tu sa nejedná o žiadný facelift, ale rýchle zahladenie veľkého prúseru s kvapalinou G13 a silkátmi. Ono to nieje vôbec sranda, a majitelia sa majú na čo tešiť, je to proste ďalšia časovaná bomba, len sa čaká, aby skončili záruky an autá, aby to nemusel riešiť, a hlavne platiť VAG.
Přesně to se stalo u mě, 4 měsíce po konci záruky mi u 2.0 tdi zamávala vodní pumpa, dle servisu nic neobvyklého...
Nebudte porad naštvaný ze jsou Němci v autech nejlepší.
Opravdu? Co je lepší trivalcovy motor do sekačky na výdrž nebo pořádně hemi. Co je lepší evropský nebo USA automat. USA automat protože Němci si jednou koupili US převodovku a nešlo jim do hlavy proč zvládá v poho velkej kroutak, zjistili že to je kus železa co něco váží a řekli takhle těžkou automat převodovku do aut dávat nemůžem. Letos mi nevrátili noty ale až vrátí už jsem po roce našel co se mi líbí i na crash dodge ram 2500 6.4 hemi power wagon.
Nemci? Uz hodne davno ne.
Nejvetsi koncernovy pisalek vyplodil dalsi pamflet o svoji modle...Potlesk!
Prázdniny za rohem, takže tu děti opět budou vysedávat celý den..
Kvičala je psychiatrcky nemocný důchodce, milovník korejských a francouzských vozů. V závislosti a momentálním duševním stavu je schopen diskutovat i normálně. Většina jeho příspěvků má charakter menší nebo vetší žumpy.
Korejci korozi poměrně hodně ale myslím podvozek není dostatečně ochraně. Loga na motoru nebudou jo ale aspoň že tam nebude () 😂
A ty jsi dyslektik, nebo dysgrafik, případně ještě něco jiného. Tak jsem se v tom tvém textu ztratil, že mám strach, aby se to na mě nepřeneslo.
To je divný, že mám v ORV datum uvedení do provozu 4/2017 a přitom autor tvrdí, že byl Kodiaq představen až v 9/2017...Ve skutečnosti byl představen o rok dříve = 2016 a facelift po třech letech si už přestavit lze. Je ale stále otázkou zda půjde o výraznější změnu v rámci modelového roku 2020 nebo menší facelift. Je pak skoro jisté, že před 2. generací (cca 2023) bude ještě jedna podobná změna/facelift.
Dobrý večer,máte pravdu, "upsal" jsem se o jeden rok. Za chybu se omlouvám a děkuji za upozornění!Honza
děkuji za opravu v článku a reakci autora :-)
Doufám, že v Německu projde ten zákaz prodeje SUV....to už by konečně mohlo zlikvidovat ten dobytek z Boleslavi.
To není o SUV ale legislativě. Koukám, že škodováci s tím poradili ještě docela dobře :-)
jak to souvisí s Boleslaví? SUV dnes vyrábí (protože se kupuje) každý, včetně značek kde bychom to před pár lety nečekali - Bentley, Porsche, Jaguar, atd.Druhá věc je proč někomu vadí SUV jako takové. Předtím byly v módě MPV a to byly větší krabice s vyšší spotřebou.Je pravda, že absolutní velikost některých aut je už gigantická, ale to není o SUV - to platí pro mnoho jiných kategorií - všechny rostou. Tzv. SUV a Crossovery jsou jen jiné kastle na stejném základu. Mám Kodiaq diesel (DPF, AdBlue) a dlouhodobě jezdím do poctivých a reálných 7 litrů a to nejsem brzda provozu. umím i pod šest litrů, ale to už se musím hodně snažit. 6,5-7 litrů na takto velké auto (7 míst), v této váze a s tolika spotřebiči (všechny asistenti, klima, atd.) je lepší než fabia nebo polo s tříválcovým benzínem (ano ten papírově nejúspornější agregát, v praxi ale těžko jezdí pod osm litrů). O ekologii to tedy určitě není.
Trivalce za osm nejezdi lzes si do kapsy abys omluvil ten svuj pachnouci vibrator
Fabka 3, Plzeň - Norimberg, plné auto, něco málo v kufru. Tam a zpět po dálnici 130(140 Německo) celou dobu a průměrná spotřeba 5,4......
Vo vlhkom sne jedine !
Záleží kde, ale reálně i za víc. Ve městě v jednom člověku jezdí za výrazně méně. To ano,. Ale na dálnici ve 130 km/h, v kopci, či při větším zatížení jde spotřeba neúměrně nahoru. Osobní zkušenost z vícero vozů.Pakliže hovoříme o konvenčních motorech /tedy ne hybridy/, tak je spotřeba de facto jakéhokoliv vozu v běžném provozu pod 5 litrů jen marketing.
Takze neumis jezdit...
To je názor!Tak jinak: spotřeba do 7 litrů je super bez ohledu na typ vozu a charakter používání. Je třeba koukat na reálné použití, nikoliv na marketingové letáky se spotřebou v teoretickém cyklu.Dále je třeba vnímat vhodnost vozidla a pohonu. například 3,5 litr ve městě bude mít vysokou spotřebu, ale na dlouhé trasy na dálnici bude atakovat spotřebou hybridy. To proto, že hybrid nebude mít šanci na takovéto trase rekuperovat a dobít, atd.Neboli čistě pojezdy ve městě = elektromobil (ideálně kurýři, zásobování, apod.). Dlouhé trasy po dálnici = silnější dieselKombinovaná trasa = hybrid - což je asi optimální volba pro většinu lidí.
Nevím jak je to daleko se zákazem, ale extra daň za tlustý wurst na silnici, přes který nejde vidět (totéž při jeho parkování) by se hodila....
ak cez auto nevidis, nechaj si vacsie vzdialenost. nechapem ludi co nevidia ani kokot, ale lepsia sa na nakladak na 3 metre v 90ke. jebnutost par excellence
Ideální by bylo, kdyby suvka měla tak velkou světlou výšku, že by bylo vidět pod nimi. Jel jsem za nějakým zemědělským postřikovačem a byl to super výhled před něj. A suvkaři by získali to, co nejvíc na suvkách oceňují, že jsou vidět v provozu, že každý z dálky vidí, že jede někdo významný.....:-D
Proč si ho nepodjel?
Osobne mi tiez obcas vadi, ze nevidim cez vysoke auto (skor dodavky, nez SUV), ale este viac mi vadia ti, ktori sa staraju do cudzich penazi. Z podobneho buzeracneho poplatku by si osobne aj tak mal velke gulove a situaciu by to nezmenilo.
Vymena chladiacej kvapaliny sa bude tykat aj uz vyrobenych motorov (napr. zvolavacka) alebo na tie bude VW tradicne kaslat ?
VW kašle na zákazníka, jde hlavně o to, aby za každou cenu prodali ty svoje výtvory, aby mohli splácet ty svoje věčné průsery.
Jj. Dosaď si místo VW jakoukoliv automobilku na světě a celá ta věta je naprosto použitelná.
Pocet a rozsah svolavacich akci ostatnich znacek je dukazem, ze nemas opet pravdu.
Mě by spíš zajímalo, kdy už se konečně někdo zamyslí nad managementem dobíjení baterie. Protože abych vyjel s kapacitou na 80% a vrátil se po 100 km a měl 70%, tak to není normální. To se potom nedivím, že baterie vydrží +/- 3 roky.
tak si vyměn na altíku volnoběžku nebo jezdi jak ti řidiči, co se jim to nevybíjí.
to není jen Škoda, ale většina modelních aut. Šetří spotřebu tím, že odpojují alternátor a připojují jej až za předem definovaných parametrů. Při stabilním nájezdu to nevadí, algoritmus se s tím popere, ale běda když se jezdí nepravidelně a třeba auto delší dobu stojí v mrazu. Typicky po 10 dnech dovolené na horách na sjezdovce už nenastartujete. Proto několikrát do roka nabíjím chytrou elektronickou nabíječkou bez ohledu na aktuální stav baterie - automatická diagnostika, atd.
Najlepsie je v aute alternator nemat ;)
A) Pri hybridnych systemoch (MILD hybrid a FULL hybrid) sa bateria dobija priebezne na plnu (naprogramovanu plnu, nikdy nie fyzicku plnu) kapacitu. Od motora a rekuperacie. Kedze je kapacita baterie mensia, nie je problem ju nabit rekuperaciou.Mozes vyjst na 20% a po 100 km zaparkovat na 80% a bateria medzitym prejde od 0 do 100% niekolkokrat.Takto funguje aj plug-in Prius - hlavnu bateriu, ktora sa nabija zo zasuvky, motorom a rekuperaciou nenabijes. Ked vystavis hlavnu, plug-in Prius funguje ako normalny Prius.B) Baterie v hybridnych Priusoch bez problemov funguju 10+ rokov.
Joe Doe: Já se nebavím o hybridu, ale o klasické startovací baterii, která se teď "moderně" dobíjí v nesmyslných cyklech místo kontinuálního dobíjení konstantním proudem. Mám auto z roku 2010 a je v něm stále původní baterie a točí jak zběsilá. Když si půjdu dneska koupit nové auto, tak mi díky tomuto "modernímu" nesmyslu vydrží 2 roky.
Shimi: Ty jsi spadl z hrušky? VW Passat Bluemotion z roku 2010 má technologii, o které hovoříš, po 9ti letech mi aku slouží bezproblémů a je to Diesel, který je na starty náročnější než třeba benzín a Audi to má ještě déle, takže to tvé "teď" je 15let stará funkční technologie a jestli je to vnějaké low cost skořápce poddimenzováno, tak to není problém rekuperace ale toho, kdo si koupil oholenou kost.
Moderní dobíjení je na pikaču. Ale to mají schválně, to nemáte chybu.
Nesmysl, mám Octavii se start-stopem a rekuperací 5 let a stále původní baterii a při zátěžovém testu je jako nová. Je pravda, že při dojetí na místo mám opravdu 80 - 90%, ale ještě se mi ani při tuhých mrazech nestalo abych nenastartoval. Je to tím, že ve voze je baterie EFB, která je na to uzpůsobená.
Dovolím si nesouhlasit. Soudruzi akademici v USA se podívali na téma "Start and restart effects on modern vehicle starting system components" podívali trošku blíže. Ve výsledku majitel vozidla vybaveného systémy Start/Stop zaplatí více na nákladech pokrývajícího cenu (pořizovací cena, provozní náklady) za tyto systémy než za palivo které potencionálně ušetří za celou dobu životnosti vozidla. Bravo! Náklady platí vlastník vozidla a automobilka "shrábne" benefity za plnění limitu CO2 (neplatí pokutu).Co více dodat. Chápu s CO2 se musí bojovat ať to stojí co to stojí!zdroj.:"https://publications.anl.gov/anlpubs/2015/05/115925.pdf... "
Úřednický paskvil. Zelení chtěli něco, automobilky pravý opak, zaplacení lobisté z obou stran umlátili eurošlechtice argumenty, možná i úplatky a vzešel z toho tento paskvil. Přímé emise to nešetří, nepříme emise naopak rostou rapidně, protože se musí vyrobit možná 2-3x více baterek na životnost vozu. Podobný problém je start/stop, stejně tak je úchylné nezapočítávání nepřímých emisí u elektromobilů a mnohé jiné.
Je to tím, že škodovky jsou MILFhybridy
Myslis... MILD hybrid, vsak ;)
Ne myslí svojí manželku - hybridní MILFku
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.