Škodu Octavia čeká facelift (spy photos)

S Octavií druhé generace se na našich silnicích potkáváme už 3 roky a byť je její styling velmi nadčasový, ani jí se nevyhne omlazovací kůra. Jak má ale domácí výrobce ve zvyku, nebude se jednat o nic radikálního a změny budou opravdu kosmetické.

To ostatně lze vidět na špionážních fotkách, které zachycují Octavii v rakouských Alpách. Ne, součástí faceliftu nebude přesun veškeré hmoty auta na zadní nápravu, to je jen zátěž potřebná pro test brzd, při kterém bylo auto vyfoceno. A tak jedinou viditelnou změnu oproti současnému modelu představuje nový přední nárazník. Ten je opticky rozdělen na 3 části, přičem v té centrální je velký nasávací otvor a v bočních zaslepené otvory, kam budou v případě vybavenějších verzí montovány mlhovky. Lze předpokládat, že nebudou vyplňovat celou plochu zaslepených otvorů, čímž by se Octavia zbavila občas kritizovaného prvku - velkých mlhovek. Možná je to jen tím postojem, způsobeným zmíněnou zátěží, ale přijde mi, že nový nárazník příď příliš opticky odlehčuje.

Zatím nevíme jistě, zda úpravou nárazníků facelift skončí, nebo Škoda přistoupí i k dalším úpravám a zatím testuje pouze část z nich. Úpravu zevnějšku každopádně doplní lehké změny v interiéru, ovšem nic zásadního očekávat nelze. Octavia s novou tváří by měla být představena již na říjnovém autosalonu ve Franfuktu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků