Škody Fabia a Enyaq iV jsou lepší než Ferrari F40, formule 1 i vesmírná raketa. Souvisí to s jejich tvarem

18 komentářů

emkejx
28. února • 9:32

hned mi je jasne keby som stal pred otazkou co si kupit. Fabiu, alebo F40.

Radek
26. února • 11:14

Jo , hlavně cenou ! V tom je fakt lepší ! 😅

františek
25. února • 22:50

To toho naděláte, Tatraplan měl v r 1948 součinitel 0,36 a nebylo to žádné specialní auto .

wlk_cz
26. února • 17:51

renault 19 v roce 1988 0,29

PanHajzl
25. února • 21:17

Jojo redakce žumpa se před víkendem potápí do výkalů. Jen tak mimochodem milá redakce, kdy napíšete o tom,co předvádějí polští pracovníci z naší hypernabušené automobilky na trase Kvasiny - Náchod? Banda dobytků, až někoho zabijí, taky se k tomu tak hrdě postavíte?

Zdeněk
25. února • 18:32

Autor tohoto výplodu si zřejmě myslí, že také obdrží bonusové prémie od "Škoda auta",
nebo si vzal dávku navíc.

Jan
25. února • 17:59

Autorevue jsou Škodovkou podplacení amatérští ubožáci.

WRC Fabia R2 Twincharger
25. února • 17:19

To je chválihodné a pravdivé zjištění.. Inu, můj hulvátsky nadopovaný, bestiální občanský Twinster druhohorní generace taky.. proráží totiž vzduch tím, že jej při akceleraci nejprve kompresorně hladový před sebou nasaje a prožírá se libozvučně v turbo-tandemu k vítězství jenž má na mřížce ve znaku, kterého ten vzduch časoprostorem zároveň obtékáB-]

goes
25. února • 17:54

2x přeplňovaná koncernová socka.

Jim
25. února • 17:17

Máte pravdu jako vždy :-) Takže já se obětuji a vyberu si to horší. Prodejte mi F40 za cenu Fabie.

Laco
25. února • 16:58

presne tak, formula potrebuje prítlak aby preniesla výkon na cestu, fabia s trapným trojvalcom nemá čo preniesť

František
25. února • 16:45

Vůbec tomu narozumíte, Škoda je lýder, ve spoustě technologií a té Fábii bych i věřil.

emkejx
28. února • 9:33

presne, S V8 pod kapotou

Atomas
25. února • 16:12

Tak to je parádní blábol - porovnávat bezrozměrný koeficient odporu u různých vozidel... A víte, proč má uvedené Ferrari F40 a formule 1 třeba vyšší Cx? Ano, milý Watsone, zde je prioritou přítlak, který je u Fabilí k ničemu, protože je konstruována spíše na emise...

k.ik
26. února • 10:06

A taky spoustu nasávacích a odvětrávacích otvorů, široká kola...

G
25. února • 16:46

Co čekáte od novinářů kteří nechápou fyziku základní školy. Hlavně mají v nadpisu že škoda porazila f1. Příště můžou porovnávat autobus vs Fabia kde zjistí úžasnou skutečnost že má nižší spotřebu paliva.

kiskovce
27. února • 17:50

myslim ze ste novinara velmi podcenily. Vsetci ste si na clanok klikli, a este aj vstupili do diskusii. To bol ciel, ktory sa podaril ;)

joy
25. února • 15:26

no to je úžasné co ta nevzhledná krabice dokázala, akorát třeba aktuální BMW řady 5 má odpor vzduchu 0,22 a stále to vypadá jako pěkné auto :-)

Doporučujeme

Články odjinud