta drahá se prakticky ze 100 % registrují na IČO, takže tam nemá smysl srovnávat.
Jakou nemá auto na firmu záruku?Podle mě má úplně stejnou. Takovou, kterou nabízí výrobce (spíš vyšší, než vyžaduje zákon).A když ho berete na operák, je vám to putna.Pojistka že je dražší? O tom tedy nevím! V operáku je zahrnuta v ceně (a řekl bych, že tam je ultralevná). A když jsem si sjednával pojistku na svoje auto (tříletá V6 BiTurbo prémiovka s původní cenou 2.2M), tak po mě napřed chtěli 55tis/rok (komplexní havarijko, ručení, čelní sklo, krádež, vandalismus, živly), ale když jsem vyjednával, obeslal více pojišťoven, zapojil zprostředkovatele-srovnávač pojistek, tak jsem skončil na 18tis-rok.Takže vysoká mi nepřijde - a to si z ní odečtu DPH a zbytek dám do nákladů.A zůstatková hodnota? Tomu taky moc nevěřím. Asi jak u čeho (možná nějaká herka, kterou používaj cesťáci - Rapid, nějaká základní Octávka - a ještě se na tom střídaj). Proč by měla být zůst.cena nižší, když to auto má servisní knížku, jasnou historii, servisováno v autorizáku, prokazatelné kilometry, prokazatelně bez nehody? Já bych řekl spíš naopak: když si někdo koupí třeba tříleté Audi A6 po nějakém managerovi, má jistotu, že jako firemní auto to prostě bylo servisováno standardně. Kdežto u soukromé osoby se dá čekat, že na servisu šetřil.Jasně - pokud to je nějakej lowend kombíček, na kterým se střídali 4 obchodní cestující, tak do toho bych asi nešel (leda za velkou slevu), ale auto užívané jedním managerem a opečovávané fleetmanagerem a značkovým servisem? Žádný problém! Nehledě k tomu, že těch Audin A6 po soukromém starém pánovi bude tak 5 v celé ČR, ne? :-)Navíc i při prodeji hraje roli odpočet DPH. Když koukám po ojetinách, ty bez odpočtu okamžitě vyřazuju = trh pro auta bez odpočtu je menší, ceny spíš nižší.
Záruku má, ale ne spotřebitelskou. Spotřebitel může například za určitých podmínek špatný výrobek vrátit dle zákona. Audin A6 po starém pánovi bude 0 :-D Ty jsou všechny na operák nebo firemní, tam to nejde moc porovnávat. Myslel jsem běžná auta. Obecně to bazary vykupujou za méně než od soukromé osoby, protože se to hůř prodává. Nevím, jestli jste někdy kupoval běžnou ojetinu, ale když já jsem kupoval pro sebe, nebo rodiče, tak jedna z prvních věcí je, že se podívám, kdo byl majitelem a když vidím leasingovku, tak si hned říkám, jak se k tomu uživatel (nebo hůře uživatelé) asi chovali. Když vidím majitele/majitelku, tak se mi už jednou povedlo dohledat majitelku a zatelefonovat ji, proč to auto do bazaru prodala :-D A co se týče pečlivosti servisu, tak já jako soukromý majitel si u svého auta, které jsem koupil jako nové, například sám měním olej v půlce servisního intervalu. A nejsem sám, znám více lidí, co to takhle dělají. Prostě auto je členem rodiny :-D
Nikdy jsem neměl vlastní auto, vždy jen služební (protože jsem celý produktivní život podnikající osobou).A NIKDY jsem neměl žádnej problém se zárukou (naopak jsem si často užíval výhod typu "Doživotní záruka mobility" a podobně). I když si koupíte srabovou KIA, tak tam je tuším 6 let záruka (?) a je fuk, zda jste penzista, nebo podnikatel. Nebo ne?Audin A6 po starém pánovi opravu bude nula :-DCo jsou "běžná auta" nevím, asi jak pro koho :-D Já si asi tedy kupuju ta neběžná. A i kdybych zchudl, tak si asi raději koupím zachovalou (hloubkově prověřenou nezávislým servisem) tříletou A6 V6 (či něco podobného), než novou litrovou oktávku bez výbavy (za cca stejnou cenu).A ano, i na svém firemním autě například měním olej častěji, než výrobce doporučuje a v převodovce (8kvalt ZF) jsem olej vyměnil po 60tis km, přestože výrobce tvrdí, že ta náplň je doživotní. A řekl bych, že takto dobře se k autu chovají spíš podnikatelé - už proto, že si ten servis dají do nákladů a odečtou DPH. Prostě pro podnikatele je vlastně levnější vyměnit olej v 3.0 V6 (přestože částka na faktuře je vyšší), než pro důchodce v 1.0 R3 TSI (protože to platí ze svého, je to pro něj zkrátka víc peněz). Takhle na konci roku, když firma nahání náklady, tak klidně preventivně vymění olej, destičky, kotouče (aspoň si pořídí nějaké lepší, vrtané), ...
Tak vy to máte jako soukromé auto, akorát koupené na IČO. To je pak jasné, že se o to staráte jako o vlastní. Ale pak jsou klasická fleetová auta a to je pak jiná písnička.Jinak výměna oleje na těch TSI je velmi snadná, že si ji i ten pověstný důchodce (abych řekl pravdu, důchodce za volnatem Oktávky jsem hooooodně dlouho neviděl) může udělat sám. Nejtěžší je vynulovat servisní interval, zrovna před pár týdny jsem u toho hodně zuřil .:-D Vyjde to zhruba na 900 Kč s originálními díly a kvalitním olejem.
V automatech olej atf ndII-III je po dvou rokách na hraně.
Jezdím auta na operák, soukromě. A zacházím s ním jako s vlastním. Mimochodem, pronajímatel mění v záběhu olej po 3 000! A potom zkracuje interval na 15 000. Všechna auta z operáku nemusí být šunt.
Je to tak jak píšeš, Nic není absolutní, ale koupit auto z druhé ruky je vždy loterie. Můžeš výhrát i prohrát. Někdy ale i koupě nového vozu může být pověstné vytáhnutí Červného Petra. Pokud je auto v záruce, dá se s tím něco dělat.
V případě, že jste právnická nebo podnikající fyzická osoba (tzn. uvedete v registraci IČ), poskytne vám prodávající na toto zboží zákonnou odpovědnost z vad v délce 12 měsíců.
A není to náhodou tak, že u aut poskytuje záruku výrobce resp. oficiální dovozce? I u firemních aut platí záruka výrobce a osobně jsem se nesetkal s tím, že by mi po roce někdo z dealerů nechtěl uznat.
Přesně tak. Péťa je asi trochu opožděnej.
a ještě je tady ten problém,že kdo má firemní auto k domácímu používání nemá pro nedostatek času ho řádně doma užít.
ty nevyužiješ sebe,svoje auto,svojí ženu,svojí mikrovlnku,palírnu,prostě nic...A proč,protože většinu času sedíš na compu a bliješ tu petroumrovská moudra,a to řádně...
nemůžeš spáti nebo chodíš do roboty na tři směny. Udělěj si tabulku, kdy jsem na netu a pochopíš. Je ti něco, že jsi na protivný. Jaký problém máš?
Já mám firemní auto a užiju si ho víc soukromě než služebně, akorát to není typické fleetové auto.
Znám plno živnostníků, kteří auto pro svou činnost moc nepotřebují - protože pracují na notebooku z domova, z kavárny, nebo z pláže na pěkném ostrově. Pracovně najedou 5000km ročně, Bůh ví, jestli.A přesto auto mají. A jak píšeš - mají auto nijak zvlášť "fleetově" praktické, ale třeba sportovně střiženou V6 premiovku (nebo rovnou sporťák, pokud nemaj rodinu-děti). A jezdí s tím převážně soukromě. A auto si koupili právě s ohledem na to, aby si to užili. A ne s ohledem na poměr VelikostKufru/Spotřeba :-)Jediný auto, který se asi nevyplatí koupit na firmu, je nějaký už vyloženě youngtimer (skoro veterán) typu 15 let starého Mustangu či Jaguaru XK-R. Takové auto, zejména pokud jím ten podnikatel reálně jezdí jen občas pro zábavu, je asi výhodnější mít soukromě a jakoby jím jezdit pro firmu - proplácet si 3000km měsíčně cesťáky podle patnáctilitrové spotřeby toho pětlitrového osmiválce (a reálně jezdit v novém 3.0 V6 TDI "své sekretářky" - se sedmilitrovou spotřebou) :-)
Jj, já jsem právě ten podnikatel, který většinou sedí v kanceláři u počítače a na práci by mi stačil i Smart, ale já si koupil jedno z největších SUV na trhu a v kufru vozím boty do lesa :)
Ty debile, ten kdo má firemní auto, tak s ním najezdí cca 40 tisíc km ročně a tím si ho užije až až. Ten, kdo je navíc fanda do aut, tak kromě služebního má zážitkové auto, se kterým se povozí o víkendech a o dovolených. To, že petr.r. má kedlubnu prázdnou, to všichni ví, tak to tady nemusíš pořád dokola dokazovat!!!
Co ty jsi za hulvátský prase, kdo je u tebe debil, hovado jedno sprosté? To tě maminka pěkně zanedbala!Jak víš, ty hovado sprosté, že kdo má služební auto, najezdí 40tis ročně? To myslíš nějaké socky (pošťáky, obchodní zástupce, rozvoz jídla, atd...)? Tam možná. Ale ti rozhodně nedostávají auta, u kterých by bylo co si užívat. Ale když manager dostane např. BMW 540i, aby jím mohl dojíždět z domku na kraji města do práce v jeho centru, tak 40tis rozhodně nenajede. A rozhodně to je auto, které si rád užije i o víkendových projížďkách. Chápeš, nebo to je na tebe moc složité?
ano jistě když není doma a je pořád na cestách, tak si to auto doma neužije...kdybys nebyl psycho a četls by co jsem napsal, tak ti to nemusím opakovat. Kolik ti praskne za den žilek, že se tak rozčiluješ. Největší rozvodovost je právě mezi těma polykači km a jestli si také, tak nám řekni, jak se to snese s rodinou. Jíš vůbec pravidelně teplou stravu? Mluv za sebe, nebo jsi něčí mluvčí?
Víte vůbec co píšete pane petr.r? Napsal jste:"a ještě je tady ten problém,že kdo má firemní auto k domácímu používání nemá pro nedostatek času ho řádně doma užít."Když někdo jezdí do práce a z práce domů, tak ho má snad doma, ne? I přes víkendy. Takže si ho doma užívá.Vy nejste schopen přepsat po sobě i to co jste napsal. :-))
tak ještě jednou doma je doma a né cesta do práce, v kolik ten dotyčný přijede, proč tym autem nejede na oběd s manželkou a o půl třetí třeba na plavání? Pochopils jste co sem vůbec napsal. Ten co dělá 6hod. za den nemá firemní auto k domácímu užívání, jestli mě dáte odkaz na toho co to má, platí měsíčně za to auto daň, tak jste borec a máte větší přehled než já.
Mám firemní auto a najezdím s ním 16tis ročně. Pak znám jednoho majitele firmy, který dá se svým firemním bavorákem 2tis ročně. Vždy letí a pak auto z půjčovny. 40tis km je nižší pracovní pozice, kde stále musíš lítat, jak čamrda.
Pokud vyšší pracovní pozice dojíždí z baráku do práce 80 -100 km tak to udělá roně klidně 40 tisíc i více km. Nižší pracovní pozice toho opravdu nalítají nejvíc. Na druhou stranu vysoké pozice, které toho najezdí málo a bydlí hned u firmy, tak se jim nevyplatí používat služební auto i pro soukromé účely, protože srážky z platu (cca 5-10 tisíc - i více... měsíčně za běžné auto) za používání auta pro soukromé účely se jim už nevyplatí a raději jezdí do práce svým vlastním autem podle svého výběru.
Zapomínáš na tu masu podnikatelů, kteří si jako služební auto koupí klidně Jaguar F-Type a to i tehdy, kdy pracovně nikam moc jezdit nepotřebují a užijí to hlavně o víkendu.Když jste třeba právník (konzultant, vývojář, datový analytik, ...) a kancelář máte v přízemí svého domu, tak kam byste služebně jezdil? Účetně samozřejmě objíždíte stále dokola všechny své klienty, ale reálně je 21. století a stačí vám telekonference.Přijde vám to divné? Jako že věříte, že každý, kdo dostane od zaměstnavatele mobil a notebook, tak že ho používá výhradně k pracovním účelům a pokud ne, tak si to nechává srážet z platu?! A když zedník pracující ve stavební firmě nafasuje pracovní vrtačku, že si s ní doma nikdy nic nevyvrtá a pokud ano, nechá si to strhnout z platu :-)
Co, proc?Kdejakej jouda si kupuje auta typu Mustang (ci ostrejsi BMW) na svou firmu a uziva si je vrchovate.A i manager, kterej nafasuje BMW 540i, si ho o vikendu, kdyz jede s rodinou na chatu, uziva stejne, jako by mel auto svoje, ne?
Celkem to jde, jen by to chtělo napsat kratší ;-)
Vyje. Jak šlápněš na plyn, tak si stejně zavyje.
ha-ha-ha, když šlápnu na plyn u své služební OIII DSG tak zavyje úplně stejně, protože podřadí a je to! Ono je to totiž normální, jen s manuálem si to vytí způsobíte podřazením sami ! To jsou tady ale "umělci" !
Je celkem smutný, když řidič nepozná rozdíl mezi podřazením a vytočením. U CVT se motor vytočí, vyje ve stejných otáčkách a teprve začíná zrychlovat. U klasiky si prostě podřadí a se stoupajícími otáčkami stoupá rychlost.
Á, tady někdo nepochopil jak funguje CVT. Ono je to totiž tak, že motor rozjedeš do režimu např. "nej krouťák" a převodovka pak dle svého programu zrychluje tzn. Snaží se na max využít výkon/NM motoru, ale jen tak, aby příliš rychlou změnou převodu nevyhodila motor z oblasti daného kr. monentu a zároveň aby nedošlo k poškození převodovky samotné. Řidič to pak může vnímat jako řvoucí motor a k němu mu chybí cukací efekt ruč. /DSG řazení, protože u CVT je to naprosto plynulé. Jenže pohled na tachometr hovoří zcela jasně - s CVT obvykle vyprášim i jakekoli DSG o manuálu se nebavim vubec. 2,4 l (172k/224nm)+ CVT nema chybu.
Hlupáku, Linerartronic není CVT !
Není pravda: https://www.youtube.com/watch... A myslím, že někdy od 2018 zvládá u Outbacka i plachtění.
Chtělo by to 2.0TSI. Máme jej se 140kW a Bacackovým cyklem a nepřímým vstřikem v Passatu B8 a dobrý (zatím) :-) Neplést s 200kW který je mechanicky něco trochu jinýho.
10W60 to vaše 2.0tsi má i přímé vstřikování stejně jako moje chhb má ještě oboje.
O motor nejde, ta 2,5i by byla i příjemná, nikterak živá, jako 2.0 TSi rozhodně ne, ale dobrý trvanlivý motor. Problém je převodovka.
Outback není kombi????:-O
seděl jsi někdy v Outbacku ? asi ne, jinak bys nemohl nepsat takovou blbost. Do Outbaku nastupuješ "nahoru" na rozdíl od Octy, Mazdy atd.....
No, já jsem toho Outbacka měl právě proto, že 20 cm světlá výška byla na horách super! A pokud těch 5 cm tobě připadá jako "nahoru" tak to spíše svědčí o tvém podprůměrném vzrůstu, já se svými 186 cm jsem v pohodě, ale chápu, že když je někdo o hlavu vyšší, než nočník, tak to má problém! To ti asi bude vyhovovat šlapací autíčko, že?!
A tak proč máte Kodiaqa? Dyk Octavia bude jezdit o tři litry míň, jak to uskákaný pseudo-auto. Kodiaqa fakt ne.
Myslíš to pohonné ústrojí totálně pohřbené vyjící CVT? To opravdu může překousnout jen neřidič, co je mu jedno, jaký má auto projev. Na druhou stranu mít s tím motorem ideálně manuál a nebo alespoň normální automat, tak by to bylo příjemné auto. Stejně by to nebyl žádný trhač, ale na pohodu by to šlo. Teď je to jen vyjící líná lemra.
Už jste někdy s nějakým autem s CVT jel? Faktem je, že v plynulosti tuhle převodovku nic nepřekoná.
Tvl..nevije ani Forrester turbo...ty převodovky používaj plynule měnitelný převod dávno už jen na přeřazování a pár dalších situací, kdy jsou daleko lepší, jak DSG nebo PowerSHoft atp. Jedině proč to nemám je, že nevěřím živostnosti.
Presne. Proto kdzy nekdo napise ze prevodovka vije, tak ten dotycnej se vubec neorientuje v "automobilismu".
Doporučuji se zeptat kolik stojí oprava tohoto automatického zázraku u Subaru. Aha, ono se to v Evropě opravit nedá... Hmm, tak co s tím? Novou za půl mega. A proč se to kazí? Protože dle servisního manuálu se tam nemění olej. Aha, když ale on výrobce toho CVT nařizuje výměny ideálně po 30 tisících. No, nevadí. Je to japonský drek, který stejně brzy zrezne. Tak teď už jen zbývá popřát "At se nesekne boxer!".
Nomen est omen. A preco by ma mala zaujimat cena opravy komponentu, ktory sa nekazi?
To není jen nick, Vám se tak i říká :-D
Vzhledem k tomu, že jste Outbackem nikdy nejel, je váš komentář hloupý a trapný. Lineartronic není uřvané CVT, ale to vy nepochopíte. Zato to chápou zákazníci v USA, Kanadě, Švýcarsku a Austrálii, vy si jezděte třeba "zvýšeným" trakařem..... Ta světlá výška je směšná až hrůza!
Tomu se musim uz smat, jel jsi s tim Outbackem ? Proboha to je nejakej mytus na netu co tu kolouje, ze tam prevodovka vije ? Fakt nechapu, chova se to teda rozhodne lepe nez DSG (tu mam ve svem aute).
Hlavně se nenech otrávit a vyprovokovat tímhle Škodomilským odpadem ! Subaru je super auto a v USA prodává více aut než ti Emisní leváci od VW.
Vóšo, zda je lepší Subaru nebo tahle Shade je celkem jedno. Nejlepší auto je totiž služební, něco málo zaplatíš a pak si už jen jezdíš i pro svoji soukromou potřebu. Žádný starosti a z cizího krev neteče. Ke všemu obojí je pořád jinde a 100x lepší, než ty Vaše Hovnajistické kraksny :-P
Oprava: temto autum "fandim"....
Ja tez, hezka prace SKODA B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.