Škodu Karoq už v Česku lze objednávat. Pod půl milionu zatím nejde

Škoda odstartovala předprodej svého nového SUV Karoq. Základní verzi ale zatím nenabídne.

Škoda v současné době prodává především lépe vybavené vozy, ne-li ty úplně vrcholné. To se odráží i v předprodeji novinky Karoq. Menší z mladoboleslavských SUV bylo představeno ve Stockholmu a my jsme byli u toho, připomeňte si naše statické dojmy:

Karoq už nemá žádná tajemství. Hlavní letošní novinku Škody odhalili

Karoq už nemá žádná tajemství. Hlavní letošní novinku Škody odhalili

Nejlevnější provedení aktuálně startuje na 529.900 Kč, jde o výbavu Ambition a motor 1.0 TSI o výkonu 85 kW. V aktuálním základu, pod který se přidá ještě výbava Ambition, najdeme například automatickou dvouzónovou klimatizaci, infotainment Bolero s osmipalcovým displejem, zadní parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, vyhřívaná přední sedadla, Front Assist či sedm airbagů.

Připlatit lze například za paket Ambition Plus - konkrétně 15 000 Kč. Získáte tak diodové hlavní světlomety s funkcí AFS, diodové mlhovky s Corner funkcí či rezervní kolo.

Zatím nejvyšší výbavu nabízí linie Style, která začíná na 584 900 Kč. Navíc oproti verzi Ambition obsahuje například diodové světlomety a mlhovky s funkcí Corner, navigační systém Amundsen s osmi reproduktory, bluetooth a konektivitou SmartLink+, barevný palubní počítač MaxiDot, přední a zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat ACC, bezklíčkové odemykání a startování, sedmnáctipalcová litá kola, vyhřívaná přední i zadní sedadla a volant, stříbrné střešní ližiny doplňující chromový paket či zatmavená okna Sunset.

I u druhé výbavy je k dispozici rozšiřující paket. Tentokrát se pochopitelně jmenuje Style Plus a za 23.600 Kč nabízí zadní sedadla se systémem sklápění VarioFlex, čalounění sedadel v kombinaci kůže a látky, rezervní kolo a zadní parkovací kameru. Paket Multimedia za 26.000 Kč zase obsahuje infotainment Columbus s 9,2palcovým dotykovým displejem, 3D navigací, WLAN hotspotem a 64 GB SSD pamětí a SmartLink+, systém Media Command a rozpoznání dopravních značek. A konečně paket Comfort za 17.000 Kč zahrnuje bezdotykové ovládáním víka zavazadlového prostoru, volbu jízdních režimů Driving Mode Select (Normal, Sport, Eco, Individual a ve verzi 4×4 Snow), personalizovaný klíček s uloženým nastavením vozu pro konkrétního uživatele a LED Paket s ambientním osvětlením interiéru včetně diodových proužků ve dveřích a palubní desce.

Stejně jako základ, tak i Karoq v "plné náloži" si ale ještě pár měsíců neobjednáte. Digitální přístrojový štít bude dostupný až v prvním kvartálu příštího roku. Nejvýkonnější provedení motoru 2.0 TDI (140 kW) v kombinaci s pohonem 4x4 a převodovkou DSG rovněž dorazí v první polovině roku 2018.

Prototyp versus sériovka: Jak Škoda mátla lid maskováním Karoqu?

Prototyp versus sériovka: Jak Škoda mátla lid maskováním Karoqu?

Co se týče motorů, na výběr je ze zážehových jednotek s pohonem předních kol a manuální převodovkou. Konkrétně 1.0 TSI (85 kW) od 529 900 Kč a 1.5 TSI (110 kW) od 574 900 Kč.

Diesely zastupuje 1.6 TDI (85 kW) s manuálem a pohonem předních kol od 579 900 Kč, s DSG od 629 900 Kč. Jedině vznětové dvoulitry jsou spárovány s pohonem všech kol. S manuálem od 669 900 Kč a s DSG od 719 900 Kč.

Prohlédněte si fotogalerii novinky:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků