Škodu Karoq už v Česku lze objednávat. Pod půl milionu zatím nejde

Škoda odstartovala předprodej svého nového SUV Karoq. Základní verzi ale zatím nenabídne.

Škoda v současné době prodává především lépe vybavené vozy, ne-li ty úplně vrcholné. To se odráží i v předprodeji novinky Karoq. Menší z mladoboleslavských SUV bylo představeno ve Stockholmu a my jsme byli u toho, připomeňte si naše statické dojmy:

Karoq už nemá žádná tajemství. Hlavní letošní novinku Škody odhalili

Karoq už nemá žádná tajemství. Hlavní letošní novinku Škody odhalili

Nejlevnější provedení aktuálně startuje na 529.900 Kč, jde o výbavu Ambition a motor 1.0 TSI o výkonu 85 kW. V aktuálním základu, pod který se přidá ještě výbava Ambition, najdeme například automatickou dvouzónovou klimatizaci, infotainment Bolero s osmipalcovým displejem, zadní parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, vyhřívaná přední sedadla, Front Assist či sedm airbagů.

Připlatit lze například za paket Ambition Plus - konkrétně 15 000 Kč. Získáte tak diodové hlavní světlomety s funkcí AFS, diodové mlhovky s Corner funkcí či rezervní kolo.

Zatím nejvyšší výbavu nabízí linie Style, která začíná na 584 900 Kč. Navíc oproti verzi Ambition obsahuje například diodové světlomety a mlhovky s funkcí Corner, navigační systém Amundsen s osmi reproduktory, bluetooth a konektivitou SmartLink+, barevný palubní počítač MaxiDot, přední a zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat ACC, bezklíčkové odemykání a startování, sedmnáctipalcová litá kola, vyhřívaná přední i zadní sedadla a volant, stříbrné střešní ližiny doplňující chromový paket či zatmavená okna Sunset.

I u druhé výbavy je k dispozici rozšiřující paket. Tentokrát se pochopitelně jmenuje Style Plus a za 23.600 Kč nabízí zadní sedadla se systémem sklápění VarioFlex, čalounění sedadel v kombinaci kůže a látky, rezervní kolo a zadní parkovací kameru. Paket Multimedia za 26.000 Kč zase obsahuje infotainment Columbus s 9,2palcovým dotykovým displejem, 3D navigací, WLAN hotspotem a 64 GB SSD pamětí a SmartLink+, systém Media Command a rozpoznání dopravních značek. A konečně paket Comfort za 17.000 Kč zahrnuje bezdotykové ovládáním víka zavazadlového prostoru, volbu jízdních režimů Driving Mode Select (Normal, Sport, Eco, Individual a ve verzi 4×4 Snow), personalizovaný klíček s uloženým nastavením vozu pro konkrétního uživatele a LED Paket s ambientním osvětlením interiéru včetně diodových proužků ve dveřích a palubní desce.

Stejně jako základ, tak i Karoq v "plné náloži" si ale ještě pár měsíců neobjednáte. Digitální přístrojový štít bude dostupný až v prvním kvartálu příštího roku. Nejvýkonnější provedení motoru 2.0 TDI (140 kW) v kombinaci s pohonem 4x4 a převodovkou DSG rovněž dorazí v první polovině roku 2018.

Prototyp versus sériovka: Jak Škoda mátla lid maskováním Karoqu?

Prototyp versus sériovka: Jak Škoda mátla lid maskováním Karoqu?

Co se týče motorů, na výběr je ze zážehových jednotek s pohonem předních kol a manuální převodovkou. Konkrétně 1.0 TSI (85 kW) od 529 900 Kč a 1.5 TSI (110 kW) od 574 900 Kč.

Diesely zastupuje 1.6 TDI (85 kW) s manuálem a pohonem předních kol od 579 900 Kč, s DSG od 629 900 Kč. Jedině vznětové dvoulitry jsou spárovány s pohonem všech kol. S manuálem od 669 900 Kč a s DSG od 719 900 Kč.

Prohlédněte si fotogalerii novinky:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků