Škodu Karoq už v Česku lze objednávat. Pod půl milionu zatím nejde

40 komentářů

pacho
5. července • 22:21

a sedačky to bude mať??:

Joe Doe
5. července • 23:24

Bude, bude, ale za devizy, za devizy...

Dan
5. července • 15:00

Až na ten blbý název a tři hrnek to docela ujde.

Petr
4. července • 10:22

Dobra cenovka, 1.5 tsi dsg s paketama pod 800, realne 720, mile prekvapeni, levnejsi nez ateca...

DAS
4. července • 13:47

No to nevím, já bych si za takové auto představoval dát maximálně 500tis, za 800 by měl být Kardiaq v plné. Jen jim to kupujte, aspoň si zaměstnanci ještě chvíli vydělají, než splaskne celá ta automobilová bublina...

stealth01
4. července • 13:51

Jasně, protože za milion mám prémiovou střední, že? Panebože...
800-900 tisíc je v pohodě cena, pokud chceš prémii, tak si vždy připrav 1,5-2,5 milionu.

John Doe
5. července • 16:09

Hybridny Lexus NX zacina na 1.044 miliona.... Hybridna Toyota Rav 4 zacina na 760 tisic.Mazda CX-5 sa pohybuje od 560 do 960 tisic.Sorry, ale tato Mrkvicka je na zly vtip - sterilny dizajn, smiesne motory a cenovka, ktora urobi z kazdeho kupujuceho vola.

wefwef
4. července • 10:12

Kupte noveho Karoqa. Znacka, budouci software updaty motoru a brzd jiz v cene! B-]

fogel
4. července • 8:40

České auto s německou cenovkou.Dle mého názoru by se ceny za tento typ auta měly pohybovat okolo cen Dacie Duster. :-/

XYZ
3. července • 22:00

Tak vypadá to lépe než Kardiaq, ten je takový divně úzký. Nicméně cenově mi Karotka nepřijde zas tak úžasná. Pokud chcete levné SUV s předohrabem, tak Nissan Qashqai, pokud čtyřkolku tak Kia Sportage.

Lord Owl
4. července • 7:56

No já bych tě rád upozornil, že když čtyřkolku, tak Subaru Forester (v ceně výše zmíněných).

Marex
5. července • 0:52

Kdo nemá zkušenosti se Subaru a jeho 4x4 to nepochopí. Tady dostává na prdel při těžších podmínkách i xdrive od BMW, protože kde má limit, tam Subaru vesele pokračuje :-D

cbf
3. července • 21:48

Tak proti Fávu to pokrok určitě je. V porovnáni s jakýmkoliv kombikem stejného cenového rozpětí to je sračka.:-)

Gašpo
3. července • 18:17

Základní verze bude šlapací.:-D:-D:-D

Antiautomat
3. července • 19:35

nepojde zle, neboj. Skor mam obavy o spotrebu a vydrz, tu jednoznacne vymena oleja po 15.ooo/rok. Na druhej strane, ak jazdim vacsinu roku na kratke vzdialenosti /tu ale treba manual, lahku dvojkolku a trochu filipa/ a obcas na dovolenku, potom v klude. No a ak si kupis 1.0TSi v SUV na dlhe cesty, potom sa zmier s tym, ze pocestujes skor na priemernu rychlost. Je to od toho, co ocakavas. Ak jazdis 364 dni z 365 do prace par km, potom plnotucny diesel asi tou spravnou volbou nebude, ze. Aj ked, nic v zlom, hjondee ma zaujimavy 2.2CRDi a to uz je v dvojkolke slusna lokomotiva.

()8w ()823n
4. července • 12:54

Jeste pred par lety se za lokomotivni povazovaly turbodieselove osmivalce s objemem kolem 4 litru. Ale zrejme nova doba ...
Kazdopadne, z Tebe musej marketaci cakat blahem.

Antiautomat
4. července • 20:02

Urcite ste najlepsi. Pod 800Nm nejdete.

Leon
3. července • 17:41

......tak jsem koukl do konfigurátoru,...a katastrofa,....pokud nechci benzinový tříválec nebo automat,,,musí jedině naftu,....sorry ale s tímto jděte do prdele !!!!!!!!!,....o pohonu 4x4 se raději nebudu rozepisovat

Kuk Vykuk
3. července • 20:09

Vítej na pohřbu spalováků B-]

k22
3. července • 17:04

Kupujte tříválce dokud jsou, jeden válec za 170k, no nekup to B-]

Stan
3. července • 14:44

Rozchod kol je katastrofa, vypadá to jako tramvaj. Kodiaq je na tom o něco hůře. Pár dní zpátky stál přede mnou na křižovatce a vypadalo to až komicky.

Kuk Vykuk
3. července • 14:27

Objednávejte, SUV jsou fakt bezpečný ;-)
https://www.youtube.com/watch...
Rychlost cca nad 100 km/h
https://youtu.be/lFMY5iHkW8U...
Stačí pidiťukanec od pidiauta zezadu a vaše jen o pár cm vyšší těžiště SUV vás spolehlivě pošle přes boudu. Pokud nebudete připoutaný tak je to z 80 % smrťák.

wdf2323we|@ED
4. července • 11:35

Otazka jake moznosti ma clovek mimo SUV, kdyz velkych nepreimovych sedanu na trhu hodne ubylo a nechce zrovna Das Konzern. :-/

htj
5. července • 21:00

Mazda 6? Mondeo? Talisman? C5? Mimochodem proc sedan a ne kombi, kdyz jste ochoten uvazovat o tak neforemne koze s mizernymi jizdnimi vlastnostmi jako je SUV? A proc ne MPV?Je usměvné brečet, že to co chcete vám dodá hlavně koncern, ale vy nechcete koncern:-D

Leon
3. července • 17:50

jen bych s dovolením doplnil,....vysoké těžiště ,........s velkým zdvihem na komfort laděnými tlumiči,...ale naprostý souhlas,,,,tak hlavně že se to prodává,....vlastně zatím, ...jen objednává

Antiautomat
3. července • 19:28

...jazdite nepriputani, decko sup na zadne len tak...?

Kuk Vykuk
3. července • 14:43

Nebo torpedóvání z boku taky spolehlivě funguje
https://www.youtube.com/watch...

Peter
3. července • 21:10

Tak kdo chce psa bít, hůl si najde. V 1a 3 videu osobák to SUV vždy podebral, takže takhle se dá převrátit i autobus nebo náklaďák. Ps: na YouTube je milion videí, jak lítají vzduchem osobní vozy a o čem to svědčí???

Kuk Vykuk
4. července • 8:14

Svědčí to o tom, že kde kdo chce přívírat oči tak si je rád přivře, stejně jako ty, když si vynechal video 2 kde se obě auta dostávají ve stejné rychlosti, cca 100 km/h, do naprosto stejné pozice kolmo k jízdě a SUV okamžitě letí přes boudu zatímco malá Corsa (či co to je) se v pohodě odtočí v hodinách a zůstane na všech 4 ;-)B-]Ty sis ještě nevšimnul, že při crash testech podmínkách lítají SUV do výšky jako splašený kozy? Fyziku nevokecáš žádnejma dojmama, ta páka vysokého těžiště je masivní.
Hop.
https://youtu.be/1r0o9VPyFw0...
https://youtu.be/TEyL3N0aIdk...
https://youtu.be/dwtaGMd-Ero...

wecd()*dh
4. července • 10:06

Asi to tak bude. Jen nevim, proc jsi jeste nepochopil, ze fyzika a dalsi prirodni vedy jsou to posledni, co lidi pri nakupu resi. A ne jen u aut. Nakupni rozhodnuti ma malokdy co delat s racionalitou a jak vyrobci, tak i prodejci to dobre vedi. A poukd Ty osobne pri nakupu tyto fakta zohlednujes, jsi naprosta vyjimka. Chapu, ze Ti to prijde divne, lec je to tak a nikdo s tim nic nenadela.
Dukazem muze byt uspech Androidu: Takova sracka a tak se to prodava.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
htj
5. července • 20:55

Jestli to nebude tim, ze konkurenti androidu jsou jeste vetsi sracky. Ale to je jedno. Pokud nemate na telefonu AOSP, bezte brecet na rameno Ťamťungu nebo kdo vám to vyrobil telefon. Android za to nemůže.;-)

Kuk Vykuk
4. července • 17:33

Chápu jak lidi fungují, dělal jsem spousty let v reklamě a nejsem slepý. Sebeklam, ale funguje jen do určitého momentu, třeba než přijde Peklo na talíři ;-)

Kuk Vykuk
4. července • 17:44

Třeba takovej Jeep Renegade skáče jako koza už jen když se zabrzdí!!! :-O
https://youtu.be/dCEthdH7iYw...

Toper
3. července • 15:40

Jsi ubožák.

pacho
5. července • 22:23

jasné, kto nemiluje škodu je ubožiak.

defk.he7
4. července • 10:00

Chapu, ze jeho poznamky mohou byt pro Tebe ponekud neprijemne. Dokonce i chapu proc. Jen mi neni jasne, proc je ubozak. Jako ze, proto, ze Ti rekl, co se muze stat?
Vis o tom, ze kdy tak jdes po chodniku kolem vyskove budovy, muze na Tebe spadnout kvetinac, ci cokoliv jineho? ;-) Doufam, ze jsem take ubozak, nebo jeste lepe neco horsiho. Rad bych do lepsi spolecnosti ... :-P

stealth01
4. července • 13:48

Ubožák je v tom, že posouvá něco čistě teoretického do naprosto běžného stavu u SUV. Já jsem včera projel se svým SUV skoro pravoúhlou zatáčku v takové rychlosti, že se svým druhým autem (sedanem) bych to prostě nedal. Bylo to u Lochkova a měl jsem tam cca 60 km/h. Auto trpělo kvůli velkým balónům (20", 285/45), ale jinak se nepřevrátilo a poslušně zatáčku vykroužilo.
Takže, má otázka zní. Jak to, že jsem se nepřevrátil? Jak to, že X5M dokáže udělat boční přetížení skoro 1G a jak to, že se nepřevrátí? Vždyť KUK píše, že všechny SUV mají vysoké těžiště a stačí málo...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
John Doe
5. července • 15:58

Kde zacat.1. Fyzika plati pre kazdeho.
2. Zatacka v pravom uhle de facto neexistuje nikde mimo krizovatky - vzdy ide o obluk, cize cast kruhu, ktoreho polomer ma zasadny vplyv na rychlost, ktorou mozes zatacku prejst v tom-ktorom aute. Vjazdova a vyjazdova priamka budu zvierat pravy uhol, ale ak bude radius zatacky pol kilometra, prejdes ju aj 150 km/h.
Dolezite - radius si upravis sam, ked do zakruty nabehnes zosiroka a zosiroka z nej vylezies. 3. BMW - aktivne pruzenie posobi proti odstredivej sile tym, ze aktivne tlaci tlmice na vonkajsej strane auta smerom hore. Fyzika stale plati, akurat je v rovnici dalsi element.Ale prosim, ak si trufas zatocit BMW okolo pravouhleho obrubnika na krizovatke pri 60 km/h v jednom jazdom pruhu, daj vediet. Pridem ti zavolat odvoz na srotovisko.

*()(27hcd
4. července • 14:01

Ciste teoretickeho? :-D:-D:-D
Skutecne povazujes gravitaci a hmotove sily za ciste teoreticke? Pak chapu, ze Te ten kvetinac nechava klidnym! :-P

Kuk Vykuk
3. července • 19:25

Zato ty jsi borec.

Doporučujeme

Články odjinud