Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017
Škoda Rapid 2017
Škoda Rapid 2017
Škoda Rapid 2017
13
Fotogalerie

Škodu Rapid už koupíte jen s tříválci. 1.4 TSI skončilo ze dne na den

O seškrtání nabídky motorů Škody Rapid jsme informovali již předminulý týden. Situace ohledně 1.4 TSI/92 kW však nabrala rychlejší spád, než se předpokládalo.

„Trend“ s ukončením prodeje vznětových agregátů v rámci modelů Škody Auto odstartovala modernizovaná Fabia. V rámci faceliftu přišla o tříválec 1.4 TDI, který v nabídce doplňoval litrové agregáty MPI a TSI. Už předminulý týden jsme informovali také o ukončení prodeje jednotek 1.4 TDI a 1.6 TDI v Rapidu, přičemž temná mračna se stahovala i nad čtyřválecem 1.4 TSI.

Dobře informovaný zdroj nám tehdy potvrdil, že se s agregátem 1.4 TSI počítá nanejvýš do letní celozávodní dovolené a následně naběhne prodej agregátu 1.5 TSI. Avšak nikoliv ve stávajícím Rapidu. Jeho nástupce, který zřejmě ponese název Spaceback, totiž bude poprvé odhalen ještě koncem letošního roku a současný Rapid tak dožije pouze s tříválcovými motory.

Původně se dalo očekávat, že nejpozději od konce července bude současný Rapid nabízen výhradně s litrovým tříválcem TSI o výkonech 70 a 81 kW. Zredukování motorů ale nabralo mnohem rychlejší spád.

Podle informací, které zveřejnil prodejce Škoda Automechanika a.s. z Prostějova, skončila možnost objednání motoru 1.4 TSI/92 kW už 20. února, tedy nedlouho poté, co jsme v souvislosti s Rapidem psali o ukončení objednávek agregátů 1.4 TDI a 1.6 TDI. Pomalu tím končí éra jednoho z motorů, které musely ustoupit tvrdším emisním normám.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud