Škodu Karoq už v Česku lze objednávat. Pod půl milionu zatím nejde

Škoda odstartovala předprodej svého nového SUV Karoq. Základní verzi ale zatím nenabídne.

Škoda v současné době prodává především lépe vybavené vozy, ne-li ty úplně vrcholné. To se odráží i v předprodeji novinky Karoq. Menší z mladoboleslavských SUV bylo představeno ve Stockholmu a my jsme byli u toho, připomeňte si naše statické dojmy:

Karoq už nemá žádná tajemství. Hlavní letošní novinku Škody odhalili

Karoq už nemá žádná tajemství. Hlavní letošní novinku Škody odhalili

Nejlevnější provedení aktuálně startuje na 529.900 Kč, jde o výbavu Ambition a motor 1.0 TSI o výkonu 85 kW. V aktuálním základu, pod který se přidá ještě výbava Ambition, najdeme například automatickou dvouzónovou klimatizaci, infotainment Bolero s osmipalcovým displejem, zadní parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, vyhřívaná přední sedadla, Front Assist či sedm airbagů.

Připlatit lze například za paket Ambition Plus - konkrétně 15 000 Kč. Získáte tak diodové hlavní světlomety s funkcí AFS, diodové mlhovky s Corner funkcí či rezervní kolo.

Zatím nejvyšší výbavu nabízí linie Style, která začíná na 584 900 Kč. Navíc oproti verzi Ambition obsahuje například diodové světlomety a mlhovky s funkcí Corner, navigační systém Amundsen s osmi reproduktory, bluetooth a konektivitou SmartLink+, barevný palubní počítač MaxiDot, přední a zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat ACC, bezklíčkové odemykání a startování, sedmnáctipalcová litá kola, vyhřívaná přední i zadní sedadla a volant, stříbrné střešní ližiny doplňující chromový paket či zatmavená okna Sunset.

I u druhé výbavy je k dispozici rozšiřující paket. Tentokrát se pochopitelně jmenuje Style Plus a za 23.600 Kč nabízí zadní sedadla se systémem sklápění VarioFlex, čalounění sedadel v kombinaci kůže a látky, rezervní kolo a zadní parkovací kameru. Paket Multimedia za 26.000 Kč zase obsahuje infotainment Columbus s 9,2palcovým dotykovým displejem, 3D navigací, WLAN hotspotem a 64 GB SSD pamětí a SmartLink+, systém Media Command a rozpoznání dopravních značek. A konečně paket Comfort za 17.000 Kč zahrnuje bezdotykové ovládáním víka zavazadlového prostoru, volbu jízdních režimů Driving Mode Select (Normal, Sport, Eco, Individual a ve verzi 4×4 Snow), personalizovaný klíček s uloženým nastavením vozu pro konkrétního uživatele a LED Paket s ambientním osvětlením interiéru včetně diodových proužků ve dveřích a palubní desce.

Stejně jako základ, tak i Karoq v "plné náloži" si ale ještě pár měsíců neobjednáte. Digitální přístrojový štít bude dostupný až v prvním kvartálu příštího roku. Nejvýkonnější provedení motoru 2.0 TDI (140 kW) v kombinaci s pohonem 4x4 a převodovkou DSG rovněž dorazí v první polovině roku 2018.

Prototyp versus sériovka: Jak Škoda mátla lid maskováním Karoqu?

Prototyp versus sériovka: Jak Škoda mátla lid maskováním Karoqu?

Co se týče motorů, na výběr je ze zážehových jednotek s pohonem předních kol a manuální převodovkou. Konkrétně 1.0 TSI (85 kW) od 529 900 Kč a 1.5 TSI (110 kW) od 574 900 Kč.

Diesely zastupuje 1.6 TDI (85 kW) s manuálem a pohonem předních kol od 579 900 Kč, s DSG od 629 900 Kč. Jedině vznětové dvoulitry jsou spárovány s pohonem všech kol. S manuálem od 669 900 Kč a s DSG od 719 900 Kč.

Prohlédněte si fotogalerii novinky:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Smart Fortwo 0,7
Rok výroby: 2005
Stav: 113 664 km
Cena: 66 000 Kč
Smart Fortwo 1
Rok výroby: 2014
Stav: 37 127 km
Cena: 160 000 Kč
Smart Fortwo 1
Rok výroby: 2010
Stav: 76 911 km
Cena: 100 000 Kč
Smart Fortwo 0,8
Rok výroby: 2003
Stav: 141 970 km
Cena: 50 000 Kč
Smart Fortwo 0,6
Rok výroby: 1998
Stav: 176 488 km
Cena: 46 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků