Škodu Karoq už v Česku lze objednávat. Pod půl milionu zatím nejde

kuk  |  03. 07. 2017 14:27

Objednávejte, SUV jsou fakt bezpečný
https://www.youtube.com/watch...
Rychlost cca nad 100 km/h
https://youtu.be/lFMY5iHkW8U...
Stačí pidiťukanec od pidiauta zezadu a vaše jen o pár cm vyšší těžiště SUV vás spolehlivě pošle přes boudu. Pokud nebudete připoutaný tak je to z 80 % smrťák.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 07. 2017 14:43

Nebo torpedóvání z boku taky spolehlivě funguje
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  03. 07. 2017 15:40

Jsi ubožák.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 07. 2017 19:25

Zato ty jsi borec.

Odpovědět  |   | 
defk.he7  |  04. 07. 2017 10:00

Chapu, ze jeho poznamky mohou byt pro Tebe ponekud neprijemne. Dokonce i chapu proc. Jen mi neni jasne, proc je ubozak. Jako ze, proto, ze Ti rekl, co se muze stat?
Vis o tom, ze kdy tak jdes po chodniku kolem vyskove budovy, muze na Tebe spadnout kvetinac, ci cokoliv jineho? Doufam, ze jsem take ubozak, nebo jeste lepe neco horsiho. Rad bych do lepsi spolecnosti ...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 07. 2017 13:48

Ubožák je v tom, že posouvá něco čistě teoretického do naprosto běžného stavu u SUV. Já jsem včera projel se svým SUV skoro pravoúhlou zatáčku v takové rychlosti, že se svým druhým autem (sedanem) bych to prostě nedal. Bylo to u Lochkova a měl jsem tam cca 60 km/h. Auto trpělo kvůli velkým balónům (20", 285/45), ale jinak se nepřevrátilo a poslušně zatáčku vykroužilo.
Takže, má otázka zní. Jak to, že jsem se nepřevrátil? Jak to, že X5M dokáže udělat boční přetížení skoro 1G a jak to, že se nepřevrátí? Vždyť KUK píše, že všechny SUV mají vysoké těžiště a stačí málo...

Odpovědět  |   | 
*()(27hcd  |  04. 07. 2017 14:01

Ciste teoretickeho?
Skutecne povazujes gravitaci a hmotove sily za ciste teoreticke? Pak chapu, ze Te ten kvetinac nechava klidnym!

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  05. 07. 2017 15:58

Kde zacat.

1. Fyzika plati pre kazdeho.
2. Zatacka v pravom uhle de facto neexistuje nikde mimo krizovatky - vzdy ide o obluk, cize cast kruhu, ktoreho polomer ma zasadny vplyv na rychlost, ktorou mozes zatacku prejst v tom-ktorom aute. Vjazdova a vyjazdova priamka budu zvierat pravy uhol, ale ak bude radius zatacky pol kilometra, prejdes ju aj 150 km/h.
Dolezite - radius si upravis sam, ked do zakruty nabehnes zosiroka a zosiroka z nej vylezies.

3. BMW - aktivne pruzenie posobi proti odstredivej sile tym, ze aktivne tlaci tlmice na vonkajsej strane auta smerom hore. Fyzika stale plati, akurat je v rovnici dalsi element.

Ale prosim, ak si trufas zatocit BMW okolo pravouhleho obrubnika na krizovatke pri 60 km/h v jednom jazdom pruhu, daj vediet. Pridem ti zavolat odvoz na srotovisko.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 07. 2017 22:23

jasné, kto nemiluje škodu je ubožiak.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 07. 2017 21:10

Tak kdo chce psa bít, hůl si najde. V 1a 3 videu osobák to SUV vždy podebral, takže takhle se dá převrátit i autobus nebo náklaďák. Ps: na YouTube je milion videí, jak lítají vzduchem osobní vozy a o čem to svědčí???

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 07. 2017 08:14

Svědčí to o tom, že kde kdo chce přívírat oči tak si je rád přivře, stejně jako ty, když si vynechal video 2 kde se obě auta dostávají ve stejné rychlosti, cca 100 km/h, do naprosto stejné pozice kolmo k jízdě a SUV okamžitě letí přes boudu zatímco malá Corsa (či co to je) se v pohodě odtočí v hodinách a zůstane na všech 4

Ty sis ještě nevšimnul, že při crash testech podmínkách lítají SUV do výšky jako splašený kozy? Fyziku nevokecáš žádnejma dojmama, ta páka vysokého těžiště je masivní.
Hop.
https://youtu.be/1r0o9VPyFw0...
https://youtu.be/TEyL3N0aIdk...
https://youtu.be/dwtaGMd-Ero...

Odpovědět  |   | 
wecd()*dh  |  04. 07. 2017 10:06

Asi to tak bude. Jen nevim, proc jsi jeste nepochopil, ze fyzika a dalsi prirodni vedy jsou to posledni, co lidi pri nakupu resi. A ne jen u aut. Nakupni rozhodnuti ma malokdy co delat s racionalitou a jak vyrobci, tak i prodejci to dobre vedi. A poukd Ty osobne pri nakupu tyto fakta zohlednujes, jsi naprosta vyjimka. Chapu, ze Ti to prijde divne, lec je to tak a nikdo s tim nic nenadela.
Dukazem muze byt uspech Androidu: Takova sracka a tak se to prodava.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 07. 2017 17:33

Chápu jak lidi fungují, dělal jsem spousty let v reklamě a nejsem slepý. Sebeklam, ale funguje jen do určitého momentu, třeba než přijde Peklo na talíři

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 07. 2017 17:44

Třeba takovej Jeep Renegade skáče jako koza už jen když se zabrzdí!!!
https://youtu.be/dCEthdH7iYw...

Odpovědět  |   | 
htj  |  05. 07. 2017 20:55

Jestli to nebude tim, ze konkurenti androidu jsou jeste vetsi sracky. Ale to je jedno. Pokud nemate na telefonu AOSP, bezte brecet na rameno Ťamťungu nebo kdo vám to vyrobil telefon. Android za to nemůže.

Odpovědět  |   | 
Leon  |  03. 07. 2017 17:50

jen bych s dovolením doplnil,....vysoké těžiště ,........s velkým zdvihem na komfort laděnými tlumiči,...ale naprostý souhlas,,,,tak hlavně že se to prodává,....vlastně zatím, ...jen objednává

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 07. 2017 19:28

...jazdite nepriputani, decko sup na zadne len tak...?

Odpovědět  |   | 
wdf2323we|@ED  |  04. 07. 2017 11:35

Otazka jake moznosti ma clovek mimo SUV, kdyz velkych nepreimovych sedanu na trhu hodne ubylo a nechce zrovna Das Konzern.

Odpovědět  |   | 
htj  |  05. 07. 2017 21:00

Mazda 6? Mondeo? Talisman? C5? Mimochodem proc sedan a ne kombi, kdyz jste ochoten uvazovat o tak neforemne koze s mizernymi jizdnimi vlastnostmi jako je SUV? A proc ne MPV?

Je usměvné brečet, že to co chcete vám dodá hlavně koncern, ale vy nechcete koncern

Odpovědět  |   | 
Stan  |  03. 07. 2017 14:44

Rozchod kol je katastrofa, vypadá to jako tramvaj. Kodiaq je na tom o něco hůře. Pár dní zpátky stál přede mnou na křižovatce a vypadalo to až komicky.

Odpovědět  |   | 
k22  |  03. 07. 2017 17:04

Kupujte tříválce dokud jsou, jeden válec za 170k, no nekup to

Odpovědět  |   | 
Leon  |  03. 07. 2017 17:41

......tak jsem koukl do konfigurátoru,...a katastrofa,....pokud nechci benzinový tříválec nebo automat,,,musí jedině naftu,....sorry ale s tímto jděte do prdele !!!!!!!!!,....o pohonu 4x4 se raději nebudu rozepisovat

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 07. 2017 20:09

Vítej na pohřbu spalováků

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  03. 07. 2017 18:17

Základní verze bude šlapací.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 07. 2017 19:35

nepojde zle, neboj. Skor mam obavy o spotrebu a vydrz, tu jednoznacne vymena oleja po 15.ooo/rok.

Na druhej strane, ak jazdim vacsinu roku na kratke vzdialenosti /tu ale treba manual, lahku dvojkolku a trochu filipa/ a obcas na dovolenku, potom v klude. No a ak si kupis 1.0TSi v SUV na dlhe cesty, potom sa zmier s tym, ze pocestujes skor na priemernu rychlost. Je to od toho, co ocakavas. Ak jazdis 364 dni z 365 do prace par km, potom plnotucny diesel asi tou spravnou volbou nebude, ze. Aj ked, nic v zlom, hjondee ma zaujimavy 2.2CRDi a to uz je v dvojkolke slusna lokomotiva.

Odpovědět  |   | 
()8w ()823n  |  04. 07. 2017 12:54

Jeste pred par lety se za lokomotivni povazovaly turbodieselove osmivalce s objemem kolem 4 litru. Ale zrejme nova doba ...
Kazdopadne, z Tebe musej marketaci cakat blahem.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 07. 2017 20:02

Urcite ste najlepsi. Pod 800Nm nejdete.

Odpovědět  |   | 
cbf  |  03. 07. 2017 21:48

Tak proti Fávu to pokrok určitě je. V porovnáni s jakýmkoliv kombikem stejného cenového rozpětí to je sračka.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  03. 07. 2017 22:00

Tak vypadá to lépe než Kardiaq, ten je takový divně úzký. Nicméně cenově mi Karotka nepřijde zas tak úžasná. Pokud chcete levné SUV s předohrabem, tak Nissan Qashqai, pokud čtyřkolku tak Kia Sportage.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  04. 07. 2017 07:56

No já bych tě rád upozornil, že když čtyřkolku, tak Subaru Forester (v ceně výše zmíněných).

Odpovědět  |   | 
Marex  |  05. 07. 2017 00:52

Kdo nemá zkušenosti se Subaru a jeho 4x4 to nepochopí. Tady dostává na prdel při těžších podmínkách i xdrive od BMW, protože kde má limit, tam Subaru vesele pokračuje

Odpovědět  |   | 
fogel  |  04. 07. 2017 08:40

České auto s německou cenovkou.Dle mého názoru by se ceny za tento typ auta měly pohybovat okolo cen Dacie Duster.

Odpovědět  |   | 
wefwef  |  04. 07. 2017 10:12

Kupte noveho Karoqa. Znacka, budouci software updaty motoru a brzd jiz v cene!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 07. 2017 10:22

Dobra cenovka, 1.5 tsi dsg s paketama pod 800, realne 720, mile prekvapeni, levnejsi nez ateca...

Odpovědět  |   | 
DAS  |  04. 07. 2017 13:47

No to nevím, já bych si za takové auto představoval dát maximálně 500tis, za 800 by měl být Kardiaq v plné. Jen jim to kupujte, aspoň si zaměstnanci ještě chvíli vydělají, než splaskne celá ta automobilová bublina...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 07. 2017 13:51

Jasně, protože za milion mám prémiovou střední, že? Panebože...
800-900 tisíc je v pohodě cena, pokud chceš prémii, tak si vždy připrav 1,5-2,5 milionu.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  05. 07. 2017 16:09

Hybridny Lexus NX zacina na 1.044 miliona....

Hybridna Toyota Rav 4 zacina na 760 tisic.

Mazda CX-5 sa pohybuje od 560 do 960 tisic.

Sorry, ale tato Mrkvicka je na zly vtip - sterilny dizajn, smiesne motory a cenovka, ktora urobi z kazdeho kupujuceho vola.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  05. 07. 2017 15:00

Až na ten blbý název a tři hrnek to docela ujde.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 07. 2017 22:21

a sedačky to bude mať??:

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 07. 2017 23:24

Bude, bude, ale za devizy, za devizy...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 74 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 126 N/A