Škodu Octavia čeká facelift (spy photos)

S Octavií druhé generace se na našich silnicích potkáváme už 3 roky a byť je její styling velmi nadčasový, ani jí se nevyhne omlazovací kůra. Jak má ale domácí výrobce ve zvyku, nebude se jednat o nic radikálního a změny budou opravdu kosmetické.

To ostatně lze vidět na špionážních fotkách, které zachycují Octavii v rakouských Alpách. Ne, součástí faceliftu nebude přesun veškeré hmoty auta na zadní nápravu, to je jen zátěž potřebná pro test brzd, při kterém bylo auto vyfoceno. A tak jedinou viditelnou změnu oproti současnému modelu představuje nový přední nárazník. Ten je opticky rozdělen na 3 části, přičem v té centrální je velký nasávací otvor a v bočních zaslepené otvory, kam budou v případě vybavenějších verzí montovány mlhovky. Lze předpokládat, že nebudou vyplňovat celou plochu zaslepených otvorů, čímž by se Octavia zbavila občas kritizovaného prvku - velkých mlhovek. Možná je to jen tím postojem, způsobeným zmíněnou zátěží, ale přijde mi, že nový nárazník příď příliš opticky odlehčuje.

Zatím nevíme jistě, zda úpravou nárazníků facelift skončí, nebo Škoda přistoupí i k dalším úpravám a zatím testuje pouze část z nich. Úpravu zevnějšku každopádně doplní lehké změny v interiéru, ovšem nic zásadního očekávat nelze. Octavia s novou tváří by měla být představena již na říjnovém autosalonu ve Franfuktu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků